štvrtok 27. marca 2014

You light up my world... Part 42


Title: You light up my world
By:♀Alex♀
Part 42 - Forever together?
Špeciálne venovanie: Lucke a Beatrix... :)

 


V minulej časti
"Milujem ťa," zašepká a pobozká ma do vlasov. Usmejem sa a nadvihnem hlavu, aby som mu mohla hľadieť do očí.
"Milujem ťa," šepnem a natiahnem sa pre bozk k jeho perám. Zliezam z neho a ľahám si s hlavou na jeho hrudi.
"Takto chcem s tebou zaspávať navždy," počujem Zayna, no moje vedomie je už také otupené, že nevládze odpovedať. Len s úsmevom privriem oči a ponorím sa do pokojného spánku.


2 mesiace neskôr

"Alex, poď už!" kričala na mňa Dan.
"Už idem," zasmiala som sa a dobehla dievčatá. Boli sme v nákupnom centre. Práve sme odniesli jednu várku tašiek do auta, chystali sme sa na obed a potom na ďalšie nákupy. Keď som ich dobehla, vybrala som z vrecka mobil a vytočila Zaynovo číslo.
"Komu voláš?" spýtala sa Dan.
"Zaynovi. Chcem vedieť, či je Lacey v poriadku," odpovedala som.
"Ale no ták. Je s Harrym, Louisom, Niallom, Liamom a Zaynom. Čo by sa jej mohlo stať?" spýtala sa. Po chvíli zvraštila čelo. "Máš pravdu, volaj!" Vytočila som jeho číslo.
"Agaga!" ozvalo sa do telefónu.
"Lacey, zlatko, vráť Zaynovi mobil," povedala som jej.
"Adu, adu!" zakričala do telefónu a potom sa hovor prerušil.
"Ako ste si pokecali?" spýtala sa El.
"Úžasne, nevidíš?" zvraštila som čelo.
"Pozri to, že ti zdvihla Lacey znamená, že ona je v poriadku. Čo si chcela vedieť vieš. A teraz už poď," zasmiala sa Diana a ťahala ma späť do obchodného domu.
"Dievčatá, ja si ešte odskočím. Dobehnem vás," povedala som.
"Počkaj, idem s tebou," zasmiala sa Diana. Tak sme sa odpojili od El a Dan, ktoré išli obsadiť miesto.

Pohľad rozprávač
Alex s Dianou odišli na toalety, zatiaľ čo Dan a El vošli do reštaurácie a obsadili miesta. Keď Alex vyšla z kabínky, ostala stáť na mieste.
"Dlho sme sa nevideli, zlatíčko," ozval sa hlas, ktorý poznala tak strašne dobre, aj keď tisíckrát túžila zabudnúť.
"Čo tu chceš?" spýtala sa.
"Prišiel som si po teba, čo myslíš?" uškrnul sa. V tej chvíli vyšla von aj Diana.
"Alex, čo sa deje. Kto je to?" spýtala sa.
"Á, priviedla si si aj kamarátku, aké milé. Pôjdeš so mnou," povedal Gregory rozhodne dívajúc sa na Alex.
"Nie," odpovedala Alex.
"To si len myslíš," zasmial sa Gregory.
"Povedala, že s vami nikam nejde!" zvrieskla na neho Diana.
"Drž hubu, ty malá sopľaňa! Lezieš mi na nervy," zvrieskol a Diane strelil. Tá nabúrala do steny a bezvládne sa po nej spustila.
"Diana," zvolala Alex, no skôr, ako stihla Diane pomôcť, sama ucítila silnú ranu a potom už vnímala len tmu. Gregory si ju pokojne vyniesol zadným vchodom von do svojho auta. Nikým nevidený, nikým nepočutý.

Pohľad Dan
"Už sú tam nejak dlho," poznamenala El po 15 minútach, čo sa dievčatá neobjavili.
"Máš pravdu," zamyslela som sa.
"Poď ideme za nimi. Mám taký blbý pocit," šepla El. Neprotestovala som. Tiež mi to prišlo čudné. Vošli sme na toalety.
"Panebože, Diana!" zvýskla El. Diana ležala na zemi v bezvedomí, Alex nikde.
"Diana, prosím, preber sa!" zakňučala som a snažila sa ju prebrať.
"Volám chalanom," povedala El rýchlo. Vzápätí, komunikovala z Louisom.
"No ták, Diana," zatriasla som s ňou. Ubolene sykla a zaklipkala očami.
"Panebože, Chvalabohu! Kde je Alex?" spýtala sa El, len čo Diana otvorila oči.
"Bol tu muž. Taký čiernovlasý, vysoký, chudý. Chcel ju vziať zo sebou. Ona povedala, že nie a ja som na neho vybehla, že ju nemá právo nútiť. Udrel ma a viac už neviem," rozvzlykala sa.
"Myslíš, že to bol...?" spýtala sa El.
"Gregory? Zrejme. Videl ho len Zayn," poznamenala som, "poďme odtiaľto. Chalani sú už na ceste." Len čo sme vyšli s toaliet, stretli sme sa priamo s chlalanmi.
"Diana, zlatko. Kto ti to urobil?" zasyčal Niall berúc ju do svojho náručia.
"Kde je Alex?" spýtal sa Zayn.
"Diana, opíš ešte raz toho muža," povedala som jej.
"Čierne vlasy, brada, vysoký, chudý, celý v čiernom," vydýchla Diana. Zaynove oči sa zúžili do tenkej linky.
"Gregory!" zasyčal nahnevane, "odišla s ním?"
"Neviem, on ma udrel a viac nič neviem," pošepla a rozvzlykala sa.

Poznámka autorky: Prosím, nezabite ma, za túto časť. Už som to odkladala strašne dlho, už sa to naozaj muselo stať. Dúfam, že ma za to neukameňujete.Venujem: Lola, TessMalik, XoXoKoKso (ako ináč, že?); Donie, AlexandraMalikSmith,
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & little girl inside :) xx

1 komentár:

  1. To ako čo. Pane Bože dýchaj, raz, dva tri... do koľko mám rátať aby som bola kludna? Som pri 73 a nič :-D toto bude ešte zaujímavé... som zvedavá ako to zobiere Zayn a ako je na tom Alex, ach, rýchlo ďalšiu... je to skvelé... rýchlo lebo umriem Xx

    OdpovedaťOdstrániť