nedeľa 9. marca 2014

You light up my world... Part 39

Title: You light up my world
By:♀Alex♀
 Part 39 - Mami, chcem ti predstaviť...




V minulej časti
"Čo ak sa jej nebudem páčiť? Čo ak jej bude vadiť Lacey?" spýtala som sa a sklonila hlavu.
"Zlatko! Budeš sa jej páčiť a bude mať rada Lacey. Vieš prečo? Pretože ja ťa milujem," pošepol.
"Kedy?" spýtala som sa.
"Zajtra okolo obeda letíme ku mne domov. Z letiska ideme hneď na večeru do reštaurácie, kde ťa oficiálne mame predstavím ako moju priateľku," povedal Zayn.
"Dobre," šepla som nakoniec. Pane bože, pomôž mi, aby som sa im páčila.



Pohľad Zayn (Druhý deň)
Alex si zavolala Lou, aby jej pomohla sa správne obliecť a tak ďalej na večeru. Všetky aj s Danielle, Dianou a El sa zavreli do mojej izby. Keď som sa tam snažil dostať, El ma vyhodila zo slovami, že do obeda sa ani nemám pokúšať do izby vojsť.
Keď ma tam konečne pustili, ostal som zmrazene stáť medzi dverami. Bola nádherná. Mala na sebe krátke modré šaty s kvetinovým vzorom a biele sako. Všimol som si na jej krku jej polovičku náhrdelníka. Na ruke mala náramok od Kristen a v ušiach náušnice odo mňa. (Outfit)
"Tak, čo povieš?" spýtala sa nervózne, "ak sa ti to nepáči, ja sa prezlečiem."
"Nevymýšľaj, si pekná, že Zayn?" spýtala sa El.
"Nie, nie je pekná," povedal som a videl som, ako dievčatám padli sánky, "pekná je príliš slabé slovo. Volil by som prekrásna, nádherná, priam božská." Alex sa začala trochu červenať.
"Louis, počuješ, ako sa skladajú komplimenty?" zakričala El na Louisa. Zasmiali sme sa.
"Ja, asi idem pripraviť Lacey," pošepla Alex.
"Nie, ešte ťa zašpiní, alebo niečo. My ideme," povedal Dan a aj s ostatnými sa vyparili z izby.
"Kedy ideme?" spýtala sa Alex.
"O dve hodiny nám letí lietadlo, takže o pol hodinu," odpovedal som jej. Šiel som k skrini a začal som sa prezliekať, keď mi niečo vypadlo z poličky. Otvoril som tu škatuľku a ostal chvíľku prekvapený. Pripomenulo sa mi to v pravý čas...
"Vezmi si toto," povedala mi mama.
"Mami, som chalan, prstene nenosím," zamrmlal som.
"Ten nie je pre teba, trdlo. Daj ho dievčaťu, ktoré budeš milovať viac ako samého seba. Ak ten prsteň uvidím na ruke dievčaťa, budem vedieť že si si už vybral a budem ťa podporovať aj keby všetci boli proti. Ale dobre si rozmysli, než ho niektorej dáš," povedala mama.
"Dobre mami," povedal som.
Vybral som prsteň zo škatuľky a vopchal si ho do vrecka. Pozrel som sa na Alex, ktorá sa na mňa nervózne pozrela. (prsteň je zapracovaný v outfite)
"Čo je?" spýtala sa.
"Nemáš prsteň," povedal som dívajúc sa na jej ruku.
"Žiaden mi nepasoval," povedala a pokrčila ramenami. Podišiel som k nej a chytil ju za ruku. Nechápavo na mňa hľadela. Usmial som sa, vytiahol som prsteň z vrecka a nasadil jej ho.
"Teraz už máš," usmial som sa.
"Zayn, to nem..."
"Musíš," oponoval som jej skôr, ako stihla dokončiť vetu.
"Najprv náhrdelník, teraz toto. To je veľa, Zayn," povedala.
"Nič nie je veľa pre ženu, ktorú milujem nadovšetko na svete," povedal som jej.
"Je krásny, ďakujem," pošepla a objala ma.
"Nie je za čo," usmial som sa.


Pohľad Doniya (pár hodín neskôr)
"Tak kde sú tak dlho. Už tu mali byť pred pätnástimi minútami! Čo ak sa lietadlo porúchalo, alebo čo," stresovala mama.
"Mami, upokoj sa. Zayn nám predsa poslal SMS-ku z letiska, že už prileteli. Možno sa len rozhodol popodpisovať sa nejakým fanúšičkám, aby neboli sklamané," upokojovala som ju. Stáli sme von pred reštauráciou. Mama nechcela ísť dnu, kým nepríde Zayn.
"Aha, tam je," ukázal otec smerom k námestiu. Mal pravdu. Zayn s Alex kráčali smerom k nám a medzi nimi cupitalo malé dievčatko, Lacey. Šli veľmi pomaly kvôli Lacey, no tá si to užívala. Keď nás Zayn zbadal, vzal Lacey na ruky a s Alex pridali do kroku.
"Je krásna," poznamenala som.
"Nechápem, ako si niekto môže dať takto modré vlasy," zakrútila mama hlavou.
"Náhodou, je to cool!" zvolala Waliyha
"Presne," zvolala Safaa.
"Máš pravdu, je pekná, ale tak tie vlasy. Trošku mi režu do očí," zasmiala sa mama, "ale Lacey je zlatíčko."
"Je rozkošná," súhlasila som. Lacey mala na sebe kvietkované šatky s ružovou sukňou (šatky), svetrík a roztomilé topánočky (topánočky). Jej vlásky boli blond, takže sme približne vedeli akej farby mala pôvodne vlasy Alex.
"Prepáčte,  že meškáme, ale Lacey chcela kráčať, tak sme museli ísť pomaly," ospravedlnil sa Zayn.
"To je v poriadku Zayn," usmiala sa mama. Vzápätí jej pohľad skĺzol na Alexinu a Zaynovi prepletenú ruku. Na Alexinom prste sa skvel krásny strieborný prsteň s motýľom. S mamou sme sa na seba usmiali. Zayn si už vybral.
"Rada ťa spoznávam, Alex, som Patricia Malik, Zaynova mama," povedala mama a Alex objala.
"Tiež vás rada spoznávam, pani Malik." pošepla Alex.
"Aké pani Malik? Volaj ma Patricia!" hneď na ňu vybehla mama.
"Ehm... dobre," pošepla Alex a zahanbene sklopila hlavu.
"Som Doniya, Zaynova staršia sestra," povedala som a objala ju.
"Ja som Waliyha! A ty máš strašne cool vlasy!" zvolala Wal a všetci sme sa zasmiali.
"Ja som Safaa. Budeš moja kamarátka?" spýtala sa Saf. Typická ona. Každého chce mať za kamaráta.
"A ja som Yaser Malik, Zaynov otec. A tiež by som uprednostnil, keby si mi tykala," povedal otec a podal jej ruku. Pamätal si, čo Zayn hovoril, že Alex sa trochu bojí mužov, tak radšej počkal z objatím.
"Teší ma," zašepkala rozpačito a bola celá červená v tvári. Zlatíčko... Chápem, prečo sa do nej Zayn zaľúbil.
"A kto je tento malý poklad?" spýtala sa mama smerom k Lacey, ktorá sa okamžite skryla Zaynovi do hrude. Óóóch... Zlatíčko!
"To je Lacey, moja dcéra," povedala Alex neisto a znova zahanbene klopila hlavu k zemi.
"Za také zlatíčko sa hanbiť nemusíš," povedala jej mama.
"Poďme už dnu," povedal Zayn, aby rýchlo zmenil tému rozhovoru. Všetci súhlasili, tak sme vošli dnu do reštaurácie a zaujali naše miesta.

Poznámka autorky: Hoyky!! Dúfam, že som mena Zaynových sestier a rodičov veľmi nedoplietla... Každopádne som celkom spokojná s touto časťou tak dúfam, že budete aj vy.Venujem ju TessMalik; Lole; (aké prekvapujúce, že?) a Monicicinke :) a ďakujem aj za hviezdičky (alebo votes na wattpade) ktoré mi nechávate.
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & little girl inside :) xx

1 komentár:

  1. Ani si nevieš predstaviť ako si mi zlepšila náladu.... je to brutálne dokonalé. Strašne sa mi páči ako si tam zakomponovala ten prsteň... a aj, že sa boji mužov.. proste per-fect a teším sa moc na ďalšiu.
    Lola Xx

    OdpovedaťOdstrániť