sobota 27. apríla 2013

Imagine s Louisom pre Jasmin Tomlinson Heindlová


Imagine s Louisom pre Jasmin Tomlinson Heindlová


Dnes večer mám prísť k Louisovi. Pozval ma k sebe. Mám sa pekne obliecť. S Louisom už nejaký ten čas chodím, ale nikdy sa takto nesprával. Už tri dni je nejaký záhadný. Niečo sa deje, tým som si istá. Navyše ešte aj chalani sú nejaký divný. Keď ma vidia, usmievajú sa jak mesiačiky na hnoji a to doslova! -_- Ale že vôbec nie sú nápadný. -_- Ale čo už, no. O dve a pol hodiny mám čakať pred domom. To som teda zvedavá, že čo zas vymyslel. Šla som sa pripraviť. Umyla som si vlasy a osprchovala sa. Obliekla som si ružové krátke šaty, ružové sandálky a zvyšok doladila čiernymi doplnkami. Učesala som sa a spravila si make-up. Akurát som to stihla. Niekto už zvonil pri mojich dverách. Zišla som dolu a šla otvoriť. Stál v nich Josh. Áno, Josh Devine, bubeník chalanov.
 "Sluší ti to, Jasmin." povedal, len čo ma uvidel.
"Ďakujem Josh. Čo ty tu?" spýtala som sa.
 "Mám ťa vyzdvihnúť." povedal s úsmevom. "Môžeme ísť?" spýtal sa.
"Áno, len si vezmem kabelku." povedala som a vrátila sa po ňu. Pred domom nás čakala krásna čierna limuzína.
"Čo to zas Louis vymyslel." povzdychla som si. Josh šoféroval. Zastali sme pred vilou 1D. Josh ma priviedol až k dverám. Tam ma nechal zo slovami, že ďalej už musím ísť sama. Vošla som teda do domu. Všade boli pohasené svetlá, no po zemi boli porozkladané sviečky.
"Bože ten to tu raz podpáli." vzdychla som si, ale páčilo sa mi to. Pomedzi sviečky boli porozsypované lupienky červených ruží. To všetko vytváralo cestičku, ktorá viedla do jedálne. V jedálni bolo tiež zhasené, no osvetľovala ju snáď tisícka sviečok. Stôl bol krásne prestretý pre dvoch. Všetko bolo prekrásne vyzdobené. S úžasom som sa obzerala okolo seba.
" Your hand fits in my
 Like it's made just for me
 But bear this in mind
 It was meant to be
 And I'm joining up the dots
 With the freckles on your cheeks
 And it all makes sense to me"
Ozvalo sa za mnou. Otočila som sa. Stál tam Zayn. "Zayn, čo to..." chcela so sa spýtať, ale on mi len naznačil, že mám mlčať a spieval ďalej. Zayn dospievaval svoje sólo a zrazu sa odniekiaľ objavil Liam.
"I know you've never loved
 The crinkles by your eyes when you smile
 You've never loved
 Your stomach or your thighs
 The dimples in your back
 At the bottom of your spine
 But I'll love them endlessly"
Odspieval svoje Liam a potom spolu odspievali refrén:
"I won't let these little things
 Slip out of my mouth
 But if I do
 It's you,
 Oh it's you
 They are up to
 I'm in love with you
 And all these little things"
Keď dospievavali refrén, objavil sa Louis, ten sa však nezaradil k ostatným, ale podišiel ku mne. Zadíval sa mi do očí a usmieval sa.
"You can't go to bed
 Without a cup of tea
 And maybe that's the reason
 That you talk in your sleep
 And all those conversations
 Are the secrets that I keep
 Though it makes no sense to me....."
Odspieval svoju časť piesne. Dovalil sa Harry. Tiež odspieval svoje a nakoniec sa dotrepal aj Niall s gitarou. Ja som ďalej hypnotizovala Louisa, ktorý zas hypnotizoval mňa. Dospievali a tí štyria sa vyparili preč z domu.
"Veselé výročie!" zaprial mi Louis. Nech som rozmýšľala akokoľvek, k dátumu 2.september som si nevedela nájsť nič.
"Ale mi dnes nemáme výročie." povedala som. Louis sa usmial tým svojim zlatým úsmevom.
"Ale máme, zlatko. Dnes je to 15 rokov, čo sme si spolu sadli do jednej lavice. Dnes je to 15 rokov, čo sme sa spoznali." pripomenul mi. Až teraz mi to doplo. Naposledy sme oslavovali 10 výročie, vtedy sme boli len kamaráti a to som mu také niečo prísne zakázala. Spomenula som si, ako malé copaté 6ročné dievča si muselo sadnúť, vedľa toho hnedovlasého chlapca, lebo už nikde inde nebolo miesto. Za tých pár hodín, čo spolu sedeli sa úžasne zblížili. Stali sa z nich najlepší kamaráti na svete. To dievča som bola ja a ten chlapec Louis.
"Vtedy som sa k tebe bála ozvať, tak som na teba len zazerala." zasmiala som.
"A ja som asi po piatich minútach tvojho zazerania vybuchol, že čo čumíš." zasmial sa aj on.
"A ja som sa rozplakala." dodala som.
"Bol som trošku hrubý, no." zasmial sa.  "Ale neľutujem to. Možno keby som na teba nevybehol, tak dnes nemáme, čo máme." dodal.
"Možno máš pravdu." zasmiala som sa. "Ľúbim ťa, mrkvička moja." dodala som.
"Aj ja teba, mrkvička." povedal a jemne ma pobozkal. "Slečna?" oslovil ma, vzal moju ruku a odviedol ma k stolu.
"Ehm... Varil si ty?" spýtala som sa.
"Áno." povedal.
"Och, tak to potom nebudem jesť." podpichla som. Louis ma zavraždil pohľadom, ale usmieval sa. Navečerali sme sa. Louis sa celý čas záhadne usmieval. A je to tu zas. Neviem prečo, ale tých jeho záhadných úsmevov sa bojím. Počkať, viem prečo. On vždy vymyslí nejakú blbosť, a potom sa vždy takto usmieva. Louis upratal zo stola a mňa poslal do obývačky. Keď prišiel za mnou, na tvári mal zas ten záhadný úsmev. Postavila som sa z gauča a pobozkala ho. On sa mi dlho díval do očí a potom ma nežne pobozkal. Potom si zrazu kľakol predo mňa na jedno koleno. Na tvári zas ten záhadný úsmev.
"Milujem ťa Jasmin. A budem ťa milovať do konca svojho života. Staneš sa mojou ženou?" spýtal sa ma. Ostala som v šoku. Chvíľku som nevedela, ako mám reagovať.
"Áno." povedala som. Louis sa postavil, objal ma a točil sa so mnou po miestnosti. Smiala som sa snáď na celý dom. Louis sa zastavil a znova ma nežne pobozkal. Usmiala som sa na neho. Louis si ma vyhodil do náruče a tým svadobným spôsobom ťa odniesol o jeho izby....


 tvoj outfit 


Imagine za druhé miesto v Kvíze. Dúfam, že sa ti bude páčiť. Chcela si niečo romantické :D Ospravedlňujem sa, ak to nie je veľmi dobré, ale momentálne nie som veľmi v stave písať romantiku. Prepáč :( 
Beatrix Pinekely *♥*♥BP♥*♥*

1 komentár: