pondelok 26. augusta 2013

YKMI [Story of our parents] Prológ

Prológ



16 ročná Charlotte Daisy Styles je už unavená z neustálych hádok svojich rodičov. Vidí, ako trpí jej mladšia sestra, keď sa ich rodičia hádajú. Nechce, aby sa jej rodičia rozišli. Nie teraz, po 15 rokoch pomerne šťastného manželstva. Spolu so svojim bratom dvojčaťom Lucasom snaží sa nájsť spôsob, ako svojich rodičov udobriť. Všetko začne vyzerať nádejne, keď nájde krabicu s maminými starými denníkmi. Nie všetko je ale také ružové, ako to pozná z rozprávania svojich rodičov. Skôr to vyzerá naopak. Charlotte pomaly odhaľuje tajomstvá, ktoré mali byť navždy ukryté a nikým nečítané...

 
“Nehádž to znova všetko na mňa!” Vykríkla mama.
“A kto iný chcel, aby tam Lucas šiel?” Vykríkol sa otec.
“Fajn, tak ja som zlá, len preto, že som nášmu synovi niečo povolila? Ty nevidíš, ako Lucas to karate zbožňuje. Teraz sa možno zranil, no tomu sa nevyhne. A len tak mimochodom, Charlotte tam chodí tiež. O ňu sa nebojíš?”  Vyštekla mama.
“Prečo do toho teraz ťaháš Charlotte? Veď ona sa nezranila. Pokiaľ viem, zranil sa Lucas!” Kričal otec.
“Lottie, ja sa bojím. Prečo zas kričia?” Prišla za mnou do izby s plačom Darcy.
“Neviem, Darcy.” odpovedala som jej. Objala som ju.
“Vidíš? Presne o tom hovorím! Odsúvaš Charlotte na vedľajšiu koľaj! Všimol si si vôbec, aký monokeľ mala minulý týždeň pod okom? Tiež z karate! Lenže to si si nevšimol! Pre teba je dôležitý len Lucas a Darcy. Lenže mám pre teba novinku! Ak si si nevšimol, tak 16 rokov máš aj dcéru! A volá sa Charlotte Daisy! Lenže na tú ty permanentne zabúdaš!” Vrieskala mama. Niečo pľaslo.
“Toto si povedala naposledy.” povedal výhražne otec.
“A ty si mi strelil naposledy! Ešte raz a udám ťa za týranie!” zvrieskla mama. Nemohla som uveriť! On jej strelil. Darcy sa ku mne vystrašene túlila.
“Poďte! Ideme.” vošiel do izby Lucas. Sám vyhodil z môjho okna závesný rebrík. Šiel prvý. Potom šla Darcy a potom ja.
“Kam ideme?” spýtala som sa.
“K tete El.” povedal Lucas.
“Ideme k ujovi Boo?” spýtala sa Darcy, jej očká sa trošku rozžiarili. Zbožňovala ho. Zbožňovala aj ostatných našich ujov, ale jeho asi najviac.
“Áno, Darcy.” povedala som. Vybrali sme sa teda rýchlo k nim.
















Charlotte Daisy Styles








Lucas Styles








Darcy Styles



Poznámka autoriek:
Píše ♀Alex♀: Tento príbeh bol pôvodne jednodielny. Napísala ho Beatrix a bol uverejnený aj na lovebites-ff. Potom sme ale nad ním chvíľu sedeli, lebo boli ohlasy, že ľudia chcú pokračovanie. Beatrix nenapadalo, ako ho napísať. Spoločne sme potom povymýšľali toho toľko, že sa to už proste na jednodielny príbeh nehodí! Tak sme sa nakoniec rozhodli prepracovať ho na poviedku. Väčšinu z toho vymyslela Beatrix, ja len vypomáham. Dúfam, že sa vám táto zlátanina bude páčiť. Príbeh sa odohráva v roku 2029. With all love, You Wild Crazy Mofo ♀Alex♀:*

Píše Beatrix: Nepočúvajte Alex! To ona prišla s dobrým nápadom na to, ako tento príbeh oživiť! Ešte raz upozorňujem, že jedna časť tohto príbehu už bola uverejnená ne lovebites-ff. Len aby ste potom nevraveli, že ste to už niekde čítali. ;) Dúfam, že sa vám príbeh bude páčiť. With all love, Your Spoon Girl from May of '95, Beatrix Pinekely :*

1 komentár: