streda 6. novembra 2013

Som tvoj anjel strážny Part 59



Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 59 - To všetko bol len sen??




Pohľad Harry
Rozdali sme si to.
"Ty dračica," zasmial som sa a venoval jej dlhý bozk. Zrazu sa otvorili dvere. Stál v nich Luca.
"Vedel som to, ty ku*va. Vedel som, že mi toto spravíš," zvrieskol na Tay. Tá na neho len vystrašene hľadela. Zrazu mal Luca v ruke zbraň.
"Zomrieš, ty kurva," sykol a vystrelil. Taylorino nehybné telo mi padlo do náruče. Potom Luca namieril zbraň proti sebe. Znova sa ozval výstrel...

"Nie!" zvrieskol som a nadvihol sa na posteli.
"Čo sa deje, zlatko?" ozval sa rozospalý hlas mojej milovanej vedľa mňa. Silno som ju objal.
"Pomaly. Ublížiš nám," zasmiala sa. Najprv som len nechápavo hľadel na jej tehotenské bruško. To všetko bol len sen? (od part 52)
"Harry? Si v poriadku?" spýtala sa ma Tay.
"Hej, len, som mal čudný sen. Ale bol tak reálny. Už ani neviem, čo je pravda a čo nie," povzdychol som si.
"Čo sa ti snívalo?" spýtala sa.
"Radšej nechci vedieť," šepol som.
"Ale no ták. Povedz mi to," prosíkala.
"Ale..." začal som.
"Čakám!" povedala a dívala sa na mňa zo zdvihnutým obočím.
"Snívalo sa mi, že sa nám to bábo narodilo mŕtve," začal som, "ale zlatko. Naše bábo je v najlepšom poriadku."
"Ale, to bol len začiatok sna. V tom sne akoby prešli roky," povedal som a vyrozprával jej úplne všetko.
"Ja som si vzala Lucu a na našej svadbe sa vyspala s tebou, Luca nás načapal a zastrelil ma, hej? Páni Harry, ty si si dačo fetol pred tým, ako si šiel spať?" pýtala sa pobavene a ledva zadržiavala smiech.
"Sa nesmej. Vieš čo to bolo, všetko to vidieť?" spýtal som sa.
"Za prvé, Luca je mi ako brat. Za druhé, Luca je o dosť starší odomňa, za tretie, milujem len a len teba." povedala a pobozkala ma.
"Ja viem miláčik. Prepáč. Len, bol to dosť realistický sen," povedal som.
"Poď už radšej spať zlatko," šepla Tay. Pozrel som sa na hodinky. Boli dve hodiny v noci.
"Máš pravdu. Poďme spať," povedal som a pobozkal ju na pery. Odhrnul som prikrývku a pobozkal jej 6mesačné bruško. Odpoveďou mi bolo slabé kopnutie bábätka.
"Au. Toto bude určite futbalista," zasmiala sa Tay.
"Drobček neubližuj mamke," šepol som k brušku. Znova som ju pohľadil po bruchu. Jemne som si ju pritiahol čo najviac k sebe a objal ju rukami. Dal som jej pusu na líco.
"Brú noc." zašepkala a zavrela oči.
"Brú noc, lásky moje." povedal som jej a tiež po chvíľke zaspal, teraz už našťastie bezseným spánkom. Keď som sa ráno zobudil, Tay nebola pri mne. Najprv ma zamrazilo.
"Bože, šak sa preber už! Tay nič nie je. Je dolu v kuchyni!" dohováral som si. Šiel som ku skrini. Cítil som sa na svoju fialovú Jack Wills mikinu. No v skrini nebola. Zbehol som do kuchyne a spolu s Tay som našiel aj svoju mikinu.
"A našiel som zlodeja," zasmial som sa.
"Hmmm.... Neviem o čom hovoríš," zasmiala sa.
"Načo som ti kupoval tvoju? A tvoja je ešte aj ružová, špeciálne pre teba," povedal som.
"Už sa do nej nemestíme," povedala smutne a pohladila svoje bruško.
"Do pôrodu sa táto zabavuje," dodala a začala robiť psie oči na mňa.
"Hmm.....? A čo ak ti nedovolim zabaviť ju?" spýtal som sa.
"Pôjdem za Lucom, nech mi takú kúpi," podpichla.
"Opováž sa," povedal som a opatrne ju pritlačil k pultu. Opatrne som ju vyložil na kuchynskú linku a pobozkal ju. Zasmiala sa a znova ma pobozkala.
"Hej vy traja, nechajte si to na večer," ozvalo sa za nami.
"Louis nezapáraj," vyplazila na neho jazyk. Opatrne zliezla z linky, prešla okolo Louisa, pričom si zo stola vzala svoje raňajky a odkráčala do obývačky k telke.

Pohľad Tay
Ten Hazzov sen, zastavoval sa mi nad ním rozum. Nad Lucom som nikdy takto nerozmýšľala. A ani som nechcela.
"Harry?" zakričala som trošku vystrašeným hlasom. Do pár sekúnd dobehol vystrašený, že čo sa deje.
"Neboj sa, nič sa nedeje," povedala som.
"Tak potom, čo ten vystrašený hlas?" spýtal sa.
"Nedosiahnem na ovládač," šepla som smutne. Harry na mňa pozrel s nadvihnutým obočím, ale ten ovládač mi podal. Otočil sa na odchod.
"Harry, ešte raňajky," zakričala som za ním. Vrátil sa a podal mi ich.
"Ešte niečo, milosťpani?" spýtal sa.
"Hmmm.... asi nie," povedala som s úsmevom. Harry sa otočil a už odchádzal.
"Harry?" ozvala som sa znova. Otočil sa s miernem už nahnevaným výrazom.
"Čo je?" spýtal sa a snažil sa, aby neznel mierne vynervovane.
"Ľúbim ťa," povedala som. Harry sa usmial. Vrátil sa ku mne a pobozkal ma.
"Aj ja teba, zlatko," povedal a odišiel za chalanmi. Vyvalila som sa na gauči a vychutnávala si svoje raňajky. Prišla Dan a sadla si vedľa mňa. V tvári ustaraný výraz.
"Čo sa deje, Dan?" spýtala som sa.
"Vieš, to včera ráno a aj predvčerajšok, mali zrejme svoj dôvod," šepla. Podala mi tehotenský test. Bol pozitívny.
"Bože Dan! To je úžasné!" zvýskla som a objala ju.
"Pšššt! Nekrič!" snažila sa ma utíšiť Dan.
"Čo je? Ty to malé nechceš?" spýtala som sa.
"Ja ho chcem. Ale čo ak Liam nie. A tiež skončí moja tanečná kariera," šepla smutne.
"Čo sa týka kariery, porodíš a do pol roka si naspäť vo forme, uvidíš. A Liam sa bude tešiť, uvidíš. Len musíme nájsť spôsob, ako mu to povedať. Neboj sa. Niečo vymyslíme," utešovala som ju. Dan si len hlasno vzdychla.
"Zayn, Louis? Kedy dôjdu dievčatá?" skričala som.
"Do hodiny vraj budú tu. Ešte sa mali zastaviť v nákupnom centre," odkričal mi Louis.
"V nákupnom centre?" rýchlo som vybrala mobil a poslala Perrie smsku, či sú ešte v nákupnom centre. "áno sme, prečo?" prišla mi odpoveď. "Fajn. Tak nás tam počkajte." odpísala som jej. "Poď Dan. Ideme nakupovať," zasmiala som sa, "a hlavne mi pomôž vstať." Dan sa zasmiala a pomohla mi postaviť sa.
"Harry! Ideme s Dan za Perrie a El," zakričala som mu.
"Mám vás odviezť?" spýtal sa.
"Vieš čo, môžeš. Naspäť sa vrátime s Perrie a El," povedala som.
"A Niall? Volám aj Sam, takže s ňou v najbližších dvoch hodinkách nepočítaj," dodala som.
"Troch," opravila ma Dan.
"Máš pravdu. Troch hodinkách, Niall," zakričala som za ním.


Poznámka autorky: Tak som späť. Nemám veľa času na písanie. Maturity sa blížia a máme toho veľa na učenie. Budem sa snažiť prispievať čo najčastejšie a počas víkendu by som chcela popridávať nové časti aj k ostatným príbehom. Dúfam, že sa mi to podarí. 
Upozornenie: Príbeh som písala aj na FB. Už nebudem! Túto časť už na FB nenájdete. Ani nasledujúce časti ;)

Pre tých, čo sa stratili v deji: Všetko, čo sa udialo od 52. dielu, čiže Taylorin potrat, nová láska, svadba,... to všetko sa Harrymu len snívalo. Tay je stále tehotná, nevydala sa za Lucu a ani sa do neho nezaľúbila, ale chceli ste veľa častí, tak som to nejak spraviť musela :) 
With all love, Your Spoon Girl from May of '95, Beatrix Pinekely

2 komentáre:

  1. Ty si pako!!! Ale vážne!!! Celý ten čas, čo si nič nepridala, som si vážne myslela, že Tay si vzala Lucu a to všetko a rozmýšľala som, ako to dáš ďalej a ty to nakoniec takto ukončíš? Ach!! Ale nie... úžasná časť, som rada, že to všetko sa Hazzovi len snívalo :) ♀Alex♀ & mimčo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. už aby byl další díl :D protože to je tak strašně moc krásný ;)

    OdpovedaťOdstrániť