sobota 15. marca 2014

You killed my inspiration [Story of our parents] Part 8

Title: You killed my inspiration [Story of our parents]
By: Beatrix & ♀Alex♀
Part 8- After all, I still love you & always will...

Píše Beatrix: Dodávam špeciálne venovanie našej oslávenkyni ♀Alex♀, ktorá má dnes narodeniny. Všetko naj, zlatko... :*



V minulej časti
"Netušíš, ako dlho som sa ťa to chcel spýtať," pošepol zo značnou úľavou, "konečne mám dievča, ktoré milujem a budem mať súrodenca. To je najlepší deň v mojom živote."
"Čože?" zhíkla som.
"Budem mať ďalšieho súrodenca! Mama je tehotná," povedal. Jeho očí doslova svietili nadšením.
"Och! Blahoželám," zasmiala som sa a hodila sa mu okolo krku.



Pohľad Harry
Odviezol som deti do školy a vrátil sa domov. Vyšiel som hore do spálne. Sophia ešte stále spala. Usmial som sa a zišiel do kuchyne. Spravil som raňajky a znova sa vrátil do spálne, tentoraz aj z podnosom s jedlom. Raňajky som položil na stolík vedľa postele. Nahol som sa k Sophii a pobozkal ju na pery. Niečo zamrmlala a otočila sa na druhú stranu. Teraz už presne viem, po kom to Lottie a Darcy zdedili.
"Sophia, miláčik, je čas vstávať," pošepol som jej do ucha.
"Koľko je hodín?" zamrmlala.
"Pol desiatej, zlatko," odpovedal som. Sophia sa okamžite prudko posadila.
"Čože? Musím ísť zbudiť deti, zaspali sme! Prečo si ma nezobudil skôr?"
"Zlatko pokoj, deti sú už v škole. Zobudil som ich načas, spravil som im desiatu a odviezol ich, len teba som nechal spať," usmial som sa a Sophia si s úľavou vydýchla.
"Ty nie si v práci?" spýtala sa začudovane.
"Nie, mám voľno," usmial som sa a pobozkal ju na pery.
"Super!" šepla do bozku a stiahla ma na seba na posteľ.
"Spravil som ti raňajky," usmial som sa a trochu sa odtiahol.
"Kašli na raňajky, teraz mám chuť len na teba," zavrčala mi do ucha. No tak tejto ponuke určite nepoviem nie. Zaškeril som sa a znova ju začal bozkávať.


Pohľad Sophia

Dlaňami skúmal moje telo, ktoré i tak vedel naspamäť. Prsty som si zaplietla do jeho kučier, pritiahla som si jeho tvár pred moju a ochutnala, tak dobre poznanú chuť jeho pier. Prsty si zaboril do mojich bokov, kým som sa mu snažila z tela odstrániť kusy oblečenia, čo ho zahaľovalo. Košeľa a nohavice už bol dole. Jediné, čo ostalo boli čierne priliehavé Calvin Kleinky. Prsty som zastrčila za lem a potiahla ich dole. Ako vždy, on s mojím vyzliekaním nemal problém. Spávala som iba v krátkej saténovej košieľke. Usmial sa do bozku, hneď ako prešiel jedným prstom od vchodu ku klitorisu a späť. Moje vzrušenie sa nedalo nazvať vlhká, zo mňa priam tieklo. Jemne som zahryzla do jeho spodnej pery a potiahla som ju k sebe. Z hrdla sa mu vydral slabý ston. Bola to božská melódia pre moje uši. Počuť jeho stony, dotýkať sa jeho tela, splynúť s ním v jedno. Aj po toľkých rokoch je jediné po čom túžim. Perami som sa jemne posúvala cez jeho čeľusť ku krku. Tvrdo som sala jeho krehkú pokožku. Moje dlane prechádzali po všetkých jeho tetovaniach, cez chrbát až k zadku, ktorý som stisla. Som totiž úchyl na jeho zadok. Keď on ho má tak úžasný. Och môj bože, tá jeho riť! Znova som mu ho stisla. Perami zovrel môj ušný lalôčik a hravo zavrčal. On zbožňuje keď sa s ním takto hrám. Rukami som sa presunula k jeho pýche, okolo ktorej som obmotala prsty. Len čo som sa jej slabo dotkla, miestnosťou sa ozval hrdelný ston.
"Páči sa ti to?" šepla som mu zvodným hlasom do ucha. Neodpovedal mi. Prešla som rukou k špičke a naspäť. "Čo je miláčik, nevieš rozprávať?" zafňukala som mu do ucha. Rýpala som do neho. Trošku mi to pripomenulo staré časy.
"Uvidíme, kto nebude vedieť rozprávať!" Strhol zo mňa košieľku, v ruke si poťažkal jedno z mojich pŕs a stlačil ho. Vzdych sa predral na povrch, i keď som nechcela. Harry sa lišiacky usmial, pričom sa vrátil naspäť k môjmu krku, ktorý začal hryzkať a bozkávať. Ani som nevedela ako a malý Harold už bol vo mne. Vychádzal a znova tvrdo vchádzal dnu. To bol Harry, ktorého som milovala. Tvrdý, no pritom stále nežný. Kým mi jeho prírazy vyrážali dych, on mi zatiaľ dával dýchanie z úst do úst. Po chvíľke sa odtiahol. Svoje ruky som znova premiestnila na jeho zadok. Božemôj, zbláznim sa z neho. Jemne som ho stisla. Harry znova hravo zavrčal a prirazil trošku silnejšie.
"Zakrič moje meno!" vydýchol spotený.
"Hazz!" zaryla som mu nechty do pokožky na pleciach.
"Celé!"
"Prinúť ma."
"Ako myslíš," zachechtal sa Harry. Vzápätí zrýchlil a zmenil uhol tak, že som mala pocit, že zo mňa vyšuká dušu.
"Har-rold Edw-ward Sty-les ur-ob ma!" vykoktala som. V momente, ako som to dopovedala sa Harryho spermie rozišli do môjho vnútra. No on neprestával prirážať, kým som sa aj ja neocitla vysoko v oblakoch. Kým sme obaja nezleteli naspäť z tých výšin, boli sme prepletení ako jedno telo. Jeho hlava odpočívala na mojom ramene a spoločne sme rozdýchavali náš orgazmus. Vlastne, ako stále. Vždy sme skončili takto.
"Fajn, teraz už chcem tie raňajky," odtisla som ho hneď ako zo mňa vyšiel. Len sa potichu zasmial, natiahol sa k stolíku po podnos s raňajkami.
"Dobrú chuť, zlatko," poprial mi.
"Dáš si so mnou?" spýtala som sa s úsmevom.
"Ak mi niečo necháš," zaškeril sa.
"Ja nie som Niall. Samozrejme, že ti niečo nechám," zasmiala som sa a jemne ho pobozkala na pery. Potom sme sa spoločne pustili do raňajok.





Poznámka autoriek: Chceli by sme vám pripomenúť, že o mene pre Cameronovho súrodenca ešte stále môžete hlasovať v tejto ankete!! Kliknite a pomôžte nám rozhodnúť sa. Budeme veľmi vďačné za každý hlas... ;)
Túto časť by sme chceli venovať Kiki, Carol-SteCarol a Nikk
pre ďalšiu opäť tri komentáre ;)
LOVE YA! Beatrix & ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára