streda 1. mája 2013

Nenávisť je vždy len prezlečená láska Part 10


Title: Nenávisť je vždy len prezlečená láska
By: Beatrix Pinekely
Part 10 -Remembering...



Caroline:
"Caroline, toto je Zayn Malik. Toto Nial Horan. Toto Liam Payn a ten, čo odišiel bol Harry Styles. Sú to členovia One direction spolu so mnou. Neboj sa, spomenieš si na nich," povedal mi, "chlapci, Harry vás už čaká vonku, vie čo má robiť, pomôžte mu," povedal chalanom.
"Dobre. Maj sa Caroline. Dôfam, že si na nás čoskoro spomenieš," povedal mi Liam a pobozkal ma na čelo.
"Dovidenia, Caroline," povedal Zayn a pobozkal ma ma líce.
"Maj sa, Caroline. A prepáč mi moje správanie," povedal Niall. Nechápavo som sa na neho pozrela. "Pochopíš, keď si spomenieš," dodal a pobozkal ma na líce. Spoločne odišli. Louis si sadol ku mne na posteľ.
"Prečo si nič nepamätám?" spýtala som sa.
"Neviem, Caroline, ale neboj sa, spomenieš si, o to sa postaráme," povedal Louis.
"Povedz mi niečo z toho čo si nepamätám. Napríklad o Harrym. Prečo ma držal za ruku a oslovil ma láska, keď som sa prebrala," spýtala som sa.
"To som vedel. Harry sa ti páči, že? Niet divu, je to tvoja veľká láska. Harry ťa nesmierne miluje. Chodíte spolu už strašne dlho, ale až nedávno si si uvedomila, že ho naozaj miluješ," povedal mi.
"Miluje ma? To vážne?" spýtala som sa.
"Áno, ani netušíš, ako veľmi ťa miluje, ale veľmi si mu ublížila," povedal.
"Čože?" spýtala som sa.
"Vieš, po tom, čo ste sa zoznámili, najprv si bola na neho milá, vyzeralo to, že sa dáte seriózne dokopy. Harry sa do teba zaľúbil až pouši. Navrhol ti, že ti pomôže splniť tvoj sen. Vtedy si sa zmenila. S Harrym ste uzavreli dohodu. Budete spolu naoko chodiť pred verejnosťou a on ti pomôže presadiť sa. Bola si na neho veľmi zlá. Využívala si ho. Bola si taká posadnutá svojím snom, že si si nevšimla, čo k tebe cíti a čo je horšie nedovolila si sebe, aby si ho ľúbila. Niall na teba nakričal a až vtedy si si uvedomila, čo sa medzi vami deje. Chcela si ujsť. Harry ťa doslova uniesol z letiska. Boli ste taký šťastný. Povedala si mu pravdu, o svojej chorobe a na druhé ráno ťa našiel v bezvedomí v kuchyni. Presedel pri tebe celé tri dni, čo tu ležíš, nepohol sa od teba," vysvetlil Louis.
"Harry ma musí nenávidieť," skonštatovala som.
"Práve naopak, miluje ťa a odpustil ti všetko," povedal.
"Ďakujem, že si mi to povedal," povedala som a objala ho, "a kde je teraz?" spýtala som sa.
"Pripravuje pre teba niečo, čo ti možno pomôže rozpamätať sa," povedal Louis, "teraz si ale musíš odpočinúť. Skús si pospať, dobre, ostanem pri tebe."
"Dobre. Vďaka," povedala som a zavrela som oči. Sníval sa mi sen. Bola som na letisku, už som prechádzala letiskovou kontrolou, keď ma Harry zastavil. Pobozkal ma. Bol to ten najkrajší bozk, aký som kedy dostala. Stále som však bola rozhodnutá odísť. Harry sa choval ako blázon. Vzal si ma do náručia a utekal so mnou von z letiskovej haly. Až keď som mu sľúbila, že neodídem, položil ma na zem. V tej chvíli som bola strašne šťastná. Zobudila som sa. Otvorila som oči. Bol tam Harry. Na mieste, kde predtým sedel Louis teraz sedel Harry.
"Ahoj Caroline. Ako si sa vyspala?" spýtal sa ma. Urobila som prvú vec, čo mi napadla. Hodila som sa mu okolo krku a pobozkala ho na ústa.
"Spomenula si si!" povedal celý šťastný.


Harry:
Keď sme sa vrátili do nemocnice, spala. Sadol som si na kraj postele a čakal, kým sa prebudí. Bola taká krásna. Usmievala sa zo sna. Zamrvila sa, potom otvorila oči.
"Ahoj, Caroline. Ako si sa vyspala?" spýtal som sa. Usmiala sa na mňa. Miesto odpovede sa mi hodila okolo krku a pobozkala ma na ústa. Ostal som ako obarený.
"Spomenula si si!" povedal som šťastný.
"Louis mi o nás rozprával a navyše, niečo sa mi snívalo," povedala a rozpovedala mi, čo sa jej snívalo.
"To nebol sen. To sa naozaj stalo. Spomenula si si," povedal som. Usmiala sa. Znova som ju pobozkal. Bozkávali sme sa hodnú chvíľu. Do izby niekto vošiel. Bol to Zayn. Obaja sme si ho všimli, no ignorovali sme ho. Odkašľal si. S Nevôľou sme sa od seba odtiahli.
"Harry, Harry. Ona nepotrebuje umelé dýchanie. Caroline je dostatočne pri živote!" poznamenal.
"Ty si ten vždy vtipný, že?" spýtala sa Caroline.
"Samozrejme," povedal som.
"To si budem pamätať," povedala. Vzápätí sa do izby nahrnuli ostatný.
"Ale no ták! To tu človek nemôže mať súkromie?" zavrčal som na nich.
"Čo keby sme ich proste ignorovali?" pošepla mi do ucha Caroline.
"Dobrý nápad," pošepol som a naše pery sa znova spojili. Ignorovali sme zakašľania chalanov. Zrazu sa odomňa odtiahla. Usmievala sa. Naklonila sa ku mne.
"Na niečo som si asi spomenula," pošepkala mi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára