nedeľa 26. januára 2014

You killed my inspiration [Story of our parents] Part 3

Title: You killed my inspiration [Story of our parents]
By: Beatrix & ♀Alex♀
Part 3 - Maybe this could help you...

Vieme, sme nezodpovedné, ale čo už s nami, ha? :D :D 

V minulej časti
„Čo sa stalo?" spýtal som sa.
„Nič. Au... Darcy sa asi znova hrala v našej posteli." povedala Sophia a spod seba vytiahla nejakú bábiku.
„Hmmm... Musíme jej vysvetliť, že v našej posteli sa môžeme hrať len my," šepol som jej. Sophia sa rozosmiala.
Chvíľku sme sa bozkávali. Pomaly som ju začal vyzliekať...



Pohľad Lottie
“Lucas!” vbehla som do izby.
“Čo sa deje?” spýtal sa.
“Toto je už vážne. Loui sa práve rodičom vyhrážal, že ak sa neumúdria, tak nás im vezme!” zavzlykala som.
“Neboj sa, to sa nestane. Niečo vymyslíme. Uvidíš, že nakoniec to bude všetko znova dobré," povzbudzoval ma Lucas.
“Ale čo?” spýtala som sa. Už sme skúšali veľa vecí, no nič nepomohlo. Akurát sa ešte viac pohádali.
“Čo keby ste im spravili večeru, alebo niečo také. Niečo, čo by im pripomenulo staré časy, keď ešte spolu boli šťastný?” spýtal sa Cameron.
“To by bolo fajn, lenže my nevieme, kedy mali nejaké rande a tak. Čo sa ich máme ísť spýtať na podrobnosti? Bude im jasné, že niečo chystáme,” povedala som.
“Možno sa ani nebudete musieť. Keď sme minule upratovali garáž, našiel som krabicu s pár zošitmi. Vzal som si to, že ich preskúmam, no zistil som, že to nie je čítanie pre mňa. Sú to denníky vašej mami. Možno vám oni pomôžu,” povedal a prehraboval sa v skrinkách, “tu sú.”
“Ukáž,” povedala som. Cameron vybral kopu malých farebných zošitov. Na každom z nich bolo napísané osobný majetok Sophie Tomlinson.
“Myslíš, že to bude fungovať?” spýtal sa Lucas.
“Vyskúšame,” pokrčila som plecami.
“Fajn, ale ja rozhodne nemienim čítať pubertálne výlevy mojej mami typu: Milí denníček, dnes som...” povedal Lucas.
“Nič iné som od teba ani nečakala,” povedala som a vrhla na neho zamračený pohľad.
“Večerááá!” zakričala El z kuchyne.
"Už ideme, mami," odkričal jej Cameron. Denníky sme skryli na pôvodné miesto a zišli do kuchyne.
"Dnes u nás prespíte. Zajtra po vás rodičia prídu," sľúbil nám Louis.
"A už sa s mamkou nebudú hádať, že nie?" spýtala sa Darcy s nádejou v hlase.
"Dúfam, že nie, zlatko moje," usmial sa na ňu Louis.
"A vy sa nikdy nehádate?" spýtala sa Darcy Louisa.
"Nie zlatko. Ak sa náhodou na niečom nezhodneme, možno trošku zvýšime hlas, ale nikdy sa nehádame," povedala El. Louis sa na ňu usmial a pobozkal ju na líce.
"Toto som u našich nevidela už dávno," šepla som smutne.
"Neboj sa. Ono to všetko bude znova v poriadku, Lottie," povedal Louis.
"Áno, určite. Otec má pravdu," povedal Cameron sediaci vedľa mňa. Jeho ruka skončila na mojom kolene. Jemne ho stisol a usmial sa na mňa. Mal to byť znak podpory, alebo pokus o flirt? Netuším. Úsmev som mu však opätovala.
"Čo keby sme si po večery zahrali nejakú hru?" spýtala sa El.
"Áno!" zvolala natešene Darcy. Vybrali sme si teda monopoly. Annie z Darcy, ktoré hrali za jednu postavičku, pretože sú ešte malé, poskupovali skoro všetky budovy.
"Potvorky malé, podcenili sme ich," zašomral Cameron. Zasmiala som sa.
"Ja som vravela, že to nie je dobrý nápad. Darcy je veľmi mazaná!" povedala som.
"Hej a viem aj po kom to má," zašomral Louis. Darcy s Annie nakoniec aj vyhrali. Spokojné s víťazstvom zmizli v Annienej izbe. Šli sa hrať s barbínami. My ostatní sme sa rozvalil pred televízorom.
"Tatííííí! Ujo Niall prišiel o ruku!" zapišťala Annie. Všetci sme spozorneli. Annie dobehla do izby z bábikou Nialla s odpadnutou rukou.
"Annie! Už som ti vravela, že keď sa hráš z bábikami a niečo sa im stane, máš zdôrazniť, že ide po bábiku!" karhala ju El. Louis bábike Niallovi ruku opravil a Annie znova zmizla v izbe.
"Takéto infarktové stavy nám robí stále," zašomral Louis. S Lucasom sme sa zasmiali.


Poznámka autoriek: Páni... Posledná časť bola pridaná 28.9.2013. To sme ale nezodpovedné... Po neuveriteľných 4 mesiacoch ďalšia časť... Sľubujeme, že sa polepšíme a že budeme písať častejšie. Tieto štyri mesiace boli strašne hektické pre nás obe. Dúfam, že nám tú dlhú časovú medzeru odpustíte a že budete naďalej čítať túto našu blbosť.
Pre ďalšiu časť aspoň dve komentáre...
Lova ya! Beatrix & ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára