utorok 24. decembra 2013

Sophia´s stories [Christmas surprise] #5

Title: Sophia´s stories
By: Beatrix & ♀Alex♀
Fifth story - Vytúžený dar

"A aké meno tej dcérke dali?" spýtala sa Sam.
"Samantha," usmiala som sa. Sam sa zvedavo pozrela na svojich rodičov. Asi jedinej jej došlo, že tie príbehy čo rozprávam sú o ich rodičoch.
"Ešte máš jeden príbeh, že? Posledný?" spýtala sa po chvíľke.
"Áno, ešte jeden posledný..."
 Les a všade kopa snehu. Všade krásne ticho a pokoj. Mesiac si sem tam prebil cestu pomedzi konáre a osvetľoval úzku cestu k malej chate. V chate bola tma. Asi preto, že bola hlboká noc. V chate spali dvaja ľudia. Dvaja ľudia prepojený tak silnou láskou, akú k sebe žiadny iný pár necítil. A predsa im niečo chýbalo. Niečo, čo by oživilo ich domácnosť. Teraz však obaja pokojne spali netušiac, aký kúzelný bude tento ich malý Vianočný výlet. Ráno obaja nadšene vyliezali z postele. Veď je predsa štedrý deň. Nikto nesmel byť smutný.
"Zayn! Poďme von!" zapišťala Jamie.
"Mne sa nechce," zaskučal Zayn roztiahnutý na gauči.
"Neklam, len sa bojiš, že ťa zas zguľujem a ty zas prehráš. Ako včera!" vyškierala sa Jamie.
"Aby bolo jasné, včera som ťa nechal vyhrať a nebojím sa, pretože vyhrám," zasyčal na ňu.
"Tak to veru nie," zasmiala sa Jamie a vyplazila naň jazyk. Začali sa pretekať, kto bude skôr oblečený a vonku pred chatou. Von sa začali blázniť, guľovať, naháňať. Jamie sa podarilo trafiť Zayna priamo do tváre.
"No počkaj! Toto si odskáčeš!" zvolal Zayn a začal Jamie naháňať okolo celej chaty. Keď sa mu ju konečne podarilo chytiť, obaja skončili v kope snehu.
"Odpros ma, že si ma trafila do tváre," povedal naoko výhražne.
"Nikdy!" sykla a vyplazila na neho jazyk.
"Ale áno," zasmial sa.
"Ani nahodou," zasmiala sa.
"Si ako malé dieťa," zasmial sa Zayn. Nechtiac tým zasiahol citlivé miesto. Jamie zmizol úsmev z tvare.
"Prepáč, ja som to tak nemyslel! Zlatko prepáč mi. Nechcel som," šepol jej.
"Nie, to je v poho," šepla a znova sa usmiala. Už to ale nebol ten úsmev. jej oči sa nesmiali.
"Poď, ideme sa zohriať dnu," povedal Zayn a spolu ruka v ruke vošli dnu. Vyzliekli sa a usalašili sa ku krbu. Ležali na huňatom koberci v objatí a sledovali plamienky v krbe.
"Mali by sme ísť pripravovať večeru," pošepla po chvíli Jamie.
"Ešte chvíľku," šepol Zayn a pritiahol si ju ešte viac do náruče. Jamie sa usmiala, keď jej Zayn vlepil sladký bozk na líce.
"Nebuď lenivý!" vyplazila na neho jazyk a vymotala sa mu z náruče. Zayn ju pozoroval, kým nezmizla v dverách kuchyne.Potom sa pomaly postavil a šiel za ňou. Spoločne sa pustili do príprav večere.
"Prečo bola Jamie chvíľku smutná?" spýtala sa Katnis.
"lebo zo Zaynom boli už dlho spolu a ešte stále nemali bábätko. Nejako sa im nedarilo. A Jamie si dieťatko veľmi želala," vysvetlila som.
"Pokračuj, čo sa stalo ďalej,"prosíkala Samantha.
Keď mali Zayn s Jamie všetko prichystané, šli sa prezliecť. Potom si dali spoločnú večeru a pustili sa do rozbaľovania darčekov. Obaja mali z rozbaľovania darčekov veľkú radosť. Rozbaľovali ich pomaly a postupne. Za každým darčekom sa objali. Nakoniec znova skončili na koberci pred krbom. Ani jednému nechýbalo k šťastiu nič. Mali jeden druhého a to im v tú chvíľu stačilo. Aj keď Jamiena myseľ na chvíľu zablúdila k svojmu nesplnenému snu, nedovolila si na to teraz myslieť. Užívali si navzájom svoju prítomnosť a vymieňali si sladké bozky. Pred polnocou sa rozhodli ísť von. Poobliekali sa a vyšli von. Stáli v objatí a dívali sa pomedzi stromy hore na stromy.
"Vieš, čo sa vraví? Pokiaľ si na štedrý deň o polnoci zapáliš prskavku a budeš si niečo priať, do roka a do dňa sa ti to splní," pošepol Zayn Jamie. Jamie sa usmiala.
"Skúsime to?" spýtala sa Jamie.
"Ak chceš," pošepol jej Zayn. Z vrecka vetrovky vybral balíček prskaviek a zápalky.
Obaja si zapálili prskavku a niečo si želali.
"Želám si, aby som takto o rok držala v náručí svoje dieťa," vyslala Jamie v mysli svoje prianie ku hviezdam. Aj Zayn si prial to isté.
Možno to bolo osudom, možno magickosťou toho večera, možno boli tie prskavky čarovné, no obaja cítili, že sa niečo mení. A ich pocit bol správny. A že to bol dar dlho vysnívaný a vytúžený, bol hneď dvojnásobný.
Presne o 9 mesiacov (24.9) do rodiny Zayna a Jamie pribudli dvojičky Niam a Larry. Presne do roka a do dňa, v ten istý deň a na tom istom mieste stála Jamie a Zayn so svojimi trojmesačnými zlatíčkami v náručí. Znova držali prskavky, tentoraz si však nič neželali, ale ďakovali. Ďakovali za najkrajší Vianočný dar, aký mohli dostať...
"Máš ešte ďalší príbeh?" spýtala sa malá Jamie.
"Mám, ale tie už si necháme na budúci rok," usmiala som sa.
"A my sme boli v príbehu a ty nie!" začali sa vysmievať Jamie jej o dva roky starší bratia, Larry a Niam.
"Larry, Niam!" okríkol ich Zayn, "nevystrájajte, lebo Ježiško nepríde!" Larry s Niamom hneď stíchli.
"Prepáč oci," zašepkali naraz.
"A čo budeme robiť teraz?" spýtala sa Katnis.
"Teraz sa bužte pekne teplo obliecť, ideme stavať snehuliakov," povedala som im. Deti nadšene vyskákali na nohy a rozbehli sa do svojich izbyčiek.
"Ďakujeme, Sophia. Krásne si preniesla tie príbehy na Vianoce," povedal Zayn.
"Nie je za čo. Len som chcela trošku zaujať deti," usmiala som sa.
"A to sa ti podarilo. Si skvelá," povedal Liam.
"Nič by som nedokázala, keby som nemala vás všetkých," povedala som. Bola to pravda, "Čo keby si ma vtedy nechala v decáku. Čo keby ste sa ma s Liamom neujali? Čo keby ma Louis neučil všetky tie jeho vtípky, čo keby ma Niall neučil, ako si čo najrýchlejšie ukoristiť jedlo pred ostatnými? Čo by som robila bez všetkých tých vlasových prípravkov od Zayna a kto by ma naučil tak úžasne flirtovať, ak nie Hazz? Čo by som robila, nemať pri sebe vás, Jamie, Anas, Christie, Angella? Za všetko čo mám, vďačím vám. Za to že ste pri mne. Za to že sme jedná veľká rodina a ňou budeme navždy...


Poznámka autoriek: Ták a je  tu koniec Vianočných príbehov v podaní Sophie Meraz Payne. Dúfam, že sa vám tento náš Vianočný špeciál páčil a že si užívate tento krásny a čarovný deň. Prajeme Vám krásne prežitie sviatkov (Louiánoc) a stretneme sa na Silvestra možno znova s nejakým podobným prekvapením...
S láskou, vaše bláznivky Beatrix & ♀Alex♀
xx

1 komentár:

  1. Úplne krásne boli tie príbehy, všetky do jedného dokonalosť :-)

    OdpovedaťOdstrániť