nedeľa 12. mája 2013

Nenávisť je vždy len prezlečená láska Part 19


Title: Nenávisť je vždy len prezlečená láska
By: Beatrix Pinekely
Part 19 - WHAT? TWINS?




Caroline:
Došli sme do nemocnice. Louis celý čas všetko kameroval, Zayn zas fotil. Už som na nich mala poriadne nervy. Doktor povedal, že nie som dostatočne otvorená. Vraj to bude trvať aspoň hodinu, kým budem môcť rodiť. Dali ma na izbu. Kontrakcie sa majú opakovať približne každých 5 minút. Zatiaľ sme boli na 22 minútach. Od poslednej prešlo 15 minút, čiže mám ešte 7 minút na prípravu.
"A do riti," zasyčala som. Ďalšia kontrakcia. Prišla o 5 minút skôr.
"Zlatinko dýchaj," hovoril Harry.
"Áno. Nádych, výdych, nádych, výdych." pridal sa Niall.
"Vám sa to ľakho hovorí. Odporúčala by som vám zažiť tú bolesť," povedala som. Zatínala som zuby. Niekde som čítala, že čím kratšie sú intervali medzi kontrakciami, tým sú kontrakcie silnejšie a bolestnejšie. Kontrakcia prešla. Zase som si vydýchla. Pozrela som na Liama. Bol viditeľne mimo. Sedel na gauči a vyzeral, že čochvíľa skolabuje. Ďalšia kontrakcia prišla znova po 17tich minútach. Niall kúpil Liamovi kávu a sebe chodil tajne na bagety do nemocničného bufetu. Káva Liamovi zrejme pomohla. Mal späť svoju prirodzenú farbu pleti. Harry sedel vedľa mňa na posteli a držal ma za ruku. Louis a Zayn okolo nás pobehovali a fotili a natáčali všetko, čo sa dialo. Pozrela som sa na mobil. Prešlo 13 minút.
"Ešte štyri minúty," povedala som Harrymu, "fuck it!" vyliezlo zo mňa vzápätí. Ďalšia kontrakcia. Po hodine ma prišiel pozrieť doktor. Vraj je ešte stále skoro. Spýtala som sa, ako dlho to môže trvať. Povedal, že niekedy trvajú pôrody aj 48 hodín. Liam opäť zbledol. Aj chalanom už prestalo byť veselo. Louis ihneď prestal kamerovať a Zayn vypol foťák. No zbehlo to rýchlo. Po dvoch hodinách som mala kontrakcie každých 7 minút. Pomaly ma začali pripravovať a previezli ma na sálu.
"Chcete, aby bol otec prítomný pri pôrode?" spýtala sa ma sestrička.
"Ja neviem, nech sa on rozhodne," povedala som. Vzápätí som to však oľutovala, lebo do sály spolu z Harrym vošli aj chalani.
"Bože môj!" povedala som.
"Tak toto sme tu ešte nemali,." skomentoval doktor s úsmevom.


Harry:
Caroline odviezli na sálu. Vzápätí za mnou prišla sestrička s otázkou, či chcem byť prítomný pri pôrode. Spýtal som sa, či s tým Caroline súhlasí. Sestrička mi povedala, že je to na mne.
"Tak dobre," povedal som.
"Tak potom poďte so mnou," povedala sestrička.
"Kam ideš?" spýtal sa Louis.
"Na sálu. Chcem byť pri pôrode,." povedal som.
"Môžeme ísť tiež?" spýtal sa Niall a urobil na sestričku psie oči. Najprv domietla, no potom sa im ju nejako podarilo presvedčiť. Videl som, že Zayn tam niečo vyvádza s lístakmi na náš najbližší koncert. Pretočil som očami.
"Vy nie ste normálny!" povedal som im. Louis miesto odpovede zapol kameru a začal natáčať. Zayn zas vytiahol foťák. Vošli sme do sály. Caroline na mňa vrhla pohľad typu "Ty si sa asi zbláznil."
"To ja nie. To oni," povedal som. Začal sa pôrod. Celý čas som držal Caroline za ruku. Niall a Liamom opustili sálu asi po 10tich minútach. Bolo to fakt hrozné. Videl som, že Caroline to hrozne bolí.
"Chlapček je vonku," povedal doktor. Spolu s ním sa sálou ozval detský plač. Bol to úžasný pocit. Ja mám syna.
"Môžem ho vidieť?" spýtala sa Caroline.
"Neskôr. Musíme pokračovať. Ešte druhé bábo a potom placenta," povedal lekár.
"Čože?!?!?!" spýtala sa Caroline. Ukradla mi tu otázku priamo z jazyka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára