pondelok 29. apríla 2013

Nenávisť je vždy len prezlečená láska Part 9




Title: Nenávisť je vždy len prezlečená láska
By: Beatrix Pinekely
Part 9 - I can´t remember you...
 



Louis:
Harry bol z toho strašne zničený. Podarilo sa mi vybaviť, aby mohol byť stále pri nej. Dve dni je ako bez duše. Ledva sme ho donútili niečo zjesť. Bolo hrozné dívať sa naňho. Bolelo ho to. Veľmi ju miluje. Keď o ňu príde, bude veľmi nešťastný.


Harry:
Prešli dve dni a nič. Stále je v tom istom stave. Pane Bože prosím. Nechcem ju stratiť.
"Caroline! Prosím ťa bojuj," zašepkal som. Stisla mi ruku.
"Panebože!" zvolal som.
"Čo sa deje?" spýtal sa Zayn. Chalani sú pri mne väčšinu času. Som im za to vďačný.
"Stisla mi ruku. Caroline mi stisla ruku." povedal som.
"To vážne?" spýtal sa Nial.
"Áno, určite. Cítil som to," povedal som.
"Idem to oznámiť lekárovi," povedal Louis.
"Je to dobré znamenie," povedal lekár keď ju prezrel, "to znamená, že bojuje, že sa snaží prežiť. Ešte stále sme ale nevyhrali," povedal a odišiel. Sedel som pri nej a prihováral sa jej. Asi po troch hodinách mi znova stisla ruku. Potom pomaly otvorila oči.
"Miláčik, som tak rád, že si sa prebrala," povedal som a nežne ju pobozkal na líce.


Caroline:
"Miláčik, som tak rád, že si sa prebrala," povedal ten hnedovlasý chlapec, čo sedel na posteli a držal ma za ruku. Strašne sa podobal na Harryho Stylesa z bratrancovej skupiny One Direction. Pobozkal ma na líce.
"Kto si?" spýtala som sa. Potom som zbadala Louisa,. "Louis, kto je to? Prečo je tu? Ja ho nepoznám," povedala som. Ten chlapec sa na mňa pozrel smutným pohľadom. Vyzeral, že som mu svojimi slovami ublížila, ale ja som fakt nevedela, kto to je.
"Ale Caroline. Veď to je Harry. Veď ho veľmi dobre poznáš," povedal Louis.
"Nie, Louis. Ja neviem, kto to je. Naozaj. Odkiaľ by som ho mala poznať? Vidím ho prvý raz. A čo robím v nemocnici? Kde sú moji rodičia? A ty si nemal byť na turné so svojou kapelou?" spýtala som sa.
"Caroline, to bolo pred pol rokom." povedal.
"Čože? Ako to? Koľkého je dnes?" spýtala som sa.
"Je 27.júla, Caroline," povedal Louis.
"Ako to, veď bol ešte len Január," povedala som. Louis sa zamračil. Ten hnedovlasý chlapec- Harry, ako ho Louis nazval - konečne pustil moju ruku a sadol si na gauč, kde predtým sedel Louis. Sedeli tam ešte traja chlapci. Nevedela som, kto sú. Nepoznala som ani jedného.
"Caroline, skús si spomenúť. To čo mi hovoríš bolo pred pol rokom," povedal Louis.
"Zayn, choď po doktora, povedz že sa už prebrala," povedal vzápätí. Z gauča vstal chalan z čiernymi nagelovanými vlasmi a vyšiel z izby.
"Caroline, prečo si mi nepovedala, že si chorá?" spýtal sa ma.
"Ako o tom vieš? Vie o tom len mama. Kto ti to povedal?" spýtala som sa. Do izby vošiel ten chlapec, Zayn. Spolu s ním prišiel aj muž v bielom plášti.
"Ahoj Caroline. Vitaj späť medzi nami," povedal mi doktor, "vieš mi povedať, čo sa stalo pred tým, ako si odpadla?" spýtal sa ma.
"Ja som odpadla? Kedy?" spýtala som sa.
"Pán doktor, ona si nič nepamätá. Nespoznáva Harryho ani chlapcov," povedal Louis.
"Aha. Caroline, aký by mal byť dnes podľa teba dátum?" spýtal sa ma doktor.
"Ja neviem. Niečo okolo 15. januára," povedala som. Snažila som sa rozpomenúť na presný dátum.
"Louis, musím s vami hovoriť," povedal doktor a vyviedol ho z izby. Ten chlapec, Harry, vybehol za nimi.


Louis:
"Pán doktor, čo to znamená? Prečo si z posledného pol roka nič nepamätá?" spýtal som sa.
"Čiastočná strata pamäti. Myslím si, že by to malo byť dočasné. Musíte jej postupne ukazovať veci, ktoré pozná. Postupne jej rozprávať, čo všetko za toho pol roka zažila. Spomienky sa jej časom vrátia samé," povedal lekár.
"Kedy ju budeme môcť zobrať domov?" spýtal sa Harry.
"To je teraz ťažko povedať. Musíme je stav stabilizovať. Aspoň týždeň tu bude musieť ostať," povedal lekár.
"Ako dlho môže trvať, kým si na všetko spomenie?" spýtal som sa.
"U každého je to individuálne. Keď vám však môžem poradiť, nezatajujte jej zlé veci, čo zažila. Keď si na niečo spomenie sama, bude to pre ňu ťažšie. Ak sa jej budete snažiť pomôcť spomenúť, tak jej buď hovorte všetko, alebo potom nič," povedal lekár.
"Rozumiem," povedal som, "Harry, vezmi chlapcov a choďte domov. Nie neprotestuj, choďte domov a vyhľadajte všetky spoločné fotky za posledného pol roka. Spravte niečo ako album. Ale všetko. Počul si doktora. Vytvorte niečo pekné. Budeme jej o tom rozprávať. Ver mi, takto je pomôžeš naviac," povedal som.
"Dobre,." povedal nakoniec Harry.
"Ja ostanem pri nej," povedal som. Vrátil som sa do izby.
 "Caroline, toto je Zayn Malik. Toto Niall Horan. Toto Liam Payn a ten, čo odišiel bol Harry Styles. Sú to členovia One Direction spolu so mnou. Neboj sa, spomenieš si na nich," povedal som jej, "chlapci, Harry vás už čaká vonku, vie čo má robiť, pomôžte mu," povedal som.
"Dobre. Maj sa Caroline. Dúfam, že si na nás čoskoro spomenieš," povedal Liam a pobozkal ju na čelo.
"Dovidenia, Caroline," povedal Zayn a pobozkal ju na líce.
"Maj sa, Caroline. A prepáč mi moje správanie," povedal Niall. Pozrela na neho nechápavým pohľadom. "Pochopíš, keď si spomenieš," dodal a pobozkal ju na líce. Spoločne odišli.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára