štvrtok 9. mája 2013

Nenávisť je vždy len prezlečená láska Part 16

Title: Nenávisť je vždy len prezlečená láska
By: Beatrix Pinekely
Part 16 - Tired?



Harry:
"Louis. Pomaly. Nestískaj ma tak. Ublížiš bábätku," povedala. Louis sa odtiahol a vypleščil na ňu oči. Aj chalani sa prestali smiať a vyjavene na ňu pozerali.
"Čo je? Čo ste ešte nikdy nevideli tehotné dievča?" spýtala sa. Tentoraz svoje pohľady upreli na mňa.Prešiel som k nej a pobozkal ju na ústa, potom na bruško. Prvý sa spamätal Liam.
"Môžem aj ja?" spýtal sa.
"Čo?" spýtal som sa.
"Pobozkať bruško," povedal a urobil na mňa psie oči.
"Ale samozrejme že... nemôžeš!" povedal som. Caroline sa rozosmiala.
"Ale samozrejme že môže," povedala.
"Ale Caroline!" zvolal som.
"Žiadne ale. Je to moje bruško," povedala a usmiala sa na mňa. Urazene som si sadol na gauč. Liam jej pobozkal bruško. Potom si sadla vedľa mňa.
"Ale no ták, hádam nežiarliš," povedala nahlas, "veď on mi smie pobozkať iba bruško, ty ma môžeš bozkávať aj všade inde," pošepla mi tak, aby to chalani nepočuli. Usmial som sa. Na ňu sa nedá dlho hnevať. Vždy vie, ako ma zlomiť.
"V koľkom si mesiaci?" spýtal sa Louis.
"Šiesty alebo siedmi týždeň," povedala som.
"Aké mu chcete dať meno?" spýtal sa Zayn.
"Na to je ešte skoro. Ešte nevieme, čo to je," povedala.
"Ale ak to bude dievčatko, tak jednoznačne Caroline!" vyhlásil som.
"A ak chlapec?" spýtal sa Niall. Caroline sa záhadne usmiala. Stisla mi ruku. Vedel som, že chystá nejaký vtip. Nechal som ju odpovedať.
"Samozrejme že po ockovi," povedala, "bude to malý zlatý Niall," dodala a poslala Niallovi vzdušný bozk. Obaja sme na ňu vypleštili oči. Už som chcel Nialla poriadne zmlátiť. Caroline sa rozosmiala.
"Bože, vy mi vždy tak ľahko naletíte. Samozrejme, že malý Harry," povedala. Zayn s Liamom a Louisom vybuchli do obrovského smiechu. Vydýchol som si.
"HA HA!" povedal Niall.


Caroline:
"Aké mu chcete dať meno?" spýtal sa Zayn.
"Na to je ešte skoro. Ešte nevieme, čo to je," povedala som.
"Ale ak to bude dievčatko, tak jednoznačne Caroline!" vyhlásil.
"A ak chlapec?" spýtal sa Niall. Dostala som nápad. Stisla som Harrymu ruku, aby som mu naznačila, že má mlčať.
"Samozrejme že po ockovi," povedala som. "bude to malý zlatý Niall," dodala som a poslala Niallovi vzdušný bozk. Obaja na mňa vypleštili oči. Rozosmiala som sa.
"Bože, vy mi vždy tak ľahko naletíte. Samozrejme, že malý Harry," povedala som. Zayn s Liamom a Louisom vybuchli do obrovského smiechu. Harry si viditeľne vydýchol. A nie len on.
"HA HA!" povedal Niall. Ja som sa ešte stále nedokázala prestať smiať. Chalani taktiež. Keď sme sa upokojili, Liam navrhol, že by sme si mohli pozrieť nejaký film. Šla som do kuchyne a urobila popcorn. Chalani zatiaľ vyberali filmy. Keď som sa vrátila, nemala som si už kde sadnúť. Chalani boli porozťahovaný po celom gauči. Prišla som k Harrymu. Ten mi chcel vedľa seba urobiť miesto, no ja som si sadla rovno do jeho náruče. Ani neviem ,čo za filmy sme pozerali. Videla som len útržky. V Harryho náruči mi bolo strašne dobre. Zatvárali sa mi oči. Polovicu filmov som prespala. Harry ma vždy zobudil jemným bozkom na líce.
"Takto to nejde. Musíš sa poriadne vyspať. Vezmem ťa hore," pošepkal mi. Bolo asi 11 hodín večer.
"Nie, ja tu chcem ostať. Veď pozeráme film," protestovala som.
"Tak dobre," povedal a znova sledoval telku. Ja som sa chvíľu tiež snažila sústrediť na televízor no oči sa mi zatvárali. Nechcelo sa mi s nimi bojovať. Zavrela som oči a vdychovala tú krásnu omamnú Harryho vôňu.


Harry:
Pozerali sme filmy. Caroline mi spala v náručí. Chcel som ju odniesť hore do mojej izby, no odmietla. Na chvíľku sa sústredila na film, potom znova zaspala. Okolo polnoci som sa rozhodol, že ju odnesiem hore.
"Kam idete?" spýtal sa Louis.
"Caroline v podstate prespala všetky filmy. Uložím ju do postele a vrátim sa," povedal som. Vyniesol som ju hore. Pobozkal som ju na čelo a uložil do postele. Vrátil som sa k chalanom. Dopozerali sme film a rozhodli sme sa, že už asi aj mi zalezieme do postelí. Vrátil som sa do svojej izby a ľahol som si ku Caroline. Objal som ju a pritiahol si ju k sebe.
"Hmmm." zamrmlala a otvorila oči.
"Prepáč. Nechcel som ťa zbudiť," povedal som.
"Už skončili filmy?" spýtala sa.
"Áno," odpovedal som.Otočila sa ku mne. Pobozkal som ju na pery. "Ešte stále platí to, čo si mi povedala v obývačke?" spýtal som sa.
"Čo či platí?" spýtala sa.
"Tá veta ty ma môžeš bozkávať aj všade inde," podpichol som do nej.
"Samozrejme," povedala a začala ma pod paplónom vyzliekať.
"Už nie si unavená?" spýtal som sa.
"Už nie," odpovedala. Usmial som sa. Začali sme sa bozkávať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára