piatok 3. mája 2013

Nenávisť je vždy len prezlečená láska Part 12


Title: Nenávisť je vždy len prezlečená láska
By: Beatrix Pinekely
Part 12 -Tehotná?




Caroline:
"Caroline! Máš tu nejakú poštu. Je to niečo z nemocnice!" zakričal Harry z dola.
"Už idem!" odpovedala som a zišla som dolu.
"Čo to je?" spýtal sa.
"Nič, len výsledky nejakých vyšetrení. Veľmi tomu nerozumiem. Vezmem to zo sebou a spýtam sa doktora," povedala som. V skutočnosti som však veľmi dobre vedela, čo to znamená. To slovíčko -pozitívny- vo mne vyvolávalo zmiešané pocity. Takže je to pravda, som tehotná. Ako mu to mám povedať. Ako na to bude Harry reagovať?
"Čo je zlatko? Zosmutnela si," povedal a objal ma zozadu okolo pása. Rýchlo som poskladala list a vložila ho späť do obálky. Harrymu to poviem večer. Teraz hlavne musím zistiť, či tá chemoterapia, aj keď je už posledná, nemože bábätku ublížiť.
"Nič sa nedeje. Len rozmýšľam nad tým všetkým. Síce mám dnes poslednú chemoterapiu, ale tá choroba sa môže hocikedy vrátiť. Bojím sa toho," povedala som.
"Na to teraz nemysli. Teraz sa sústreď na to, že dnes je posledný deň, keď tam musíš ísť. Ale teraz si dáme raňajky," povedal.
"Nie som hladná, Harry," povedala som.
"Ale no ták," povedal Harry a ťahal ma do kuchyne, "urobil som ti úžasné vajíčka." Vajíčka? Bože len to nie. Vajíčka sú jedno z jedál, ktorých "vôňa" najviac vadí tehotným ženám. Študovala som si to, keď moja sesternica čakala bábo. -Možno to nevadí všetkým tehotným.- pomyslela som si, no keď som vošla do kuchyne, zistila som, že zrejme áno. Nadvihlo mi žalúdok. Vytrhla som sa Harrymu z objatia a bežala do najbližšej kúpeľne. Harry bežal vystrašene za mnou.
"Lásinko, čo ti je?" spýtal sa, keď som vyšla z kúpelne.
"Nič to nie je. Ja..." už som bola rozhodnutá povedať mu to, no niekto zazvonil.
"Choď otvoriť, poviem ti to neskôr," povedala som. Harry šiel k dverám. Vzápätí som mala pocit, že Harry dnu vpustil zoo, ale nie, boli to len chalani. Vyobjímali ma.
"Máš mrkvičku?" spýtal sa Louis.
"Ne-e. Nemám!" povedala som zo smiechom, "Harry má," dodala som.
"Ale ja chcem od teba," povedal. Zasmiala som sa.
"Tu máš," povedala som a hodila do neho plyšovú mrkvu. Spokojne sa usadil na gauč.
"Tak čo? Pripravená na poslednú chemoterapiu?" spýtal sa Zayn.
"Maximálne pripravená," povedala som.
"Fajn. Takže môžeme ísť," povedal Niall.
"Počkať, vy idete s nami?" spýtala som sa.
"Samozrejme," povedal Liam. Rozmýšľala som, či tie odpovede majú nacvičené, alebo sa tak striedajú len zo zvyku. Všimla som si, že to robia väčšinu času.
"Fajn. Tak poďme," povedala som. Chalani vstali z gauča a smerovali k dverám.
"Louis! Tu mrkvičku zo sebou neberieme," povedala som mu so smiechom. Urobil na mňa psie oči, "dobre, ale musíš mi ju potom vrátiť."  Vzápätí však povedal niečo, čo ma dostalo.
"Vďaka mami," povedal. Viem, že len vtipkoval, no mala som nutkanie jednu mu za to streliť, alebo ho vyobjímať.


Harry:
Bojím sa o ňu. Čo mala znamenať tá ranná nevoľnosť? A tie výsledky testov? Prečo jej ich posielali domov. Čo to má všetko znamenať. Teraz sedíme v čakárni a čakáme, kým sa Caroline vráti s chemoterapie. Louis mi tu máva plyšovou mrkvou popred nos. Začína ma to štvať. Ešte chvíľu a vezmem mu ju.
"Louis! No ták už prestaň! Si ako male decko!" povedal som a vytrhol mu tú mrkvu s ruky. Louis nahodil smutný pohľad.
"Ty si zlý! Mamka Caroline je dobrá a ty si zlý!" povedal. Rozosmiali sme sa. Vrátil som mu mrkvu.
"Ešte raz mi s ňou prejdeš popred oči a skončí v tamtom koši," povedal som mu výhražne.
"Harry! No ták upokoj sa. Už aj rýmovať začínaš," podpichol Zayn. Rozhodol som sa ich ignorovať a znova rozmýšľal nad tým, čo sa deje s Caroline.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára