sobota 29. marca 2014

You light up my world... Part 43

Title: You light up my world
By:♀Alex♀
Part 43 - Where I am?
 
 

V minulej časti
"Diana, opíš ešte raz toho muža," povedala som jej.
"Čierne vlasy, brada, vysoký, chudý, celý v čiernom," vydýchla Diana. Zaynove oči sa zúžili do tenkej linky.
"Gregory!" zasyčal nahnevane, "odišla s ním?"
"Neviem, on ma udrel a viac nič neviem," pošepla a rozvzlykala sa.



Pohľad Alex
V hlave mi strašne hučalo. Cele telo som mala akési stuhnuté. Nemohla som sa hnúť. Otvorila som oči. Bola som priviazaná o posteľ. V tej chvíli mi svitlo. GREGORY! Trhla som rukami skúšajúc, či laná na mojich zápästiach nepovolia. Nepovolili.
"Naša malá zlatokopka sa už prebrala..." zasmial sa. Z toho jeho hlasu mi bolo zle. Nenávidím ho.
"Pusť ma!" sykla som.
"Ale, ale. Prečo by som ťa mal pustiť, zlatokopka moja malá?" zasmial sa.
"Nie som zlatokopka," sykla som.
"Ale si. Čo ten Malik? Nikde nepracuješ a predsa chodíte ty aj to malé škvŕňa vyobliekané v najdrahších handrách. Bývaš u neho. Nikam si sa veľmi nepomohla. Bývaš u neho a kupuje ti oblečenie. Ale za akú cenu. Si obyčajná zlatokopka a šľapka. Spávaš s ním, aby si prežila a využívaš ho, aby si dobre žila," hovoril s úškrnom na perách.
"To nie je pravda! Zayn ma ľúbi a ja jeho," vykríkla som. Odpoveďou mi bol jeho hlasný smiech.
"Neklam sama seba. Len čo sa ťa nasýti, odkopne ťa ako handru a bude si užívať s inou," povedal.
"Nie, Zayn ma ľúbi a príde si po mňa!"
"Môj bože. Tvoje reči sú tak otravné," zasyčal, "Frederic, odíď. Musím túto moje zlatíčko znovu naučiť pokorne sa mi odovzdať." Až dokým nevyslovil meno, toho druhého človeka som si ani nevšimla.
"Ale sľúbil si mi, že mi ju dáš. Že ma necháš pohrať sa s ňou. To ešte stále platí, že?" vyjednával ten Frederic.
"Nikdy. Ona je len moja. Vieš, ako to je. Sľuby sa sľubujú, blázni sa radujú. Sľuby sú na to, aby sa porušovali. Už sa to konečne nauč a prestaň byť tak dôverčivý," zasmial sa Gerogory. Ten druhý muž odišiel preč z buchnutím dverí. Gregory sa spokojne usmial a začal si rozopínať nohavice.
"A teraz sa trošku pomaznáme, mačička. Ako za starých čias," drzo sa uškrnul. Do oči sa mi nahrnuli slzy. Nie... Už znova nie...


Pohľad Dan:
"Upokojte sa, pán Malik a prestaňte po nás kričať!" ohriakol ho jeden s policajtov.
"Keby ste si robili svoju prácu, tak by som tu po vás kričať nemusel! To je absolútna neschopnosť, za viac ako pol roka nechytiť jedného debilného chlapa!" vrieskal Zayn.
"Upokojte sa, lebo vás dám zavrieť!" upozornil ho znova.
"Aha, no tak to mám ešte ďalšieho pol roka pokoja, kým ma vy chytíte," povedal Zayn.
"Zayn, upokoj sa a nerob tu scény," povedal Liam.
"Všetko bude dobré, nájdu ju, uvidíš," dodala som . Zayn sa nadýchol a vyšiel z kancelárie.
"Kam ideš?" vybehli za ním chalani.
"Hľadať ju. Nechať to na nich, nájdu ju až o rok! Už som sa dohodol s Paulom. Dá mi pár mužov, ktorí sa v tomto vyznajú."
"Počkaj, ideme s tebou," povedal Niall.
"Dan, postaráš sa o Lacey?" spýtal sa ma.
"Samozrejme, bežte," odpovedala som. Tiež som už chcela odtiaľto vypadnúť. Počkala som ešte, kým Dianu pustia z výsluchu. Ona bola jediná, ktorá ho videla. Keď vyšla z vypočúvaciej miestnosti, s plačom sa rozbehla ku mne.
"Pšššt, všetko bude dobré, uvidíš," šepla som a tuho ju objala.
"Bojím sa," vydýchla pomedzi vzlyky.
"Nemáš sa čoho. Neublíži ti. Poď ideme domov," povedala som. Diana prikývla.
"Ja sa nebojím o seba. Bojím sa o Alex," pošepla Diana po chvíľke.
"Neboj sa, Alex to zvládne. Vydržala s ním niekoľko rokov, vydrží aj teraz. Čoskoro bude späť s nami, uvidíš," povzbudila som ju, aj keď som si sama svojimi slovami nebola istá. Bola so ms ňou každý deň, odkedy prišla z nemocnice a videla som, aký strach mala v očiach, len čo sa k nej niekto s chalanov priblížil. A teraz, keď už to všetko prekonala, keď už dokonca so Zaynom spolu spávajú... No nečudujte sa, že to viem. Tých dvoch je riadne počuť, keď už začnú. Prosto sa bojím, že tým procesom získavania dôvery si bude musieť prejsť znovu, ak jej Gregory ublíži. A najviac bolestivé to bude pre nich dvoch.


Pohľad Alex
Gregory niekam odišiel. Nechal ma napoly oblečenú, napoly vyzlečenú na posteli. Nemohla som si ani naspäť natiahnuť oblečenie. Bolo mi zima, cítila som sa špinavá, cítila som sa hrozne. Dvere na miestnosti sa otvorili. Dnu vošiel ten druhý muž - Frederic.
"Prosím, už mi neubližujte," vydýchla som a do očí sa mi znova nahrnuli slzy.


Poznámka autorky: Hoy... Mám tu pre vás ďalšiu časť... Ja viem, asi ma zabijete, ale ešte sa to zatiaľ nevyrieši... Možno v ďalšej časti... Ktovie?
Venovanie: Miss Nobody; tezz, TessMalik; Lola; AlexandraMalikSmith; forever_hungry69
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & little girl inside :) xx

1 komentár:

  1. Asi ťa zabijeme? Určite!!! Bože, ja už chcem ďalšiu... tak napínavé.... ja tu umriem,..., rýchlo ďalšiu,je to skvelé!!!! Xx

    OdpovedaťOdstrániť