štvrtok 13. marca 2014

You light up my world... Part 40



Title: You light up my worldBy:♀Alex♀
Part 40 - This is our night!


V minulej časti
"To je Lacey, moja dcéra," povedala Alex neisto a znova zahanbene klopila hlavu k zemi.
"Za také zlatíčko sa hanbiť nemusíš," povedala jej mama.
"Poďme už dnu," povedal Zayn, aby rýchlo zmenil tému rozhovoru. Všetci súhlasili, tak sme vošli dnu do reštaurácie a zaujali naše miesta.



Pohľad Zayn

"Máš krásny náramok, od koho je?" spýtala sa mama.
"Od Kristen," odpovedala Alex, "priniesla mi ho z jednej služobnej cesty."
"Kto je Kristen?" spýtala sa mama.
"Kristen je Alexina mama," vložil som sa do toho naznačujúc mame, aby tú tému ďalej nerozmazávala.
"A ty voláš, svoju mamu krestným menom?" spýtala sa mam zmätene. SAKRA! Všimol som si, ako sa Alex do očí nahrnuli slzy, než sklopila hlavu.
"Kristen nie je jej vlastná matka, ale to som vám už hovoril," povedal som a zamračil sa na mamu.
"Ale aj tak," mykla plecami mama. Pretočil som očami.
"Volala som ju mama do mojich 14 rokov. Volala som ju mama do času čo Gregory,..."
"Zlatko, pokojne. Nemusíš nič vysvetľovať," pošepol som jej a objal ju. Mame až teraz došlo čo spravila a dívala sa na mňa ospravedlňujúcim pohľadom.
"Och, prepáč zlatko, netušila som," pošepla mama a stisla Alex ruku.
"Adu!" zakričala Lacey zo svojej detskej stoličky a tým na seba upriamila pozornosť.
"Kto je Adu?" spýtala sa Doniya.
"Ehm... To som ja. Netuším, prečo ma tak volá," vysvetlil som.
"Adu? Aké roztomilé! Budem ťa tak volať aj ja!" zvolala Doniya.
"Neopováž sa," sykol som po nej.
"Nebuď zlý na svoju staršiu sestru, Adu," bránila sa Doniya. Všetci sa rozosmiali.
"Jediná, kto ma tak môže volať je Lacey," vyhlásil som. Alex vedľa mňa zakašľala.
"Čo je?" spýtal som sa.
"A ja snáď nie?" spýtala sa z nadvihnutým obočím. Bolo vidno, že už ma späť dobrú náladu.
"Nie," zakrútil som hlavou. Alex urazene otočila hlavu preč.
"Ale zlatko," ozval som sa a pokúsil som sa jej dať pusu na líce. Odstrčila ma a vytočila sa odo mňa celým telom. Mama s Don a Wal a na nás uchechtávali.
"Fajn, môžeš ma volať Adu," povzdychol som si. Alex sa otočila ku mne s úsmevom na tvári a vtisla mi pusu na líce.
"Ďakujem," zašepkala medovým hláskom.
"Aja aja!" rozkričala sa Lacey a začala nastávovať líčko smerom ku mne. Zasmial som sa a dal jej pusu na líčko.
"Úprimne, vnúčatá som od teba čakala až neskôr, no ale toto roztomilučké stvorenie rada príjmem za svoje vnúča," usmiala sa mama. A je to tu. Oficiálne mamine požehnanie. Vďačne som sa na mamu usmial.
Z reštaurácie sme odchádzali asi po dvoch hodinách. Alex sa uvoľnila a bola pokojnejšia.
"Nechcete sa vy dvaja ísť niekam zabaviť? V Klube naproti má byť dnes nejaká akcia," poznamenala mama.
"Ja neviem, Lacey..."
"Ale moja drahá, o Lacey sa na tú chvíľku postaráme, neboj," skočila mama Alex do reči. Zasmial som sa.
"Tak ideme?" spýtal som sa Alex.
"Dobre," usmiala sa. Ešte pobozkala Lacey na čelo a vybrali sme sa na druhú stranu do klubu.  Našli sme si miesto v rohu ďaleko od zvedavých očí.
"Zvládla si to skvele," pošepol som jej, keď sme sa usadili.
"Ďakujem. Oni sú strašne milí," pošepla.
"Vravel som ti," zasmial som sa a vtisol jej pusu na líce.
"Nebudeme tu dlho, že nie?" spýtala sa.
"Neboj sa, Lacey bez teba chvíľu vydrží," upokojoval som ju.
"Ona áno, ale ja bez nej nie," posťažovala sa.
"Chceš rozptýliť?" zazubil som sa na ňu.
"Zayn! Sme na verejnosti!" okríkla ma.
"Neviem, načo myslíš ty, ale ja som myslel, že by sme si mohli ísť zatancovať," pošepol som jej a ona hneď sčervenela v lícach.
"Ja neviem, tancovať," pošepla.
"Ani ja, tak sme si kvit," pousmial som sa a ťahal ju z miesta kde sme sedeli priamo na parket. Jedna pieseň skončila a začal hrať slaďák. Alex sa rozpačito na mňa pozrela. Usmial som sa a vtiahol si ju do náruče. Ruky som držal pevne na jej páse a ona si tie svoje zavesila okolo môjho krku. Hombali sme sa v pomalom rytme piesne a Alex si oprela hlavu o moju hruď. Skolnil som sa, aby som jej vtisol nežnú pusu. Keď pesnička skončila a začala jedna o dosť rytmickejšia, chceli sme sa od seba odtiahnuť, no niečo nám v tom zabránilo. Kým sme boli natisnutý na sebe, naše náhrdelníky sa do seba zamotali. Zasmiali sme sa a rýchlo ich rozmotali.
"Zayn, vonku sa zbiehajú faninky. Mali by sme odísť, kým sa ešte ako tak dá," ozval sa Franco, jeden z našich bodyguardov. Bol tak nenápadný, že som aj zabudol, že šiel s nami. Pozrel som na Alex, či jej to nevadí.
"Ak chceš, môžeme ostať. Prídeme na to, ako sa odtiaľto dostať neskôr," poznamenal som.
"Nie, to je v pohode. Poďme," usmiala sa a chytila ma za ruku. Vyšli sme von z klubu. Pred ním už stálo asi 10 dievčat. Všetky začali pišťať, len čo ma zbadali.
"Bež sa im podpísať, ja počkám," šepla mi Alex.
"Ale,..."
"Jedným podpisom im splníš životný sen a vykúzliš úsmev na tvári. Ja tu chvíľku počkám," usmiala sa.
"Fajn, ale ideš so mnou," usmial som sa a ťahal ju za ruku rovno k tým dievčatám.
"Ona je tvoja priateľka?" spýtalo sa jedno dievča.
"Áno, je," odpovedal som, kým som jej podpisoval kartu.
"Ste spolu krásny," zašepkala, "podpíšeš sa mi?" vybehla hneď na Alex. Alex ostala šokovane stáť.
"Nie, ja nie som slávna. Nemáte dôvod chcieť môj podpis," koktala.
"Alex no ták, podpíš sa jej," štuchol som do nej. Alex sa začervenala no nakoniec jej dala podpis. Nakoniec sa z nášho bodyguarda stal osobný fotograf. So všetkými dievčatami sme sa vyfotili, aj keď Alex mala spočiatku protesty, že na tých fotkách ona nemusí byť.
Keď sme sa dostali domov, vydýchol som si.
"Vy ste už doma?" ozvala sa mama.
"Hej, zbehli sa faninky," povzdychol som si.
"Ale boli veľmi milé," dodala Alex, "kde je moje zlatko?"
"V Zaynovej izbe. Uložila som ju spať asi pred 5 minútami," usmiala sa mama.
"Dobre, my budeme hore," povedal som a ťahal Alex za sebou do svojej izby. Lacey spala v prenosnej postieľke. Usmial som sa.


Poznámka autorky: Hoy! nemôžem uveriť, že sme už vážne na 40. časti... OMG! Vážne to píšem už tak dlho? WOW! Venovanie: XoXoKoKso, Lola, TessMalik :)
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & little girl inside :) xx

1 komentár:

  1. Ja už nvm čo tí mám písať... je to úplne dokonalé, milujem túto poviedku takže šup-šup napísať rýchlo Lole ďalšiu ^_^

    OdpovedaťOdstrániť