nedeľa 9. februára 2014

You light up my world... Part 35

Title: You light up my world
By:♀Alex♀
Part 35 - Who is ♥J♥?

Čo myslíte, kto je ♥J♥?

V minulej časti
Len sa zabávaj, ty malá potvora. Čochvíľa ťa prejde smiech. Ty aj to decko. Obe budete moje! Našla si si dobre. Vždy som vedel, že si zlatokopka. A ver, že to využijem. Malik za teba bude platiť. Za teba, aj za to decko, ktoré on tak zbožňuje. Lenže to decko je moje! A ty tiež!

Pohľad Harry
Ja toho Louisa zabijem! ACH! Čo nechápu, že to je moja vec! Vždy mi všetky potencionálne priateľky vyplašia svojim správaním! Keby v ruke nezvieral môj mobil, už by bol pod hladinou! A že by som ho tam podržal pekne dlho...
"Louis, vráť mi už do riti ten mobil!" zvrieskol som na neho.
"Jedine keď jej zavoláš, aby prišla sem. Chceme ju spoznať!" zvolal Louis.
"Nie," odpovedal som.
"Ale Harry! Toto nie je fér, takto pred nami niečo tajiť!" ozval sa Liam.
"Nechajte ho! On najlepšie vie, ako sa cíti. Keď bude pripravený, predstaví vám ju," zastala sa ma Alex.
"Nehraj sa, Alex, aj ty si celá zvedavá kto to je," zasmial sa Louis.
"Som, ale zo neznamená, že ho budem nútiť ju sem dotiahnuť," poznamenala.
"Guys, ste si istý, že to ♥J♥ je dievča?" spýtal sa Niall. Všetci sa rozosmiali a ja som Niall zavraždil pohľadom.
"Fajn! Zavolám jej, len mi vráť mobil! Ale prosím, správajte sa slušne," zaskučal som.
"Neboj sa, ako vždy," žmurkol na mňa Louis. Poznámku na toto som si radšej nechal pre seba. Louis mi konečne vrátil mobil a ja som vytočil jej číslo. Chvíľku to nebrala.
"Vidíte, neberie, nemá čas," povedal som, no len čo som dopovedal zdvihla.
"Harry?" ozvala sa nadšene.
"Ahoj zlatko, ja viem, že sme si hovorili, že zatiaľ o nás nikomu nepovieme a fakt som to nechcel povedať, ale oni mi ukradli mobil. A chcú ťa spoznať," hovoril som opatrne.
"To je v poriadku, tiež ma odhalili," zasmiala sa do telefónu.
"Chcel som sa ťa spýtať, či by si neprišla k nám, že by som ťa oficiálne predstavil chalanom," hovoril som. Bol som riadne nervózny a nevedel som prečo.
"Ja neviem, sľúbila som dievčatám, že budem s nimi," pošepla ospravedlňujúco.
"Tak priveď aj ich, určite sa zabavíme," navrhol som.
"Ja neviem, počkaj," povedala a na chvíľu som len počul nejaké šuškanie, "tak fajn, o pol hodinu sme u vás."
"Teším sa, ľúbim ťa."
"Aj ja teba, Harry. Páá," povedala chvíľu sme obaja boli ticho no ešte stále na linke.
"Zlož," zasmiala sa.
"Nie, ty..." zasmial som sa.
"Nie, ty..." oponoval som.
"Nie, ty..." protestovala ona.
"Ale už dosť vy hrdličky! Končím ja," ozvala sa jedna z jej kamarátiek a vzápätí sa spojenie prerušilo. (Niežeby Harry nevedel, ako sa volajú jej kamarátky, ale takú nápovedu vám ešte zatiaľ neposkytnem :P)
"Aby si vedel, ja som to nezložila, to ona! xx J."
"To je mi jasné, ty by si mi nezložila. :* xx H."
"Ako si tým môžeš byť istý? o.O xx J."
"Nedráždi ma! xx H."
"Veď ja nič, 0:) xx J."

"Tak?" spýtal sa Louis.
"Príde aj s kamarátkami. O pol hodinu sú tu," povedal som.
"Fajn, ide sa upratovať," zavelil Liam a všetci okamžite zmizli v dome.

Pohľad Diana
Schádzala som schody z poschodia, keď sa rozoznel zvonček.
"Otvorím, som skoro pri dverách?" zakričala som.
"OK!" ozvalo sa niekoľko hlasov naraz. Otvorila som dvere a ostala paralizovane stáť.
"Ty si... Vy ste... OMG! Vy ste..." koktala som.
"Ahoj, ty budeš Diana. Je Harry doma?" spýtala sa...

Poznámka autorky: Neznášam sa! Znova končím v tom najlepšom... :D Viem, som potvora... Čo myslíte, kto stál pred dverami? Prečo Diana skoro skolabovala, keď ich uvidela? Kto môže byť to záhadné ♥J♥? Dozviete sa možno už v nasledujúcej časti :*
Spoiler k môjmu novému príbehu, ktorý by som chcela začať posielať od marca nájdete TU
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo Alex & little girl inside :) xx

1 komentár:

  1. Ale prečo ma nepočúvaš T︵T hovorím že som to ja.. s Harrym máme naozaj krásny vzťah, vieš? :-D a je to vážne dokonalé teším sa na ďalšiu :-)

    OdpovedaťOdstrániť