pondelok 13. mája 2013

Nenávisť je vždy len prezlečená láska Part 20 + Epilóg


Title: Nenávisť je vždy len prezlečená láska
By: Beatrix Pinekely
Part 20 -  Baby Directioners  +  Epilóg




Caroline:
"Chlapček je vonku," povedal doktor. Spolu s ním sa sálou ozval detský plač. Bola som šťasná. Konečne je to za mnou.
"Môžem ho vidieť?" spýtala som sa.
"Neskôr. Musíme pokračovať. Ešte druhé bábo a potom placenta," povedal lekár.
"Čože?!?!?!" spýtala som sa. S Harrym sme na neho zízali s otvorenými ústami.
"Vy ste nevedli, že čakáte dvojičky?" spýtal sa doktor. Konečne mi to doplo. Tlkot dvoch sŕdc. Tolkot dvoch sŕdc dvoch bábätiek. Bože môj! S Harrym sme sa na seba prekvapene pozreli. Louis a Zayn, ktorý tu doteraz okolo nás pobehovali s kamerou a foťákom, tiež zarazene zastali. Harry ma pobozkal na čelo. Po chvíli sa sálou znova ozýval detský plač.
"A dievčatko," povedal lekár. Bola som unavená, no šťastná. Harry tiež. Po chvíli bola von aj placenta. Odviezli ma späť na izbu. Od únavy som zaspala.
Zobudila som sa na detský plač. Na posteli vedľa mňa sedel Harry. Na rukách mal malého Harryho. Ten si spokojne ležkal a zvedavo sa obzeral okolo. Liam stál vedľa neho a držal malú Caroline. Tá kričala ako o život.
"To je pravá directionerka," usmiala som sa. Harry pochopil moju narážku a tiež sa rozosmial, "daj mi ju," poprosila som Liama. Bez slova mi ju podal a malá sa do pár sekúnd utíšila.
"Hovorím. Pravá directionerka. Vidí Liama a kričí ako zmyslov zbavená," povedala som. Liam sa začervenal a chalani sa rozosmiali.
"Potrebujeme aj plienkových fanúšikov," povedal Zayn.
"Ale s čistými plienkami," povedal Harry a zaksichtil sa. Zasmiala som sa.
"Ukáž mi ho," povedala som a podala som Caroline Niallovi, ktorý na mňa už hodnú chvíľu robil psie oči. Chalani mu ju zrejme nechceli dovoliť vziať do náručia. Len čo si ju vzal, Caroline sa na neho zadívala svojimi čokoládovými očkami a potom sa znova rozkričala na celu miestnosť. Rozosmiali sme sa. Vzala som si od Harryho malého Harryho. Mal pravdu. Jeho plienky rozhodne neboli čisté. Rýchlo som ho prebalila. Harry sa tiež rozkričal, keďže Caroline sa nechcela utíšiť.
"Ešte bubny, nejaká tá gitara a môžeme prejsť na metal,." zasmial sa Louis. Harryho som si položila na jednu ruku a vzala som od Nialla Caroline. Tá sa v momente utíšila. Harry, keď videl, že Caroline prestala kričať, tak prestal tiež.
"To sú moje zlatíčka," povedala som. Do izby vošla sestrička.
"Tak páni. Mohli by ste opustiť izbu, je čas na krmenie," povedala. Chalani začali protestovať.
"No ták! Počuli ste. Von!" povedal Harry. S nevôľou odišli.
"Aj ty, Harry," povedala som zo smiechom. Zatváril sa smutne, ale odišiel.


______________________________________________
Epilóg



Harry:
Nemôžem tomu uveriť. Mám syna a dcérku. Caroline Lilien Styles a Harry Edward Styles. To sú moje deti. Keby mi niekto pred troma rokmi povedal, že raz budem mať s Caroline rodinu a že budeme spolu, vysmial by som sa mu do očí. Viem, čo si o tom ľudia myslia, že sme mladý atď.... Viem, že obaja máme len dvadsať, ale nám je to jedno. Viem, že je to tak, ako to má byť. Milujem Caroline a tak to bude navždy.
"Harry? Môžeš sem prísť na chvíľočku?" zakričala Caroline.
"Kde si?" spýtal som sa.
"Pri drobcoch." odpovedala mi. Ponáhľal som sa do izby našich dvoch miláčikov. Caroline čupela. Z jednej strany vedľa nej stála malá Caroline, z druhej Harry.
"Čo je, zlatíčka?" spýtal som sa.
"Ostaň kde si. A čupni si," povedala Caroline. Urobil som, čo chcela, "nepôjdete k ockovi?" spýtala sa ich Caroline. Caroline s Harrym sa odvážne krok po kroku vydali smerom ku mne. Nemohol som tomu uveriť. Ich prvé krôčiky. Pomaly ku mne docupitali.
"Ta-ta. Ta-ta." povedala Caroline.
"Ta- ta- ta." pridal sa Harry. Objal som ich. Neviem odkiaľ vytiahla Caroline foťák, ale zrazu len blysol blesk. Zdvihol som pohľad na moju úžasnú manželku. Usmievala sa. Zdvihol som si oboch mojich drobcov do náruče.
"Ma-ma-ma-ma." povedala Caroline a naťahovala sa za mamou. Caroline si ju odo mňa vzala. Nemyslel som si, že niekedy budem takýto šťastný. Niekto zazvonil. Všetci sme zišli dolu do obývačky. Caroline s malou šli otvoriť. Vzápätí som už len počul, ako malá z celeho hrdla kričí " Déé, Déé, Déé, Déé." a vedel som, že prišli chalani. Vzápätí do obývačky vošiel Niall. Na krku mal vysadenú malú Caroline. Tá sa odušu smiala a stále vykrikovala "Déé, dééé, déé." Louis mi z náručia vzal Harryho a urobil to isté, čo Niall.
"Pomaly. Neublížte im," povedala Caroline. Videl som, že sa o nich bojí. Prešiel som k nej a zozadu ju objal.
"Neboj sa. Chalani dávajú pozor." pošepol som je do ucha. Trošku sa upokojila. Chalani vybehli z deťmi hore do ich izby. Tam si posadali na zem a hrali sa s nimi. S Caroline sme stáli vo dverách a pozorovali ich. "Vyparme sa niekam," pošepol som jej.
"A čo deti?" spýtala sa.
"Veď majú štyri babysiterky," povedal som tak, aby to počuli aj chalani.
"My sme to počuli!" povedal Zayn smerom k nám. Všetci štyria sa teraz pozerali na nás.
"My vieme," odpovedala Caroline. Vzápätí sme sa všetci rozosmiali. Malá Caroline totiž vzala jednu kocku, s ktorou sa hrala a v snahe naspäť na seba upútať pozornosť ju hodila Niallovi do hlavy. Ten sa tam na zemi chvíľu zvíjal od bolesti a potom sa hral na mrtvého. Caroline doňho ešte stále búchala tou kockou a pritom sa smiala na plné hrdlo. "Dobre, poďme," povedala nakoniec Caroline a privrela dvere do izby. Vzali sme si deku a vyšli dozadu za dom. Roztiahli sme si ju na zemi a sadli si na ňu. Pomaly sa začínalo stmievať. Len tak sme tam ležali a pozorovali hviezdy. "Harry?" spýtala sa Caroline.
"Áno, zlatko?" spýtal som sa.
"Milujem ťa," povedala. Usmial som sa na ňu a pobozkal ju.
"Aj ja teba. Ale to ty veľmi dobre vieš," povedal som. Usmiala sa a zadívala sa mi do očí. V tej chvíli som presne vedel, do čoho som sa na nej zamiloval najskôr. Boli to jej prekrásne čokoládové oči. Oči, ktoré po nej zdedila malá Caroline. Pobozkal som ju. Ležali sme na deke a bozkávali sme sa. Vyrušil nás Liam.
"Caroline? Harry? Nechem vás rušiť, ale malá Caroline sa asi pokakala," povedal.
"Tak ju prebaľte," povedal som a naďalej sa venoval mojej Caroline.
"Radi, lenže nevieme nájsť plienky," povedal Liam. So smiechom sme sa z Caroline od seba odtiahli.
"Toľko k nášmu súkromiu," povedala Caroline so smiechom. Pochopil som jej náražku. Spolu s Liamom sme sa vrátili do vnútra. Caroline prebalila malú, ukázala chalanom, kde sú potrebné veci, ak by boli krpci hladný, alebo by ich znova bolo potrebné prebaliť a spolu sme zdrhli do spálne. Bolo nám jedno, že vo vedľajšej izbe sedia chalani, aj to, že pravdepodobne počujú, čo sa deje. Chceli sme byť spolu, to bolo jediné, po čom sme túžili. Byť spolu... navždy...



"7 bilion people in the world, but my heart choose you..."
"Because my heart belong with yours..."


Koniec

XXX



2 komentáre: