sobota 27. apríla 2013

Imagine s Louisom pre Vi Ku Ška


Imagine s Louisom pre Vi Ku Ška



"Louis! Prestaň!" okríkla som ho, keď mi začal bozkávať krk.
"Prečo láska? Veď sme samy doma." bránil sa.
"Práve preto. Chalani sa môžu hocikedy vrátiť." povedala som.
"No a? Veď to je ešte vzrušujúcejšie!" zasmial sa.
"Tak poďme aspoň k tebe, ty nadržanec." zasmiala som sa.
"Nie!" zakňučal. "To je ďaleko." zasmiala som sa.
"Fajn, tak potom ostávame tu a budeme ďalej pozerať telku." povedala som.
"Nie! Tak dobre, ideme hore." povedal rozhodne.
"Ale mne sa nechce." provokovala som ho. On sa na mňa zamračil.
"Tak tebe sa nechce, áno?" spýtal sa.
"Áno, nechce." odpovedala som mu. Louis ma zavraždil pohľadom. Potom sa ku mne nahol a nadvihol ma z gauča. Myslela som, že ma vezme do náruče, ale ten debil si ma prehodil cez plece, jak nejaký mech zemiakov. "Louis! Pusti ma!" kričala som a hádzala sa, no on sa len zasmial a odniesol ma do jeho izby. Zhodil ma na posteľ a zaľahol ma. Začal ma bozkávať. Zjavne som mu ale nepáčilo moje tričko, lebo ho zo mňa rýchlo vyzliekol, zakrútil s ním párkrát nad hlavou a hodil niekam k oknu. To isté urobil aj s mojou podprsenkou. Zvláštne ale bolo, že som ani jedno nepočula dopadnúť na zem, ale tým som sa nezapodievala. Louis mal totiž na sebe ešte tričko a to vôbec nebolo fér. V sekunde už to tričko letelo na druhú stranu izby. Louis sa začal venovať môjmu krku a ja som sa zatiaľ márne snažila rozopnúť opasok na jeho nohaviciach. Keď videl, že mi to nejde uškrnul sa a pomohol mi.
"Ja som to chcela spraviť sama." zakňučala som.
"To by sme tu boli do Vianoc." opáčil mi, za čo si vyslúžil pár šťuchancov.
Obaja sme toho druhého zbavili nohavíc a Louis prebral iniciatívu. Začal sa mi hrať s bradavkami a ja som sa nezmohla na nič iné, ako slastné vzdychy. Zbavil ma posledného kúska oblečenia a presunul sa hlavou k môjmu rozkroku.
"Louis!" vzdychla som, keď som ucítila jeho jazyk na mojom citlivom mieste. Začal ním šialene rýchlo kmitať. Vzdychala som jeho meno ako o závod. On k tomu pridal ešte jeden prst a ja som sa prehýnala v chrbtici od toľkej slasti. Ako inač, ten môj debilko prestal v najlepšom. Dala som mu pohlavok.
"Hej! To bolo za čo?" sykol.
"Ešte sa pýta!" vzdychla som si viac menej pre seba. Louis sa len uškrnul. Rozhodla som sa, že to tak nenechám. Pretočila som ho pod seba a zbavila ho treniek. Olízala som špičku jeho kamaráta a Louis slastne vzdychol moje meno. Zopakovala som ten istý pohyb.
"Už to nenaťahuj." zakňučal. Zasmiala som sa a vzala jeho kamaráta do pusy. Súdiac podľa jeho vzdychov mu to robilo veľmi dobre. Cítila som, že už bude a tak som prestala.
"Héééj!" sykol.
"Aké héééj? Ani ty si svoju prácu nedokončil." oponovala som mu.
"No počkaj ty potvorka. Toto si odskáčeš!" sykol a znova ma prevalil pod seba. Nemilosrdne ho do mňa vrazil. Prirážal pomaly a tvrdo.
"Bože......Lou....iii........ty.......ma......chceš.......zabiť!" dostala som zo seba medzi vzdychy. On sa len uškrnul a naďalej prirážal. Nezrýchlil, no pritvrdil. Celý čas pritom vzdychla moje meno. "Loui! Ja už..." snažila som sa zo seba dostať. on však začal ešte tvrdšie prirážať.
"To máš za to, že si prestala." Vykríkol a veľmi silno prirazil. Vtedy som sa urobila až som vystriekla. Vrieskala som ako šialená ale Louis neprestával. Myslela som si, že silnejšie sa už priraziť nedá. Ale mýlila som sa. Znova silno prirazil a urobil sa aj on. Ostal vo mne a díval sa mi do očí.
"Ty si diabol!" sykla som na neho.
"Ďakujem za kompliment, zlatko." zasmial sa. Chcel ešte niečo povedať, ale to sme už začuli auto na príjazdovej ceste. Obaja sme Rýchlo vyleteli z postele a začali sa obliekať.
"Louis! Ja neviem nájsť tričko, ani podprsenku! Kde si ich odhodil?" sykla som.
"Neviem, potom ich nájdeme. Tu máš moje tričko. Keby dačo, oliala si sa." povedal. Obaja sme zbehli do obývačky a stihli sa usalašiť na gauči. Buchli vchodové dvere a vzápätí sa do obývačky dovalili ostatný štyria. Vyškierali sa jak debili.
"Viky? Prečo máš na sebe Louisovo tričko?" spýtal sa Liam.
"No, ona sa obliala, tak som jej požičal svoje." bránil ma Louis.
"A pretože sa obliala, ste ho aj s podprsenkou vyhodili z okna že? A mimochodom, vôbec nie je mokré." povedal Zayn a hodil po mne moje tričko aj s podprsenkou.
"Kde ste..." začala som sa pýtať.
"Tričko bolo pod Louisovim oknom a podprsenka visela z parapetnej dosky z vonku." odpovedal Niall zo smiechom.
"Héééj! Tu sa niekto činil." ozval sa Harryho smiech  z poschodia. Všetci sa vybehli pozrieť, že o čom hovorí .
"No to ti teda ďakujem." sykla som na Louisa
"Nie je za čo." odpovedal mi s najžiarivejším úsmevom.



Imagine za prvé miesto v KVÍZE :D dúfam, že sa ti imagine bude páčiť:D Beatrix Pinekely *♥*♥BP♥*♥*

2 komentáre:

  1. awwww :3 ty si proste úžasná :D mne z tvojich poviedok padá sánka :D asi sa aj s tými svojimi pôjdem zakopať niekam pod zem :D

    OdpovedaťOdstrániť