sobota 1. marca 2014

You light up my world... Part 37 2/2

Title: You light up my world
By:♀Alex♀
Part 37 (2/2) - Opekačka a iné záležitosti



V minulej časti
"Zahraj ešte niečo," prosíkala Perrie a prisadla si k Alex z druhej strany.
"Tak si vyber," usmiala sa Alex a podala Perrie zošit. Tá chvíľu listovala a nakoniec si vybrala poslednú pieseň v zošite. Niečo Alex pošepla a tá s červeňou v lícach prikývla...

Pohľad Alex
Perrie chvíľu listovala v zošite, nakoniec došla na poslednú zapísanú stranu. Chvíľu ju skenovala očami.
"Že ta pieseň je o Zaynovi?" šepla mi do ucha. Jemne som prikývla a cítila som, ako mi horia líca.

You know you take me higher almost everyday
You know I love you endlessly there in no other way
I can´t imagine no one taking your place
I can´t image looking into somebody else´s face
I know nothing last for good in this lonely world
Like a snow love melts away but even then I´ll be your girl
I know you now by heart you are breathing inside my heart
I hope that trails of this life would never brake us apart

R:
I wonder if we´re still together many years from now
I wonder if you gonna love me the way you do right now
I wonder if I´m still your woman after all these years
Are we gonna be in love that I wonder... (celá pieseň a text)


Keď som dospievala, pozrela som sa na Zayna. Obávala som sa jeho reakcie. On sa len usmieval a naklonil sa ku mne.
"I don´t let anyone come in the way between us, I promise," pošepol. Usmiala som a vtisla mu jemný bozk na pery.
Niall začal hrať na gitare a všetka pozornosť sa upriamila na neho. On žmurkol na Liama a on prikývol. Vzápätí sa terasou rozoznel jeho hlas:

People say we shouldn’t be together
Too young to know about forever
But I say they don’t know what they talk talk talkin’ about


Harry pokračoval:
Cause this love is only getting stronger
So I don’t wanna wait any longer
I just wanna tell the world that you're mine girl


Pri slovách mine girl si Jade pritiahol ešte bližšie k sebe a dal jej pusu na líce. Zayn stisol moju ruku a pritúlil sa ku mne. Potom začal spievať.

They don’t know about the things we do
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They would just be jealous of us,
They don’t know about the up all night’s
They don’t know I've waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby they don’t know about
They don’t know about us...


Chalani spievali a ja som sa uvelebila v Zaynovom náruči a počúvala jeho dokonalý hlas.
"Už je dosť neskoro, mali by sme ísť," poznamenala Perrie, keď chalani dospievali.
"Môžete tu prespať," navrhla El okamžite.
"Vďaka, ale zajtra máme koncert. Musíme skoro vstávať. Možno inokedy," usmiala sa Jesy. Všetci sme sa rozlúčili a Harry ich vyprevadil. Ja zo Zaynom sme sa rovno pobrali do jeho izby. Bola som unavená, tak som sa hneď hodila na posteľ.
"Aspoň sa prezleč," zasmial sa Zayn.
"Mne sa nechce," zašomrala som.
"Mám ťa prezliecť ja?" spýtal sa Zayn s úškrnom na tvári.
"Keď ti to urobí radosť," poznamenala som. Zayn zmizol niekde v kúpeľni. Zrejme presviedčanie vzdal a šiel sa umyť. Zavrela som oči a odpočívala. Zrazu som len ucítila ako mi ruky rozopínajú gombík na nohaviciach. Prekvapene som otvorila oči a uvidela nad sebou Zayna s úškrnom na tvári. Celú ma vyzliekol a ja som čakala, kedy sa už aj on konečne zbaví treniek. Miesto toho ma však zdvihol do náruče a kráčal so mnou do kúpeľne. Vložil ma do vane a po chvíľke vošiel ku mne. Znova som mu sedela v náručí. Zayn mi hneď začal bozkávať krk a ruky mu blúdili po celom mojom tele. Zaklonila som hlavu a vzdychla. Tie jeho dotyky boli strašne príjemné. Zaynove ruky po chvíľke zmizli z môjho tela. Vzal do ruky hubky a vystriekol na ňu trochu šampónu (ja viem, perverzne povedané). Hubkou mi začal blúdiť po tele tak, ako pred tým rukami. Po chvíľke som mu hubku vzala a otočila sa tak, aby som mu bola čelom. Začala som robiť to isté čo on pred chvíľkou. Hubkou som mapovala celé jeho telo od hrude až k tým najintímnejším partiám, kde to už, ak to môžem tak povedať, stálo. Pustila som hubku z ruky a jemne ruku ovinula okolo malého Zayna. Zayn zavrel oči a zaklonil hlavu. Začala som pomaly pohybovať hore dolu a videla som, ako sa Zaynovo telo naplo v očakávaní. Vedela som, že toto muži majú radi. Musela som to robiť Gregorymu. Vtedy som to neznášala, no pri Zaynovi mi to nevadilo. Stále som zrýchľovala pohyby rukou a Zayn už ledva dýchal. Po chvíli sa jeho telo uvoľnilo a na jeho tvári sa roztiahol lenivý slastný úsmev. Chvíľu oddychoval z hlavou opretou o vaňu.
"Chceš odmenu?" zašepkal. Nechápavo som na neho pozrela. Čo tým myslí? Zayn sa len zasmial a postavil sa. Vytiahol ma z vane. Obaja sme sa osušili a Zayn si ma znova zdvihol do náruče. Prešiel pár krokov z kúpeľne a položil ma na posteľ.
"Zaslúžiš si odmenu," zazubí sa na mňa a jemne ma pobozká na pery. Potom začne celé moje telo mapovať bozkami. Mám pocit, že pod jeho bozkami zošaliem. Dýcham čoraz prudšie, zatiaľ čo on svojimi bozkami klesá stále nižšie a nižšie. Preskočí intímnu zónu a pokračuje dolu až palcom na nohách. Dvihne moju nohu a nechtom palca prechádza po priehlavku. Ako to, že ten dotyk cítim úplne inde? Znova hlasno zavzdychám a počujem, ako potláča smiech.
"Pohrám sa s tebou, ale pre tvoje potešenie, zlatko," usmeje sa a vracia sa k mojim perám, "chcem ťa bozkávať VŠADE."
"To už si spravil," šepnem zadýchane.
"Nie, jedno miestočko som vynechal," usmeje sa a šibalsky na mňa žmurkne. Vzápätí rukami rozťahuje moje kolená od seba a hlavou mizne v mojom lone. Zastonám, keď ucítim, ako ma pobozkal priamo tam, na tom najcitlivejšom mieste. Vzápätí sa jazykom prebíja do môjho vnútra a ja mám pocit, že zošaliem od slasti. Ruky mu zamotávam do vlasov a jemne za ne ťahám, zatiaľ čo panvou vychádzam v ústrety jeho jazyku. Moje telo sa pomaly nabíja energiou a ja cítim, že čochvíľa vybuchnem.
Šaliem... Trieštim sa na kúsky... Moje telo ostáva stiahnuté v slastnom kŕči. Na krku znova cítim jeho bozky, no sústredím sa len na to, aby som si spomenula, ako sa správne dýcha. Oči sa mi zatvárajú od únavy, no nechcem zaspať. Zayn možno ešte čaká na dokončenie tohto všetkého.
"Zayn," šepnem a unavene na neho pozriem. Jemne sa usmeje a pobozká ma na čelo.
"Spinkaj, kráska moja," pošepne a pritúli si ma bližšie k telu. Cítim, ako nás prikrýva dekou a ešte jeden sladký bozk na líčko. Potom už upadám do hlbokého spánku...


Poznámka autorky: My sweeties :* Ďalšia časť pre vás... ďakujem za komentáriky a hviezdičky pri predchádzajúcej...
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo Alex & little girl inside :) xx

1 komentár:

  1. Bože, Alex a Zayn sú spolu taký dokonalý.. takéto perverzne časti môžem :-D naozaj skvelá časť, príbeh... teším sa na ďalšiu
    Lola Xx

    OdpovedaťOdstrániť