štvrtok 2. januára 2014

Som tvoj anjel strážny! Part 60

Title: Som tvoj anjel strážny!
By: Beatrix Pinekely
Part 60 - Liam Payne Junior?

Ták ďalšia časť.... Yeah, ale mi to trvá, kým sa rozhýbem :D



Harry nás vyhodil pri nákupnom centre. Dievčatá nás už čakali pred ním. Harry odišiel.
"Tak čo, ideme nakupovať?" spýtala sa Perrie natešene.
"Samozrejme, ale najprv musíme ísť niekam inam," zasmiala som sa a žmurkla na Dan. Neviem, kto navrhoval plán mesta, ale musela to byť žena. Muž by totiž nedokázal tak dobre situovať budovu nákupného centra a budovu gynekológie. Boli len pár metrov od seba.
"Počkáte nás ešte pol hodinku?" spýtala som sa.
"Veď ideme s vami," zahlásila Perrie a El so Sam prikývli.
"Ahoj Taylor. Ako sa máš? Ty dnes nemáš prehliadku. Niečo nie je v poriadku?" spýtal sa ma doktor.
"Dobre, ja som v poriadku, ja som len doprovod," povedala som a postrčila Dan trochu dopredu. Doktor ju vyšetril.
"Blahoželám. Ste tehotná. Ste v 7. týždni," povedal jej lekár. Dan vyzerala šťastne, zároveň však trochu vystrašene.
"Neboj sa. Liam sa bude tešiť, uvidíš," posmeľovali sme ju. Vydali sme sa do nákupného centra. Z Dan opadol všetok strach, keď sme začali vyberať veci pre bábätká. Dan si toho ešte nebrala veľa. Aj tak ešte nevie pohlavie. Kúpila si však jedne krásne topánočky a čiapočku. Aspoň je mi jasné, čo by Dan radšej chcela. Ale tiež mi je jasné, že keby som čakala dievčatko, tak by som si ich určite kúpila. Potom sme obehali ešte kopu ďalších obchodov. Domov sme sa dovalil s plným kufrom. Chalani začali vykladať veci z kufra.
"Dajte to všetko sem, do obývačky. Musíme si to potriediť," povedala som im a my sme sa vybrali do obývačky. Posadali sme si na gauč.
"Zlatko? Nemôžem tašky s detskými vecami niesť rovno hore?" spýtal sa Harry, keď vchádzal do obývačky.
"Nie. Nie všetky sú totiž moje," povedala som troška tajomne a žmurkla na neho. Nechápavo sa na mňa kukol a potom šiel po ďalšie.
"Vy ste ten obchodný dom snáď vykradli," vzdychol si Liam, keď sa už po tretí raz vracal do obývačky s ďalšími vecami.
"Ani nie," zasmiala sa Dan.
"A kto vám tie tašky nosil, keď ste tam nemali nás?" spýtal sa Zayn.
"Poprosili sme dvoch SBSkárov," povedala Perrie.
"Boli veľmi zlatý a veľmi ochotný," povedala El.
"By the way, sľúbili sme im podpisové karty 1D pre dcérky," povedala som.
"Ach vy manipulantky!" vzdychol si Harry.
"Tak dobre, ideme to triediť. Vyberajte tašky a my vám povieme, ktorá je čia," povedala som. Chalani si nahlas vzdychli, no poslúchli. Chvíľku sme triedili, keď Liam vzal do ruky tašku, ktorej obsahom bola práve tá čiapočka a topánočky, čo si kúpila Dan a ešte pár vecí pre tehotné, starostlivo vybrané podľa mojich rád.
"To je zrejme tvoje, Tay," podával mi tú tášku. Pozrela som na Dan a posmelila ju pohľadom. Ona sa na mňa naopak dívala so strachom v očiach. Vyhľadala ešte pohľady ostatných dievčat, no v tých zrejme vyčítala to isté, čo v mojich. Zhlboka sa teda nadýchla. Chalani naše dorozumievanie očami len nechápavo sledovali. Len Harrymu akoby už dopínalo, čo sa deje. Stretli sa nám pohľady.
"Dan je v tom?" naznačil perami. Jemne som pokývla hlavou na znak súhlasu a Harryho oči sa rozsvietili.
"Nie Liam, tá je moja." povedala potichu a vzala mu ju z ruky. Položila ju vedľa seba na gauč a potom sa z neho postavila. Prešla k nemu a niečo mu šepla do ucha. Liamovi zasvietili oči a silno ju objal.
"To musíme osláviť!" zhúkol a utekal do kuchyne. Zayn, Louis a Niall za ním nechápavo hľadeli.
"Vidíš, vravela som ti," zasmiala som sa. Liam doletel späť do obývačky aj s fľašou šampanského, potom sa vrátil s pohármi.
"Čo oslavujeme?" spýtal sa Louis.
"Na Payna Juniora!" skríkol Liam a Louisovu otázku ignoroval.
"Ehm... mám si to vysvetliť úchylne, alebo normálne?" spýtal sa Louis. Liam ho zavraždil pohľadom.

"Vy ste ale tupela! Ja budem otcom!" zvolal a znova objal Dan.

Poznámka autorky: Takže plán na najbližšie dva mesiace: Dokončiť túto poviedku! Momentálne sa chcem radšej venovať Podvedenej Bosorke a You killed my inspiration... Ako ste si mohli všimnúť, niektoré poviedky v rozcestníku boli presunuté dolu... Je to preto, že ani ja ani Alex sa ich nechceme vzdať, avšak momentálne na ich písanie nemáme čas ani nápady :) Naše novoročné predsavzatie do tohto pre obe dosť náročného roku je: "Za mesiac obe aspoň tri príspevky na blogu..." tak dúfam, že sa nám to podarí dodržať a že naše príbehy budete aj naďalej čítať...
Love ya! Beatrix Pinekely

2 komentáre:

  1. OMG! So funny :D :D :D :D :D
    ten koniec :D :D :D :D *le chcííííííííííp :D zabila si :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, mala som od teba povolené zverejňovať tvoje poviedky na mojom blogu, preto by som bola rada ak by si si prečítala tento, môj posledný, článok: http://best-story-1d-jb.blog.cz/1401/oznam-povinne-precitat.

    OdpovedaťOdstrániť