streda 8. mája 2013

Nenávisť je vždy len prezlečená láska Part 15


Title: Nenávisť je vždy len prezlečená láska
By: Beatrix Pinekely
Part 15 - Kiss you...




Caroline
"Tak už bežte, ináč vaše fanúšičky prídu o hlasivky," povedala som. Harry ma ešte raz objal a pobozkal na ústa. Popritom ma pohladkal po bruchu. Potom všetci spolu vybehli na javisko. Nasledovala pieseň Moments. Fanúšikovia však začali znova skandovať moje meno. Harry sa na mňa pozrel z otázkou v očiach.
"Teraz nie, až poslednú," naznačila som perami.
"Dobre, ale začínaš." odpovedal mi. Chalani odspievali Moments. Potom sa rozprávali s publikom.
"Teraz nás čaká posledná pieseň. A dáme si pieseň s názvom..." naťahoval Zayn.
"Počkať. Musíme sa dohodnúť!" povedal Niall. Chalani sa postavili do kruhu a tvárili sa, akoby sa hádali. Potom sa rozostúpili po pódiu. Harry na mňa žmurkol. Vzala som si mikrofón, ostala som však ešte stále v zákulisí.
"Dobre. Takže bude to pieseň Kiss you!" povedal nakoniec Harry. Pozrel sa na mňa. "Naraz so mnou," naznačil mi perami. Stál skoro celkom pri mne. Stačilo by mi asi 5 krokov a bola by som na pódiu vedľa neho. Začala hrať hudba. Prvý začal Zayn. Kiss you :

Oh I just wanna take you anywhere that you like
We could go out any day, any night
Baby I'll take you there, take you there
Baby I'll take you there, yeah


Teraz mal nasledovať Harry, no k nemu som sa pridala aj ja. Prešla som tých pár krokov, čo nás od seba delilo.

Oh tell me, tell me, tell me how to turn your love on
You can get get anything that you want
Baby just shout it out, shout it out
Baby just shout it out, yeah
Liam: And if you,..... You want me too
Let's make a move, yeah
Harry: So tell me girl if everytime we
Všetci: To-o-ouch
You get this kind of ru-u-ush
Baby say yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
If you don't wanna take it slow
If you just wanna take me home
Baby say yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Harry: And let me kiss you.


Zaspieval Harry a potom sa naše pery spojili. Chalani spievali ďalej. Ledva sme sa od seba stihli odlepiť, aby sme znova odspievali refrén. Potom som mu už ďalšie bozky nedovolila. Objal ma zozadu okolo pása a spolu sme všetci dospievali pieseň. "Chceš si to ešte zopakovať?" spýtal sa ma Harry.
"Myslím, že teraz budem mať trichu iné starosti," poznamenala som.
"Môžem to povedať chalanom?" spýtal sa a urobil na mňa psie oči.
"Nie, povieme im to spolu. Mimochodom, kde skončila moja mrkvička?" spýtala som sa.
"Už si horšia ako Louis," zasmial sa Harry.
"Tehuľky musia papať zdravo," povedala som a usmiala sa na neho.
"Pýtaj si ju od Louisa. Som zvedavý, ako mu vysvetlíš, prečo sa tá mrkvička zabavuje," povedal Harry. Po koncerte sme šli nešli domov, ale do ich spoločného domu.
"Nejako ste sa tu zabývali, nechcete sa sem vrátiť?" podpichol Zayn.
"Možno, ale najprv my musí Louis vrátiť moju mrkvičku," povedala som. Všetci sme sa rozosmiali. Louis mi vrátil plyšáka.
"Tu máš, mami," povedal. Pokračoval vo vtipe z rána.
"Čo keby sme si ho adoptovali?" spýtala som sa Harryho ukazujúc na Louisa.
"Jedno ti nestačí?" spýtal sa Harry šeptom, aby som to počula len ja.
"Aspoň sa bude mať s kým hrať," odpovedala som mu tiež šeptom. Louis na nás hľadel psími očami a čakal na rozsudok.
"No tak dobre, adoptujeme si ťa, Loius," povedal Harry. Louis začal okolo nás poskakovať ako malé dieťa.
"Mami, tati!" vykrikoval a behal okolo nás. Niall, Liam a Zayn sa rozosmiali.
"Mám nápad. Spolupracuj a pochopíš," pošepla som mu. "Louisinko, zlatíčko. Sadni si. Chceme sa ťa niečo spýtať," povedala som. Louis ma však nepočúval a ďalej okolo nás pobehoval.
"Louis! Sadni si! Okamžite!" skríkol na neho Harry. Louis na neho vrhol vystrašený pohľad a hneď si sadol. Chalani sa na tom úžasne zabávali. Zayn sa už tak smial, že sa musel držať za brucho.
"Louis, môj zlatý, chcem sa ťa niečo spýtať. Čo by si chcel radšej? Bračeka, alebo sestričku?" spýtala som sa. Louis sa nedal zaskočiť.
"Mrkvičku," povedal.
"Louis. Mamka ti dala na výber len medzi dvoma. Mrkvička nie je jedna z možností," pokarhal ho otcovsky Harry. Chalani sa ešte stále smiali. Ešte im nedošlo, že to s tou otázkou myslíme vážne.
"Ja neviem. Asi sestričku," povedal Louis, "ale najradšej Mrkvičku," dodal. To som sa už rozosmiala aj ja. Dala som mu tu plyšovú mrkvu späť.Chalani ešte viac rozosmiali.
"Ďakujem mami," povedal Louis a silno ma objal.
"Louis. Pomaly. Nestískaj ma tak. Ublížiš bábätku," vykĺzlo zo mňa automaticky. Louis sa odtiahol a vypleštil na mňa oči. Aj chalani sa prestali smiať a vyjavene na mňa pozerali.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára