sobota 13. apríla 2013

Nenávisť je vždy len prezlečená láska Part 1

 
Title: Nenávisť je vždy len prezlečená láska
By: Beatrix Pinekely
Part 1 - I hate Him!





Caroline: /čítaj Kerolajn/
Nenávidím ho! Je to taký debil! Najhoršie je, že kvôli médiám musíme predstierať, že spolu chodíme. Bez neho sa mi nikdy nepodarí presadiť sa. On to veľmi dobre vie a nesmierne mi to sťažuje. Nenávidím ho.
"Zlatíčko? Môžeš prísť sem?" spýtal sa ma. Prevrátila som oči.
"Čo zas chceš? A nevolaj ma zlatíčko! Nie sú tu žiadny paparatzi!" odpovedala som.
"Ale no ták, zlatíčko, som Harry Styles! Už len preto by si ma mala zbožňovať!" povedal. Zasmiala som sa.
"Nechápem, ako som niekedy mohla byť directionerka. A ty si sa mi dokonca páčil naviac, teda, kým som ťa spoznala osobne," povedala som.
"Pretože sme proste úžasný," povedal. Zvyšok mojej vety prepočul.
"Jasné! A ja som svätá!" povedala som.
"Pozri, ako chceš robiť na našom koncerte predskokana, tak sa ku mne musíš správať slušne," povedal.
"Samozrejme, miláčik. Veď nie je nič silnejšie, ako naša láska," povedala som ironicky.
"Vieš čo, ideme von! Obleč si niečo pekné. A buď milá! Nezabúdaj, že sme zaľúbený až po uši!" povedal.
"Ako si vaše veličenstvo praje," povedala som.


Harry:
"Bože ona je tak krásna. Len keby nebola taká hubatá," pomyslel som si.
"Nechápem, ako som niekedy mohla byť directionerka. A ty si sa mi dokonca páčil naviac, teda, kým som ťa spoznala osobne," povedala.
"Pretože sme proste úžasný," odpovedal som jej. Ja som sa jej páčil najviac, tak čo sa zmenilo?
"Jasné! A ja som svätá!" povedala.
"Pozri, ako chceš robiť na našom koncerte predskokana, tak sa ku mne musíš správať slušne," povedal som. Nenapadlo mi nič múdrejšie.
"Samozrejme, miláčik. Veď nie je nič silnejšie, ako naša láska," povedala ironicky. Predstavil som si, ako by to znelo bez toho ironického podtónu. V hlave mi to znelo prekrásne.
"Vieš čo, ideme von! Obleč si niečo pekné. A buď milá! Nezabúdaj, že sme zaľúbený až po uši!" povedal som jej.
"Ako si vaše veličenstvo praje," povedala a odišla do spálne. Keď sa vrátila, padla mi sánka. Krásne svetloružové šaty jej ešte viac zvýrazňovali jej krásny štíhly pás, odhaľovali časť jej prekrásnych stehien a jedno rameno. Zhodou okolností to, ktoré jej zdobilo prekrásne tetovanie ružovej ruže. Na nohách mala prekrásne ružové vysoké lodičky a na tvári bezchybný make up. "Bože, taká krása," pomyslel som si.
"Čo poviete, pán Styles?" spýtala sa. Z hlasu som jej znovu vycítil iróniu.
"Čo ja viem. Mohla si si dať aj viac záležať," povedal som. V skutočnosti by som však najradšej citoval text jednej z našich piesni. "You don´t know you are beautiful!"
"Idú aj chalani?" spýtala sa.
"Samozrejme," odpovedal som, "vlastne ideme najprv k nim." dodal som.




Taký kratučký príbeh z Harrym Stylesom z One direciton.
*♥*♥BP♥*♥*

1 komentár: