pondelok 3. marca 2014

You light up my world... Part 38

Title: You light up my world
By:♀Alex♀
Part 38 - So cute...


V minulej časti
"Zayn," šepnem a unavene na neho pozriem. Jemne sa usmeje a pobozká ma na čelo.
"Spinkaj, kráska moja," pošepne a pritúli si ma bližšie k telu. Cítim, ako nás prikrýva dekou a ešte jeden sladký bozk na líčko. Potom už upadám do hlbokého spánku...



Pohľad Zayn
Ležať vedľa nej, je pre mňa to najkrajšie, čo môže byť. Netušil som, že niekedy v živote budem takýto šťastný. Je aj ona šťastná? Pozriem sa na ňu. Aj zo spánku sa jemne usmieva. Zrejme je šťastná. Dúfam. Netúžim po ničom inom, len aby bola šťastná. Je toto to, čomu sa vraví pravá láska? Netuším, no rozhodne sa tak cítim. Vymotám sa z postele a prejdem k skrini. Je dosť chladno na to, aby sme spali holí. Vyberám jedno zo svojich tričiek a opatrne, aby som ju nezobudil, jej ho obliekam. Zo skrine vyberám dvoje čisté trenky. Jedny obliekam sebe, druhé natiahnem jej.  Keď si už idem ľahnúť späť k Alex, z Laceyinej izby sa ozve plač. Rýchlym krokom vojdem do jej izby.
"Adu," zakňučí a naťahuje ku mne rúčky.
"Čo je zlatko?" šepnem a beriem si ju do náruče.
"Buba," šepne a ukazuje k oknu izby. Niekto zrejme zabudol zavrieť okno a jemný vánok sa pohrával so záclonou.
"Neboj sa. To je len otvorené okno," pošepol som jej.
"Buba!" zvolala znova a rozplakala sa.
"Dobre, zlatko, neboj sa. Poď, ideme spinkať k mamke," pošepol som jej a vyšiel z izby aj s ňou  v náručí. Položil som ju medzi mňa a Alex a pobozkal ju na čelo. Lacey hneď zavrela očká a pritúlila sa ku mne. Usmial som sa. Jednu ruku som položil okolo Alexinho pásu a potom som konečne zaspal aj ja.


Pohľad Liam
"Kde je Zayn? O 15 minút máme ísť do štúdia." povedal Harry.
"Zrejme ešte spí, idem ho zobudiť," povedal som a namieril si to k jeho izbe. Vošiel som dnu a naskytol sa mi prekrásny pohľad. Zayn nespal sám, ale tomu by som sa ani nečudoval. Medzi Zaynom a Alex spala malá Lacey úplne natisnutá na Zayna. Vybral som svoj mobil a sfotil ich.
"Zayn, máme ísť do štúdia," potriasol som mu jemne ramenom.
"Dobre, o päť minút som dole," zašepkal ešte rozospatým hlasom. Nechal som ho teda pripraviť sa a zišiel som dolu k chalanom.


Pohľad Danielle

"Dan, mobil," zavolala na mňa Samantha. (povedzme, že je to meno niektorej z spolutanečníčiek)
"Dík," povedala som a vzala si ho od nej. MMSka od Liama.
"Raz s tebou a našim dieťaťom chcem mať takúto fotku :) :*" a pri tom fotka Zayna s Alex s Lacey medzi nimi spiaci v Zaynovej posteli. Boli takí zlatí. Text Liamovej MMS-ky ma zahrial pri srdci.
"Sú zlatí. Tiež ťa milujem <3 :* :)" odpísala som mu rýchlo a vrátila sa k tréningu. V hlave mi však stále znel kúsok jeho MMS.
S tebou a našim dieťaťom.


Pohľad Alex

Zobudila som sa na slnečné lúče presvitajúce cez okno. Otvorila som oči a všimla si Lacey spiacu vedľa mňa. Zayn tu však nebol. Ďalšia vec, čo mi nepasovala bola, že som bola oblečená. Pokiaľ viem, zaspávala som nahá v Zaynovom objatí. Pri tej spomienke som sa trošku začervenala. Trochu som sa nadvihla na posteli a všimla si na Zaynovom vankúši malý papier.

Ahoj zlatko.
Viem, že ti zrejme nebude viac vecí sedieť, keď sa prebudíš. To ja som ťa obliekol, nechcel som, aby si mi ochorela. Lacey spí pri nás, no teraz už len pri tebe, lebo v noci plakala. Vystrašil ju pohybujúci sa záves, tak som ju vzal k nám.
Musel som ísť do štúdia a nechcel som ťa budiť. Mali by sme sa vrátiť okolo 11stej.
S láskou, Zayn. :)
Usmiala som sa a natiahla sa za svojim mobilom.
"11:03, meškáš," zasmiala som sa sama pre seba. Vzápätí som si uvedomila ako dlho som spala.
"Nemeškám," ozvalo sa za mnou. Prudko som sa otočila a vo dverách zbadala Zayna s úsmevom od ucha k uchu.
"Bré ránko," povedal a šiel ku mne.
"Aj tebe," usmiala som sa.
"Ako si sa vyspala?" spýtal sa a pobozkal ma na pery.
"Úžasne a ty?" spýtala som sa.
"Úžasne, spali zo mnou predsa moje dve najväčšie lásky," pošepol.
"Milujem ťa," pošepla som mu späť. Zaynove oči sa rozšírili od šťastia. Vedela som čo som spravila. Prvýkrát som mu to povedala ja. Vždy to bol on, kto začal a ja som mu vždy len odpovedala, že aj ja teba, no teraz som to chcela povedať ja.
"Niečo... Niečo pre teba mám," pošepol a z vrecka vybral malú červenú škatuľku. Otvoril ju a ja som ostala prekvapene civieť. Boli tam dve prívesky na dvoch retiazkach, ktoré do seba perfektne zapadali a spolu vytvárali krásne srdiečko. http://sperky-eshop.sk/6927-8690-large/privesky-pre-dvoch-ocelove-strieborne-srdce-stvorlistky-a-napisy.jpg
"Tie sú krásne," vydýchla som ešte stále prekvapená jeho darom.
"Vyber si polovičku," pošepol.
"Ja neviem... Vyber ty," šepla som. Zayn sa usmial a siahol po pravej polovičke náhrdelníka. Vzápätí sa postavil, prešiel za mňa a zapol mi ho. Vzal som druhú časť a pripla ju na krk jemu.
"Chcem, aby celý svet vedel, že s tebou chodím. Chcem, aby vedeli, že ťa milujem a že nikdy nebudem nikoho milovať tak ako teba. Teba a Lacey. A chcem ťa oficiálne predstaviť svojej mame," povedal. Pri poslednej vete som sa na chvíľu zasekla. Zayn si to všimol.
"Čo je?" spýtal sa s jemným úsmevom na perách.
"Čo ak sa jej nebudem páčiť? Čo ak jej bude vadiť Lacey?" spýtala som sa a sklonila hlavu.
"Zlatko! Budeš sa jej páčiť a bude mať rada Lacey. Vieš prečo? Pretože ja ťa milujem," pošepol.
"Kedy?" spýtala som sa.
"Zajtra poobede letíme ku mne domov. Z letiska ideme hneď na večeru do reštaurácie, kde ťa oficiálne mame predstavím ako moju priateľku," povedal Zayn.
"Dobre," šepla som nakoniec. Pane bože, pomôž mi, aby som sa im páčila.


Poznámka autorky: Hoy, zlatúšiky moje :) Celú túto časť som písala zo slzami v očiach,... Vie mi niekto k sakru vysvetliť prečo? Bože, som hrozne citlivá v poslednej dobe... Aj vaše milé komentáre mi tlačia slzičky do očí...
TessMalik, Lola, XoXoKoKso z celého srdiečka vám túto časť venujem,...With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & little girl inside :) xx

1 komentár:

  1. Je to úplne úžasné.? Zayn, Alex a Lacey sú spolu neskutočne zlatý. Som zvedavá ako to dopadne s jeho mamou. Krásne. Moc sa teším na ďalšiu časť. Lola Xx

    OdpovedaťOdstrániť