sobota 4. mája 2013

Nenávisť je vždy len prezlečená láska Part 13


Title: Nenávisť je vždy len prezlečená láska
By: Beatrix Pinekely
Part 13 - He is planning something...
 


Caroline
"Ták, a vaša posledná chemoterapia je za vami," povedal doktor, keď ma vyprevádzal z miestnosti. Bolo to príjemné, počuť to z lekárových úst.
"Áno, je to príjemný pocit," povedala som.
"Tak sa držte vy dvaja, keby sa dialo čokoľvek, príď sem dobre?" povedal doktor. To ma už Harry objímal okolo pása.
"Ďakujeme," povedal Harry. S doktorom sme sa na seba sprisahanecky usmiali. Obaja sme vedeli, že šťastie neprial mne a Harrymu, ale mne a malému, ktoré vo mne teraz rastie.
"Povedal by som dovidenia, ale radšej by som bol, keby som už viac nemusel byť vaším lekárom," povedal.
"Ja viem. Aj ja by som bola radšej, keby ste nemali dôvod, byť mojim lekárom," povedala som. S Chalanmi sme šli rovno na nácvik. Večer majú koncert, takže musia trénovať. Väčšinu času chalani na pódiu improvizujú, ale niektoré tanečné figúry musia mať pripravené. Chvíľu som nacvičovala s nimi, no nie dlho. -Musíte sa kvôli malému šetriť.- stále mi bežala v hlave rada od doktora. Potom ma však Harry poprosil, aby som si s ním zatancovala a zaspievala. Chalani pustili Rock me. Moju naobľúbenejšiu skladbu. Harry vymýšľal bláznivé kreácie a nedal mi pokoj, kým som sa ich presne nenaučila. Nakoniec sa k nám pridali aj chalani. Keď sme skončili z nácvikom, mala som pocit, že mi odpadnú nohy. Mali sme síce prestávky, ale bolo to náročné. Neviem, čo tým Harry sleduje.


Harry:
Caroline nemala ani najmenšie podozrenie. Koncert začína o 15 minút. Všetci sme už na mieste a pripravujeme sa. Caroline má na sebe krásne svetlomodré šaty, ku ktorým sa všetci zladíme tesne pred tým, ako bude na programe pieseň Rock me. Ona však o tom ešte nemá ani tušenie. Dneska je nejaká veľmi roztržitá. Dúfam, že to nie je nič vážne.
"Harry, sála je už plná ľudí," povedala Caroline, keď vošla do miestnosti.
"To je super. Koľko je tam pekných dievčat?" spýtal som sa. Hodila po mne vankúš, no na moju otázku neodpovedala, "ale miláčik, vieš, že len žartujem. Ty si pre mňa jediná." Znova neodpovedala. Sedela na gauči a nad niečim rozmýšľala.
"Caroline? Deje sa niečo?" spýtal som sa a sadol si vedľa nej.
"Nie, nič, všetko je v poho," odpovedala a letmo ma pobozkala na líce.
"Harry?" spýtal sa.
"Áno, zlatíčko?" spýtal som sa. Chcela mi niečo povedať, videl som to na nej.
"Milujem ťa," povedala nakoniec. Videl som, že to nebolo to, čo mi chcela povedať, no nechal som to tak. Porozprávam sa s ňou po koncerte.
"Harry! 10 minút!" zakričal Niall z chodby.
"Už ideme," povedal som. Šli sme do zákulisia. Posledné pokyny boli zadané a mohli sme vyjsť na pódium. Začínali sme piesňou Little Things. Publikum kričalo ako divé. Potom sme pokračovali s Live while we young, Irresistible a One Thing. teraz nasledovala krátka prestávka. Ďalej mali nasledovať piesne Rock me, What makes you beautifull, Up All Night , Moments a nakoniec Kiss you. Šli sme sa prezliecť. Všetci sme mali pripravené saká farebne zladené so šatami Caroline. Vyšli sme na javisko. Publikum sa znova rozkričalo. Obzrel som sa. Caroline stála presne tak, aby ju z hľadiska nebolo vidieť, ale tak, aby som ju videl ja.
"Teraz by sme na pódium chceli pozvať niekoho, bez koho túto pieseň neodspievame."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára