nedeľa 2. februára 2014

You light up my world... Part 34

Title: You light up my world
By:♀Alex♀
Part 34 - Love, sweet love... OR?

15 000 videní blogu... jééééj :3

V minulej časti
"Neodchádzaj," pošepla smutne.
"Neodchádzam," usmial som sa a vtiahol si ju do náruče.
"Vážne?" spýtala sa.
"Dnes ostanem s tebou," pošepol som jej a dal jej letmý bozk na čelo, "teraz už spi."
"Milujem ťa," zašepkala už v polospánku.
"Aj ja teba, zlatko," šepol som a zaboril nos do jej vlasov. Vdychujúc jej krásnu vôňu som rýchlo zaspal.



Keď som sa zobudil, Diana spala ešte stále skrútená v mojom náručí. Usmial som sa. Nežne som ju pobozkal na pery. Diana sa len zamrvila a trošku sa pretočila na posteli a skončila s hlavou na mojej hrudi. Jednu nohu prehodila cez moje a túlila sa ku mne, akoby som bol nejaký plyšák. Rozhodne viem, čo jej kúpim, ak budem musieť niekam odísť, aby sa mala ku komu túliť. Opatrne som sa natiahol po svojom mobile a sfotil si ju. Myslím, že mám novú tapetu. Nevedel som čo mám robiť. Nechcel som ju budiť a bál som sa čo i len pohnúť. Len tak som ležal v posteli a s úsmevom ju pozoroval. Po chvíli som si všimol, že sa jej mihalnice pohli a pootvorila oči.
"Bré ránko, sweetie," pošepol som jej.
"Hm... bré ránko," zamumlala a pretrela si oči. V tej chvíli bola hrozne zlatá. Také ešte malé nerozospaté mačiatko. Usmial som sa nežne ju pobozkal na pery.
"Hm... na takéto prebúdzania by som si vedela zvyknúť," pošepla.
"Tak si zvykni, lebo od dnes sa budeme prebúdzať len takto," usmial som sa.
"Mali by sme sa ísť obliecť," poznamenala.
"Asi hej," šepol som. Diana sa vymámila z môjho objatia, dala mi ešte jednu rýchlu pusu a potom zmizla v kúpeľni. S priblbým úsmevom som vyliezol z postele a šiel k sebe do izby dať si sprchu a obliecť sa. Konverzácii pri raňajkách som veľmi nevenoval pozornosť. S Dianou sme sa držali za ruky, ktoré sme mali ukryté pod obrusom na jej kolene. Ten pocit šťastia bola jediná vec, na ktorú som sa dokázal sústrediť. Potom sme sa šli kúpať. Na to že bol september bolo celkom teplo, skoro 30 stupňov, tak sme to chceli využiť. Keď sme všetci vyhladli, rozhodli sme sa, že si dáme obed. Bol som riadne nervózny. Nevedel som, ako im to mám povedať.
"Deje sa niečo, Niall?" spýtala sa Alex. V tej istej chvíli mi Diana povzbudivo stisla ruku pod stolom. Zhlboka som sa nadýchol.
"Chcel by som vám niečo oznámiť," dostal som zo seba. Všetci pri stole stíchli a zapichli do mňa spýtavé pohľady.
"Veď hovor," ozval sa Zayn.
"Ja... Ja mám dievča. S niekým chodím," povedal som a keď som to vyslovil, akoby mi spadol kameň zo srdca. Okolo stola sa ozvalo synchrónne "Ouuu" zvolanie.
"A kto je to?"
"Ako vyzerá?"
"Kde je?" sypali na mňa otázky jeden za druhým.
"Je veľmi krásna, má najkrajšie hnedé oči na svete a dokonalý úsmev," povedal som a ukradomky sa pozrel na Dianu. Tá už sa červenala aj za ušami, "a je strašne roztomilá, keď sa červená." Potom som sa k nej nahol a pobozkal ju na líce. Vzal som jej ruku, preplietol tu s tou svojou a položil ju na stôl, nech všetci naše spojené ruky vidia.
"Konečne!" zasmiala sa Alex. Nechápavo som na ňu pozrel.
"Čo konečne?" spýtala sa Diana.
"No tak, len slepý by nevidel, že sa medzi vami dvoma niečo deje. A to ako ste sa ´nenápadne´ vytratili počas oslavy. Radšej sa nepýtam, čo ste v tej pivnici robili," zasmiala sa El.
"Žeby Niall už nebol panic? Ouuuuu," zapišťal Louis. Niall ho buchol do ramena a Louis sa ublížene zaksichtil.
"Louis, nechaj ich," zasmiala sa Alex.
"Presne, mladá láska, to je niečo krásne," zasmiala sa Dan.
"Presne," ozval sa Liam a stisol Dan ruku. Potom sme si ale všimli, že jedine Hazz sa nezapojil do rozhovoru. Venoval sa svojmu mobilu. Ťukal do neho niečo a na tvári mal taký ten blažený pridebilnetý úsmev, čo odzbrojí nejednu Directionerku. Louis sa opatrne naklonil k Harrymu a rýchlosťou blesku bol Hazzov mobil v Louisových rukách.
"Louis! Vráť mi to!" zvrieskol Hazz a natiahol sa po svoj mobil.
"Óóóó! Hazz sa nám zaľúbil. ♥J♥. Aké romantické!" hovoril Louis, kým ho Harry naháňal okolo stola. Z Harryho nazlosteného výrazu sme my ostatní chytali záchvaty smiechu. Louis vybehol cez dvere von na záhradu a Harry za ním. My sme ich hneď nasledovali. Toto sme si nemohli nechať újsť! Louis behal nebezpečne blízko okolo bazénu.
"Aby si v ňom neskončil!" zasyčal na neho Harry.
"Keď v ňom skončím ja, skončí aj tvoj mobil!" zasmial sa Louis.
"Blázni," zasmiala sa Alex.
"Čo dodať? To je Larry," zasmial sa Zayn.

Pohľad Gregory
Len sa zabávaj, ty malá potvora. Čochvíľa ťa prejde smiech. Ty aj to decko. Obe budete moje! Našla si si dobre. Vždy som vedel, že si zlatokopka. A ver, že to využijem. Malik za teba bude platiť. Za teba, aj za to decko, ktoré on tak zbožňuje. Lenže to decko je moje! A ty tiež!


Poznámka autorky: máme pohľad novej osoby :3 jéééééj :D :D
Čo myslíte, kto je ♥J♥? Kto je Harryho dievčaťom? Je to vôbec dievča?
Čo plánuje Gregori? Podarí sa mu to, nepodarí?
BTW: Viem, že teraz ma asi zabijete, ale nová časť nebude skôr ako v budúcu nedeľu, ak vôbec :D Ospravedlňujem sa, ale z najväčšou pravdepodobnosťou to nebudem stíhať písať...
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo Alex & little girl inside :) xx

1 komentár:

  1. Ja viem kto je ♥J♥.. to som ja, priznávam sa :-D
    Ten pohľad Gregoriho som fakt nečakala.. ale aj sa naňho teším.... no čo chce to trochu adrenalínu :-D
    Je to dokonalé, ale to mám toľko dlho vydržiť? :-O :-D

    OdpovedaťOdstrániť