piatok 10. mája 2013

Nenávisť je vždy len prezlečená láska Part 17

Title: Nenávisť je vždy len prezlečená láska
By: Beatrix Pinekely
Part 17 - Eggs or pancakes?

 


Caroline:
Keď si ma pritiahol k sebe, zobudil ma. Otočila som sa k nemu, pobozkal ma na pery.
"Ešte stále platí to, čo si mi povedala v obývačke?" spýtal sa.
"Čo čo platí?" spýtala som sa.
"Tá veta ty ma môžeš bozkávať aj všade inde," podpichol.
"Samozrejme." povedala som a začala som ho vyzliekať.
"Už nie si unavená?" spýtal sa.
"Už nie," odpovedala som. Usmial sa. Začali sme sa bozkávať. Vyzliekol ma. Potom ma začal bozkávať po celom tele.
"Harry," zavzdychala som. Bola som totálne vzrušená. On ma však neprestával bozkávať, "Harry. No ták," prosila som ho. Usmial sa na mňa a pobozkal ma na pery. Konečne do mňa vnikol.
"Bože," zavzdychala som.
"Pššt! Vedľa sú chalani," upozornil ma. Snažila som sa nevzdychať, ale pri ňom sa to nedalo. Bol však strašne nežný a opatrný. Nie žeby mi to vadilo, no bola to trošku zmena. My dvaja sme toho už v posteli povystrájali veľa, ale takýto bol prvýkrát. Ale bola to príjemná zmena. Keď bolo potom, obaja sme v objatí zaspali. Ráno sme vstali dosť skoro. Chalani však už boli tiež hore. Zišli sme dolu do kuchyne. Liam robil raňajky. Je veľa vecí, ktoré sa dajú spraviť na raňajky. A Liam presne trafil tú najnevhodnejšiu. Vajíčka. Len čo sme vošli do kuchyne, otočila som sa na opätku a šprintovala do najbližšej kúpeľne.
"Už zase?" spýtal sa Harry. Aj keď sa to pýtal mňa, nakoniec to vyznelo skôr ako rečnícka otázka.


Harry:
Keď sme vstali, zišli sme sa dolu naraňajkovať. Liam pripravoval vajíčka. Len čo sme vošli do kuchyne, Caroline sa otočila na opätku a utekala do kúpľne.
"Už zase?" spýtal som sa. Nedostal som však odpoveď.
"Čo sa stalo? Keď nemá rada vajíčka, stačí povedať. Nemusí mi to ukazovať takto," povedal urazene Liam.
"Caroline má rada vajíčka. Je to jedno z jej obľúbených jedál. No vyzerá to tak, že naše malé asi vajíčka mať rado nebude," povedal som, "neber si to tak daddy, ja som jej vajíčka robil včera. Zareagovala úplne rovnako," dodal som. Liama to zjavne uspokojilo. Pustili sme sa do jedenia. Liam však začal robiť niečo iné. Nakoniec sa z toho vykľuli lievance.
"Mňam!" povedal Niall a natiahol sa za nimi. Liam ho buchol po ruke.
"Tie sú pre našu tehuľku." povedal a odkráčal z kuchyne.


Caroline:
Do kuchyne som sa radšej nevrátila. Sadla som si do obývačky a zapla som si telku. Bola som síce hladná, ale keby som vošla do kuchyne, malo by to rovnaký efekt ako pred chvíľou.
"Caroline? Kde si?" zakričal Liam.
""V obývačke," odpovedala som. Spolu s ním do miestnosti prišla aj úžasná vôňa.
"Aj vy dvaja musíte niečo jesť. Vajíčka nechcete, tak som vám pripravil niečo lepšie," povedal a podal mi tanier s lievancami.
"Prepáč mi to. Mala som ťa upozorniť, že vajíčka mi budú trošku robiť problém," povedala som.
"To nič," povedal. Do obývačky sa vzápätí nahrnuli chalani. Posadali si okolo. Videla som, ako Niall hlce môj tanier očami. Zjedla som asi polovicu, potom som ho podala Niallovi.
"Chceš? Ja som už plná," povedala som. Zaiskrilo samu v očiach a s radosťou si ten tanier odo mňa zobral. S Harrym sme sa na neho pobavene dívali. "Chalani, chcem vás poprosiť, aby ste to držali v tajnosti. Aspoň zatiaľ, kým to ešte nie je vidno. Viem ,že sa to nedá tajiť dlho, ale..." začala som.
"Samozrejme," povedal Liam.
"Ja som to už postol na twittery." povedal Louis. Z Harrym sme na neho vrhli vražedný pohľad. "Ale no ták. Veď len srandujem. Svojím adoptívnym rodičom by som to nespravil," dodal. Zasmiali sme sa.
"Skupinové objatie!" zvolal Zayn. Všetci sme sa objali.
"Ďakujem, že stojíte pri mne," povedala som im.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára