nedeľa 21. apríla 2013

Nenávisť je vždy len prezlečená láska Part 5


Title: Nenávisť je vždy len prezlečená láska
By: Beatrix Pinekely
Part 5 - Airport
 



Caroline:
Na letisku ma zastihli paparazzi. "Už len to mi chýbalo!" zašomrala som.
"Caroline! Caroline! Kam cestujete? Kde je Harry? Prečo cestujete sama?" prekrikovali sa reportéri jeden cez druhého.
"Prosím, nechajte ma," povedala som.
"No ták, Caroline, povedzte nám niečo," nedali sa odbiť. Nemám čo stratiť. Aj tak to nafúknu, ako budú chcieť.
"Kde ste nechali Harryho?" spýtal sa jeden reportér.
"Harry je presne tam, kde má byť. Je doma," odpovedala som.
"Kam cestujete? Prečo nejde s vami?" spýtal sa druhý.
"Rozišli sme sa. Veľmi som mu ublížila a pochybujem, že mi to niekedy odpustí. Harry si zaslúži niekoho lepšieho," povedala som. Do očí sa mi vtisli slzy.
"Čo sa stalo? Prečo ste sa rozišli?" dobiedzal ďalší reportér.
"Nechajte ma na pokoji, už vam nič nepoviem," povedala som. Ešte mi položili pár otázok, no keď videli, že im už neodpoviem, odišli. Mali čo chceli. Veľkú zaujímavú reportáž. Harry bude ten chudáčik, ktorému som ublížila a kapela aspoň získa väčšiu publicitu. Sadla som si na lavičku v hale. Do odletu lietadla domov som mala ešte hodinu a pol.


Harry:

Len tak som preletel okolo obývačky, keď sa z televízora ozvalo. "A je to oficiálne potvrdené. Dievčatá tešte sa. Váš miláčik z One Direction Harry Styles, je znova voľný. V rozhovore na letisku nám to potvrdila teraz už jeho bývala, Caroline,"
"Harry! Toto by si mal vidieť!" zakričal Nial z obývačky. Nemusel ma však ani volať, už keď spomenuli moje meno v súvislosti s voľnosťou, spozornel som a vrátil sa do obývačky. Na obrazovke bola Caroline.
"Kde ste nechali Harryho?" spýtal sa jej jeden reportér.
"Harry je presne tam, kde má byť. Je doma," odpovedala.
"Kam cestujete? Prečo nejde s vami?" spýtal sa druhý.
"Rozišli sme sa. Veľmi som mu ublížila a pochybujem, že mi to niekedy odpustí. Harry si zaslúži niekoho lepšieho," povedala. Klamal ma zrak alebo naozaj plakala.
"Čo sa stalo? Prečo ste sa rozišli?" dobiedzal ďalší reportér.
"Nechajte ma na pokoji, už vám nič nepoviem," povedala. Otočil som sa a smeroval k dverám.
"Harry, kam ideš?" spýtal sa Nial.
"Musím ju zastaviť! Ona nesmie odísť!" povedal som.
"Prečo sa jej tak zastávaš! Veď ťa len trápila? Je lepšie, že odchádza," povedal Nial.
"Nie! Nie je lepšie, že odchádza. Ja ju milujem, nedovolím jej odísť," povedal som a vybehol z dvier. Na letisku som bol strašne rýchlo. Porušil som snáď všetky cestné predpisy.Je zázrak, že ma nestopla polícia. Hľadal som ju v hale. Stála pri letiskovej kontrole.
"Caroline!"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára