sobota 14. septembra 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 58

Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 58 - Svadba




"Ale ako sa mám upokojiť, keď Harry je bohviekde. Kto ma potom odvedie k oltáru?" spýtala som sa.
"Zháňate ma?" ozvalo sa od dverí.
"Och Bože Harry! Kde si bol do frasa?" zjapala som na neho.
"Na mňa nekrič, to tvoj milovaný zabudol doma prstienky a ja som po nich musel letieť," povedal Harry na svoju ochranu.
"Bože vy dvaja. Raz jeden z vás zabudne, alebo stratí aj vlastnú hlavu!" rozčuľovala som sa.
"Nebuď hnusná, dobre? Vieš aký je to pre Lucu stres? Doteraz bol voľný, mohol si užívať, a teraz ťa bude musieť mať na krku. Nezávidím mu, chudáčikovi," podpichol Harry.
"Ha ha! Ty si mal dnes na raňajky vtipnú kašu, že?" spýtala som sa ho.
"Jasne, ako vždy," zasmial sa.
"No tak poďme už, lebo chudáčik Luca vystojí pri tom oltári dieru," zasmiali sa chalani a šli na svoje miesta, čo boli miesta družbov.
"Ďakujem ti, že si moju prosbu vyslyšal. Viem, že som asi strašne sebecká, keď ťa žiadam, aby si ma viedol k oltáru, po tom všetkom, čo sa stalo. Ale ja si neviem predstaviť nikoho iného, kto by si to zaslúžil viac. Snáď len môj otec, ale ten to už spraviť nemôže," povedala som. Do oči sa mi tisli slzy.
"Nie si sebecká. Rád to pre teba urobím. A neplač, lebo nás El oboch ukameňuje," uchechtol sa Harry.
"Máš pravdu. Neplačem. El ma zabije, keď si make-up rozmažem," povedala som. Chrámom sa rozoznel svadobný pochod a to bolo pre nás znamenie. Pomaly sme vošli do kostola a kráčal uličkou. Usmievala som sa na ľudí okolo seba a netrpezlivo som očakávala, kedy už budem stáť vedľa Lucu. Ten na mňa hľadel a usmieval sa. Došli sme až k nemu. Harry mi dal bozk na čelo, potom vzal moju ruku a vložil ju do jeho ruky.
"Urob ju šťastnou," povedal Lucovi a postavil sa na svoje miesto. Harry pri dnešnom obrade zastupoval mojich rodičov. Irónia, že? S Lucom sme si povedali svoje áno a vymenili si prstienky.
"Môžete pobozkať nevestu," povedal kňaz. Luca mi dal ten najkrajší bozk. Všetci začali tlieskať. Vyšli sme z kostola a všetci nám začali gratulovať. Potom sa šlo do sály, kde mala byť oslava. Prvý tanec sme tancovali na pieseň Little things, ktorú chalani zaspievali live. Potom som tancovala s každým družbom a Luca s každou družičkou. Mal prísť tanec otca a dcéry. Harry mi podal svoju ruku.  Požiadal ma o tanec. Prijala som. Tanec otca a dcéry najprv ani nemal byť, ale DJ sa pozabudol a vyhlásil ho, tak Harry zaimprovizoval.
"Som hrozná. Takto ťa mučím," povedala som smutne.
"Nie, nemučíš. Si šťastná?" spýtal sa ma.
"Áno," šepla som.
"Tak potom som aj ja šťastný," povedal mi.
"Ďakujem ti Harry. Za všetko,"  šepla som mu.
"Nemáš za čo. Vieš, že som tu vždy pre teba," povedal mi s úsmevom.  Vedela som, že ten úsmev ho stál veľa síl.
"Ako môžem byť taká sebecká?" vyčítala som si v duchu. Nemôžem ho mať, ale nechcem o neho prísť. Potom sa podávalo jedlo a znova sa tancovalo. Okolo 11tej večer už ste medzi hosťami nenašli nikoho triezveho, teda až na deti, ale tých tu veľa nebolo. Teda, výnimkou bol Liam, ako ináč Daddy, ale aj Kiowa, čo mi bolo dosť divné. Okolo pol dvanástej sa ženích na chvíľku vyparil zo sály a mňa medzitým práve tí dvaja triezvy schmatli a niekam ma ťahali.
"Čo ste si to vy dvaja vymysleli?" spýtala som sa ich.
"Kušuj! Si unesená!" ozval sa pripitím hlasom Harry.
"A to už prečo?" spýtala som sa. Priznávam, že som už tiež nebola triezva, tak mi to veľmi nedochádzalo.
"Lebo si unesená. Toto je únos nevesty," ozval sa Zayn.
"Tak kušuj, lebo ti zaviažeme ústa," dodal Louis.
"Už sa bojím," povedala som. 
"Tíško, lebo ťa umlčím bozkom," vyhrážal sa mi Harry. Nechala som sa naložiť do auta. Veď je to len blbá tradícia. Vezmú ma na také miesto, kde ma Luca do pol hodiny nájde a vezme ma späť na svadbu. Oni vzali dve autá, aby sa Lucovi hľadalo ťažšie. Už chápem, prečo nepil aj Kiowa. S Harrym nás vyložili pri nejakom dome. Harry ma vtiahol dnu a odpil si z fľaše vodky, ktorú stihol uchmatnúť zo sály, keď ma unášali. Vzala som si aj ja.
"Čo budú robiť ostatní?" spýtala som sa. On ma pobozkal. Strelila som mu facku.
"Povedal som ti, že keď budeš kecať, tak ťa pobozkám. A oni sa budú krútiť po meste na autách, aby Lucu trošku zmiatli," odpovedal mi Harry.
 "Ale..." začala som. Znova bozk.
"Povedal som ti, že máš byť ticho," povedal Pripitím tónom. Vtiahol ma do nejakého bytu. Vyvalil sa na gauč a ja vedľa neho.
"Ako dlho tu budeme?" spýtala som sa. Znova ma pobozkal.
"Tak asi hodinku, hodinku a pol," uchechtol sa. Strašne ma boleli nohy, tak som si vyzula lodičky. Zrejme som nebola úplne pri zmysloch, lebo som mu šľohla sako, vyzliekla si šaty a obliekla sa len do jeho saka, takže som bola len v pančuškách, podväzkoch, gaťkách a v tom saku. Harry sa uškrnul a pobavene na mňa hľadel. Pritom si upíjal s fľaše vodky.
"Daj aj mne," povedala som a vytrhla mu tu fľašu z ruky. Skôr ako mi stihol dať pusu, som do seba vyliala polovicu fľašky. Počkal, kým prestanem piť a aj tak mi tu pusu dal. Tentoraz som mu však nedovolila odtiahnuť sa. Presadla som si na neho a vášnivo sa bozkávali. Zhodil zo mňa to svoje sako a uškŕňal sa.
"Takto ľahko by si mala chodiť oblečená vždy," zasmial sa.
"To by sa ti páčilo," zasmiala som sa.
"Jasne že hej," povedal a pobozkal ma. Presunul sa k mojim prsiam. Začal sa s nimi hrať, ako to len on vedel. Ale ja som chcela viac.
"Kašli na predohru," šepla som a zbavovala ho nohavíc. Zbavil ma nohavičiek a ja jeho treniek. Rýchlo som mu vyzliekla košeľu, ktorú mal ešte stále na sebe. Uložil ma pod seba na gauč. Dráždil ma tým, že sa mi jeho kamarátom obtieral o vchod a ja som za tých pár sekúnd dokonale zvlhla. Rukou mi prešiel po klitorise.
"Tak sa mi to páči. Tak krásne vlhká," zasmial sa. Rukou si párkrát prešiel po kamarátovi a konečne ho do mňa vrazil. Zalapala som po dyhu. Už dávno som ho v sebe necítila. Trochu to bolelo, ale moja opitosť mi nedovolila vnímať to. Začala som hneď prirážať proti nemu. Obaja sme boli taký spitý, že nám netrvalo dlho a obaja sme vyvrcholili. Harry samozrejme do mňa.
"Ty dračica," zasmial sa a venoval mi dlhý bozk. V tom sa otvorili dvere. V nich stál Luca. Na tvári vražedný výraz.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára