pondelok 6. mája 2013

Nenávisť je vždy len prezlečená láska Part 14


Title: Nenávisť je vždy len prezlečená láska
By: Beatrix Pinekely
Part 14 - Rock me, my sweet



Harry
Vyšli sme na javisko. Publikum sa znova rozkričalo. Obzrel som sa. Caroline stála presne tak, aby ju z hľadiska nebolo vidieť, ale tak, aby som ju videl ja.
"Teraz by sme na pódium chceli pozvať niekoho, bez koho túto pieseň neodspievame," povedal Louis.
"Je to veľmi milé a usmievavé dievča," dodal Zayn.
"Chcete vedieť, kto to je?" spýtal sa Liam. Celé publikum sa rozkričalo.
"Ale ak chcete, aby prišla, musíte byť chvíľočku ticho, aby dobre začula svoje meno," povedal Niall. Publikum sa utíšilo.
"Caroline, láska, poď medzi nás," povedal som. Díval som sa jej priamo do očí.
"Čo si sa zbláznil?" naznačila mi ústami.
"Ca-ro-line! Ca-ro-line! Ca-ro-line! Ca-ro-line! Ca-ro-line!" začali skandovať chalani. Publikum sa automaticky pridalo. Naznačil som asistentovi, aby jej podal mikrofón. Caroline nesmelo vyšla na javisko, Objal som ju okolo pliec a postavili sme sa ku chalanom. Kapela začala hrať.
"Rock me, my sweet," pošepol som jej. Začal som spievať.
"Do you remember summer '09
Wanna go back there every night
Just can't lie it was the best time of my life."
Naznačil som jej, že ma pokračovať.
"Lying on the beach as the sun blew out
Playing this guitar by the fire too loud
Oh my, my they could never shut us down"
Odspievala nesmelo. Pokračoval Louis.
"I used to think that I was better alone
Why did I ever want to let you go ?
Under the moonlight as we stared at the sea
The words you whispered I will always believe"
Tak to pokračovalo celú pesničku.Všetci sme je pospúšťali časť svojich slov. Po prvom refréne sa už rozspievala a zabávala sa. Odspievala snami ešte jednu pieseň, potom sa vrátila do zákulisia. Nasledovala pieseň Up all night.


Caroline
Nemohla som uveriť tomu, čo Harry vymyslel. Keď publikum skandovalo moje meno, bol to úžasný pocit.
"Rock me my sweet," zašepkal mi Harry do ucha a potom začal spievať. Odspievala som s chalanmi dve piesne. Ostala by som tam aj dlhšie, ale už som nevládala. Zišla som dolu z pódia. Bolo mi strašne horúco. Zatočila sa mi hlava. Prebrala som sa v šatni. Bol pri mne Erik. To je asistent One Direction.
"Čo sa stalo?" spýtala som sa.
"Odpadli ste, slečna," povedal.
"Už som ti hovorila aspoň stokrát, že mi nemáš vykať. Vie o tom Harry?" spýtala som sa.
"Nie," odpovedal.
"Tak nech to tak aj ostane," povedala som. Odišiel. Položila som si ruky na brucho.
"Prepáč zlatíčko. Už budem opatrnejšia. Asi som ti dala veľmi zabrať, čo?" prihovorila som sa svojmu brušku.


Harry
Po piesni sme mali znova krátku pauzu. Chcel som ísť rovno za Caroline, no zastavil ma náš asistent.
"Caroline odpadla len čo zišla z pódia. Chcela ísť do šatne a zrazu sa len zrútila k zemi. Zakázala nám to povedať," povedal.
"Čože? Ak vám to zakázala povedať, prečo mi to hovoríš?" spýtal som sa.
"Lebo viem, že mala nejaké zdravotné problémy, tak sa o ňu bojím," povedal.
"Dobre. Kde je? Idem za ňou," povedal som.
"Je v šatni. Chceli sme ju vziať do nemocnice, ale odmietla," povedal.
"Fajn," povedal som a šiel som do šatne. Keď som vošiel, sedela na gauči. Nevyzerala smutne, ani že jej je zle.
"Caroline. Počul som, že si odpadla. Čo sa deje? Si v poriadku?" spýtal som sa.
"Áno, nič mi nie je. Bola to len menšia nevoľnosť. Prekvapil si ma. Bola som z toho všetkého v šoku," povedala.
"A čo to ráno? Tiež ti bolo zle. Hovorila si o tom z lekárom?" spýtal som sa.
"Harry, vážne mi nič nie je. V mojom stave je to normálne. Budeš si na to musieť zvyknúť," povedala.
"Ako v tvojom stave? Veď už si mala dobré výsledky aj všetko. A ako to, že je to normálne. To že ti je zle a odpadávaš na tom nič normálne nie je," povedal som. Usmiala sa na mňa.
"Miláčik, toto nemá s rakovinou nič spoločné. To čo sa teraz deje je niečo úplne iné. A ver mi, je to normálne," povedala. Nechápavo som sa na ňu pozeral. Ako môže byť normálne to, že človek odpadne, alebo mu je zle.
"Keď ma Louis dnes ráno zo srandy oslovil mami, ani netušil, ako blízko je pravdy. Budem mamou, Harry."


Caroline
"Keď ma Louis dnes ráno zo srandy oslovil mami, ani netušil, ako blízko je pravdy. Budem mamou, Harry," povedala som. Nič neodpovedal, len na mňa šokovane hľadel. Začínala som ľutovať, že som mu to povedala.
"Harry! Minúta!" zakričal Erik spoza dverí.
"Harry?" spýtala som sa. Stále sedel vedľa mňa a bez slova sa na mňa díval. Nevedela som odhadnúť, čo sa mu odohráva v hlave. Na tvári mal šokovaný výraz.
"Harry!!!" povedala som a zatriasla ním. Vtedy sa Harry prebral.
"Prepač láska, ja, len... toto som nečakal,." povedal.
"Hneváš sa na mňa?" spýtala som sa.
"Prečo by som sa mal? Veď to malé, je naše. Malý Harry Styles," povedal. Usmiala som sa.
"Ale ja chcem dievčatko," povedala som a urobila na neho psie oči, "ale teraz už padaj na javisko." Vzal ma za ruku a šli sme až ku pódiu. Tam nás už čakali chlapci.
"Ako ti je?" spýtal sa Louis.
"Nikdy mi nebolo lepšie. Erik, ďakujem že si to nikomu nepovedal," povedala som.
"Nechaj ho. Bál sa o teba rovnako, ako my," povedal Harry.
"Tak už bežte, ináč vaše fanúšičky prídu o hlasivky," povedala som. Harry ma ešte raz objal a pobozkal na ústa. Popritom ma pohladkal po bruchu. Potom všetci spolu vybehli na javisko.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára