utorok 24. decembra 2013

Sophia´s stories [Christmas Surprise]

Title: Sophia´s stories
By: Beatrix & ♀Alex♀

Sľúbené vianočné prekvapenie, od nás ;) Lepšie povedané, prvá časť prekvapenia ;)


"Sophi! Sophi!" ozval sa za mnou krik hŕstky detí. Otočila som sa.
"Áno, zlatíčka?" usmiala som sa na nich.
"Poď sa s nami aspoň ty hrať! Rodičia nás odháňajú, vraj majú veľa práce," ozvala sa Ronie.
"Dobre, ale čo chcete hrať?" spýtala som sa.
"Naháňačky!" zvrieskli všetci naraz.
"To nie je dobrý nápad, deti. Rodičia majú naozaj veľa práce a keby sme sa tu naháňali, zavadzali by sme im," povedala som im. Deťom zosmutneli očká.
"Ale mi sa nudíme," zakňučala Katnis.
"A čo tak, keby som vám povedala pár Vianočných príbehov?" spýtala som sa ich.
"A budú strašidelné?" spýtal sa Jared
"Nie, strašidelné sa rozprávajú počas Halloweenu," poučila som ich, "ale aj tieto sa vám budú páčiť."
"Dobre. Rozprávaj!" naliehali. Zasmiala som sa.
"Tak sa posaďte. Začneme," povedala som. Deti ma poslúchli. Všetci sme sa usadili na zem vo veľkej priestrannej spoločenskej miestnosti. Nadšene im žiarili očká. Priam túžobne očakávali, kedy začnem rozprávať.
"Viete čo? Bežte ešte za rodičmi. Myslím, že aj oni si radi tieto príbehy vypočujú." Deti sa rozbehli kade tade pozháňať svojich rodičov. Po chvíľke som ich tu mala všetkých. Všetkých, o ktorých budem rozprávať.
"Tak už začni!" naliehali. Usmiala som sa.
"Prvý príbeh sa odohral pred 10 rokmi. Mala som vtedy 5 rokov..."



Poznámka autoriek: Začíname s Vianočným prekvapením. Každý nový príbeh, čo bude Sophia rozprávať bude uverejnený v každú celú hodinu, čiže prvý príbeh bude o 12:00 ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára