sobota 11. mája 2013

Nenávisť je vždy len prezlečená láska Part 18


Title: Nenávisť je vždy len prezlečená láska
By: Beatrix Pinekely
Part 18 - Giving birth...



O sedem mesiacov.:

Caroline:
"Už je to mesiac a pol. To už fakt nemajú čo riešiť? To nám tú tajnu svadbu fakt neodpustia?" spýtala som sa Harryho, keď som čítala tie novinové články.
"Isteže odpustia, pani Stylesová," povedal a pobozkal ma na pery.
"A čo toto? Pozri! -Harry Styles je ženatý. Tisíce fanúšičiek plačú.- A toto, alebo podobné veci píšu už vyše mesiaca," povedala som a ukázala mu noviny.
"Tak nech si píšu. Mňa to netrápi," povedal. Usmiala som sa na neho.
"Tebe fakt nevadí, ako sprostosti o nás píšu? Pozri. Stačila jedna fotka, ako ma Liam pobozkal na bruško a už píšu, že otcom dieťaťa je doslova celá skupina One Direction," povedala som.
"Ukáž! Kde sa to píše?" spýtal sa. Podala som mu tie noviny, "neboj sa. Postarám sa o to," povedal a hneď niekam volal. Na toho na druhej linke sa poriadne vykričal. Zložil, no stále chodil po miestnosti akoby s prebitou pätou.
"Au," povedala som. Harry ku mne hneď pribehol.
"Čo sa deje?" spýtal sa Harry.
"Nič, asi to bude chlapček, má dosť veľku silu. Kope poriadne," povedala som. Nechceli sme vedieť pohlavie dieťaťa. A navyše, lekári boli nejaký čudný. Stále hovorili niečo o tlkote dvoch srdcí. Akoby to nebolo normálne. Veď 2 srdcia, čiže moje a môjho bábätka nie? Harry sa usmial a pobozkal ma na bruško. Do obývačky vošiel Liam.
"Aj ja chcem! Môžem?" spýtal sa. Pretočila som očami.
"Samozrejme," povedala som. Liam mi pobozkal bruško. Niekto zazvonil.
"Idem ja!" zakričal Zayn, "Harry! Dorazila postieľka."
Postavila som sa a šli sme sa pozrieť. Chalani ju vyniesli hore do našej izby. Niežeby sme nemali miesto, pre detskú izbu, ale ta je už zariadená a nachádza sa v Harryho vile. Táto postieľka je pre prípady, keď budeme tu.
"Je prekrásna,." povedal Harry. Chcela som s ním súhlasiť, no nestihla som.
"Au!" povedala som. Vzápätí sa podomnou objavila mláčka nejakej tekutiny. "Harry?" povedala som. Otočil sa ku mne.
"Čo je zlatko?" spýtal sa. Keď videl, čo sa stalo, usmial sa, "to nevadí, miláčik. To sa stáva." Zrejme si myslel, že som sa počúrala, alebo čo.
"Nie, Harry. To bola plodová voda,." povedala som.
"Čože? Nie je to nejako skoro? Veď máš rodiť až o 2 týždne," povedal. Mal pravdu. Som ešte len v 37. týždni. Tehotenstvo trvá poväčšine 39 týždňov.
"Tak to asi nebude až o 2 týždne," povedala som. Harry mal v tvári vystrašený výraz, "nechaj tak, sanitku si zavolám sama," povedala som ironicky.
"Harry!" zvrieskla som na neho.
"Čo tu vy dvaja jačíte?" pribehol Niall.
"Niall, pomôž mi. Rodím!" ziapala som na neho. Tie nervy, to bola kontrakcia. Snažila som sa ju rozdýchať.


Harry:
"Au!" povedala."Harry?" spýtala sa. Otočil som sa k nej.
"Čo je zlatko?" spýtal sa. Pod ňou bola mláčka vody, "to nevadí, miláčik. To sa stáva."  Myslel som si, že jej to omylom ušlo alebo čo.
"Nie, Harry. To bola plodová voda," povedala.
"Čože? Nie je to nejako skoro? Veď máš rodiť až o 2 týždne," povedal som.
"Tak to asi nebude až o 2 týždne," povedala. Ostal som ako obarený.
"Nechaj tak, sanitku si zavolám sama," povedala ironicky. "Harry!" zvrieskla na mňa. Nevedel som, čo mám robiť.
"Čo tu vy dvaja jačíte?" pribehol Niall.
"Niall, pomôž mi. Rodím!" ziapala na neho.
"Dobre, pokojne, nekrič! Dýchaj!" Povedal Niall.
"Ja nekričím! To je kontrakcia!" ziapala na neho.
"Niall choď pripraviť auto," povedal som, "Zlatinko, poď, sadni si. Dýchaj," povedal som a pomohol jej sa posadiť. "Nádych, výdych. Nádych, výdych," snažil som sa ju upokojiť.
"Harry! Poďte," zakričal Niall z dola. Vzal som Caroline do náručia. Bola dosť ťažká, ale to som neriešil. Opatrne som ju zniesol do auta. Liam už sedel za volantom. Ako inač, vybrali našu dodávku. To znamená, že chcú ísť s nami. Pomaly som ju naložil do auta.
"Liam, ale jazdi opatrne," prosil som ho.
"Neboj sa," odpovedal. Tá veta ma ešte viac vyviedla z mieri. Vzápätí sa do auta nahrnuli Niall, Louis a Zayn. Louis mal v rukách kameru, Zayn foťák.
"Ale no ták! Na čo vám to je?" spýtal som sa.
"Toto je dôležitý moment v živote človeka. Musí sa zaznamenať," povedal Zayn. Vzápätí cvakol blesk.
"Zayn, ak nechceš, aby som ti ten foťák otrepala o hlavu tak prestaň. A ty už konečne štartuj, už som mala byť dávno v nemocnici!" ziapala po nich Caroline.
"Pokojne miláčik. Liam už sa konečne pohni!" povedal som mu. Liam naštartoval. Šiel predpisovo, no najrýchlejšie, ako sa dalo. Došli sme do nemocnice. Lekár povedal, že ešte nie je dostatočne otvorená. To som nepochopil, ale nevadí. Vraj to bude trvať aspoň hodinu. Dali ju na izbu. Máme sledovať čas medzi kontrakciami a keď budú kratšie ako 5 minút, až vtedy budú môcť začať s pôrodom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára