sobota 20. apríla 2013

Nenávisť je vždy len prezlečená láska Part 4


Title: Nenávisť je vždy len prezlečená láska
By: Beatrix Pinekely
Part 4 -  She is leaving...




Caroline:
Šla som otvoriť dvere. Vo dverách stal Niall.
"Ahoj Caroline. Kde je Harry?" spýtal sa.
"Ahoj. Je v sprche. Poď dnu," pozvala som ho ďalej. Bolo to divné. Neobjal ma, ani ma nepobozkal na líce, ako zvyčajne. "Ty sa na mňa hneváš, alebo čo? Neobjímeš ma?" spýtala som sa.
"Nie," odpovedal.
"Čo sa deje Niall? Niečo som ti spravila, alebo čo, veď sme boli kamaráti," povedala som.
"Áno, povedala si správne. Boli," povedal a pokračoval do obývačky.
"Prosím ťa vysvetli mi, o čo tu ide, lebo ja sa vôbec, ale vôbec nechytám," povedala som.
"Bože môj, Caroline! Ty si fakt taká slepá, že nevidíš, že ťa Harry naozaj úprimne miluje, alebo si taký pokrytec, že to nechceš vidieť a záleží ti len na tvojej sláve?" spýtal sa ma. Lepšie povedané, zvrieskol to na mňa. Ostala som stáť, ako obarená.
"Č-č-čože?" spýtala som sa.
"Môj bože. Ty si si to fakt nevšimla? Skús mať nabudúce otvorene oči, keď budeš s ním," poradil mi Nial. Do miestnosti vošiel Harry. Zrejme nepočul, o čom sme sa bavili.
"Ahoj Niall," pozdravil ho Harry. Cestou okolo mňa ma trepol po zadku.
"Héj!! Prestaň!" zasyčala som na neho a zdrhla z obývačky. Bežala som rovno do svojej izby a zabuchla za sebou dvere. Oprela som sa o nich. Pomaly som sa spustila na zem. Začala som rozmýšľať o tom, čo mi Nial povedal. Tie slová sa mi ozývali v hlave a miešali sa zo včerajšou nocou. Včera som nebola opitá, hrala som to. Všetko, čo som urobila som chcela urobiť už dávno. Alkohol bol dobrá výhovorka. Nechcel sa so mnou vyspať, pretože by som to ľutovala, keď budem triezva. Tak to povedal. Ale prečo to urobil. Mohol ma mať. Bol by to preňho triumf, ktorým by ma mohol ešte dlho trápiť. Naozaj ma miluje? Vstala som a podišla k skrini. Vytiahla som z nej kufor a zbalila doň všetky svoje veci. -On ma nemôže milovať. Nikto ma nemôže milovať. Som chorá. Čoskoro mi vypadajú vlasy a bude po všetkej mojej kráse.- preháňalo sa mi hlavou, kým som sa balila. Mojich vecí tam nebolo veľa. Väčšinu môjho šatníka mi kúpil Harry, tie veci som tam nechala. Vzala som si len to, s čím som sem prišla. Sadla som si na posteľ a napísala Harrymu list. V liste som mu však o chorobe nenapísala. Bude mu bezo mňa lepšie. Zišla som dolu do obývačky. Harry a Niall sedeli na terase a o niečom živo diskutovali. Položila som list na stôl tak, aby ho zbadal. Vzala som si kufor a odišla z domu.


Harry:
S Niallom sme vyšli na terasu. Mal kopu nápadov na nové piesne. Všetko sme to živo prebrali. Rozmýšľal som, kde je Caroline. Prečo z obývačky tak rýchlo ušla. Keď sme sa vrátili do obývačky, Niall zapol televízor. Sadol som si na gauč. Moju pozornosť upútala biela obálka na stole.
"Čo je to?" spýtal som sa Nialla.
"Ja neviem. Keď som prišiel ešte tu nebola." povedal Niall. Otvoril som ju. Bol to list od Caroline. Písala veľa vecí, ale najdôležitejša bola posledná veta - Veľmi som ti ublížila, odpusť mi to. Už v tej fraške ďalej pokračovať nemôžem. S láskou Caroline. - bol to koniec listu.
"Caroline!" zakričal som na celý dom. Bezhlavo som utekal do jej izby. Otvoril som šatník. Všetky jej veci boli preč. Spolu aj s kufrom. "Nie! To nie je možné!" zakričal som.
"Čo sa deje?" spýtal sa ma Niall.
"Odišla. Caroline odišla," povedal som a strčil mu list do rúk, "musím ju nájsť. Musím ju zastaviť," povedal som a rozbehol som sa k dverám.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára