sobota 5. apríla 2014

You killed my inspiration [Story of our parents] Part 9

 Title: You killed my inspiration [Story of our parents]
By: Beatrix & ♀Alex♀
Part 9 - Our Day

 áno, konečne sme sa k tomu dokopali...


V minulej časti
"Dobrú chuť, zlatko," poprial mi.
"Dáš si so mnou?" spýtala som sa s úsmevom.
"Ak mi niečo necháš," zaškeril sa.
"Ja nie som Niall. Samozrejme, že ti niečo nechám," zasmiala som sa a jemne ho pobozkala na pery. Potom sme sa spoločne pustili do raňajok.



Keď sme dojedli, obliekli sme sa.
"Čo budeme robiť?" spýtala som sa.
"Nič," pokrčil plecami.
"A to je?" spýtala som sa.
"Proste nič. Odpočívať. Užívať si krásny slnečný deň. Pokoj, kým sú deti ešte v škole. O týždeň im začnú prázdniny a bude po pokoji," poznamenal.
"Hm... mali by sme spojazdniť bazén a tiež by sme mali skontrolovať, či je hojdačka v poriadku a či je dom na strome v poriadku, aby nespadol s Darcy. Vieš, že tam trávi skoro celé prázdniny..."
Harry ma pobozkal na ústa, čím ma umlčal. Zasmiala som sa.
"Ale nie dnes. Dnes leňošíme," povedal a brnkol ma po nose.
"Harry,..."
"Žiadne námietky," povedal. Zamračil sa, keď som vzala do rúk paplón a začala opravovať posteľ. Vytrhol mi plachtu z ruky.
"Héééj," zaprotestovala som.
"Povedal som, že leňošíme," zasyčal mi do ucha a vzápätí ma jemne uhryzol do krku.
"Nechaj ma aspoň ustlať posteľ," pošepla som.
"Nie, mám v nej totiž ešte nejaké plány," zaškeril sa. Povzdychla som si.
"Si pako," zasmiala som sa.
"Odvolaj to," zasmial sa.
"Nikdy," odstrčila som ho od seba a začala utekať. Harry sa za mnou rozbehol.
"Počkaj, keď ťa chytím," zasmial sa.
"Už sa bojím," zasmiala som sa.
"Mala by si sa," zavrčal hravo. Naháňali sme sa po celom dome, ako malé deti. Nakoniec sme skončili v kuchyni, kde sme sa na seba striehli jednej z jednej strany kuchynského pultu a druhý z druhej.
"Správame sa ako pubertiaci," zasmiala som sa.
"Máš pravdu, ale to ty si si začala," vyplazil na mňa jazyk.
"Dobre, vyhlasujem mier," zahlásila som. Harry sa usmial, obišiel pult a vtiahol si ma do náruče.
"Takže odvolávaš, čo si povedala?" spýtal sa s úškrnom.
"Nie neodvolávam, len vyhlasujem mier," zasmiala som sa.
"Radil by som ti, aby si to odvolala," zasyčal mi do ucha.
"A ak nie?" spýtala som sa.
"Ošukám ťa tu na kuchynskej linke," zavrčal mi do ucha.
"To sa stane tak či tak," zavrčala som a pre zmenu som to bola ja, kto hrýzol ušný lalôček.
"S tým rozdielom, že ak to neodvoláš, nenechám ťa urobiť sa," zasyčal mi do ucha.
"Uvidíme, kto koho nenechá urobiť sa," zvodne som sa na neho usmiala.
"Hmmm... Myslím, že o tom je už rozhodnuté," zavrčal.
"Nekecaj a makaj," sykla som po ňom. Len čo som to dopovedala, moje nohavice klesli k mojim lýtkam aj s mojimi nohavičkami. Chytil ma za zadok a vyložil ma na linku. Pritisla som sa na jeho pery a zároveň bojovala s jeho opaskom a nohavicami. Po chvíľke spadli dolu po jeho bokoch. Rukami som mu vbehla do treniek a stisla mu zadok. Vzdychol a jemne ma uhryzol do krku. Stiahla som mu trenky a pritisla ho k sebe. Obaja sme hlasno vzdychli, keď nás spojil v jedno. Vzápätí ale nahodil také vysoké tempo, že bolo po všetkej romantike. Len som zaklonila hlavu dozadu a nechala vzdychy kĺzať von cez moje pootvorené ústa.
"Ak teraz prestaneš, neužije si ani jeden z nás," vydýchnem a tá veta sa mi vyslovuje strašne ťažko, keďže ledva lapám po dychu. Ďalší rýchly príraz a ja dosahujem svoje. O príraz neskôr cítim, ako sa mojim telom rozlievajú Harryho malí kamaráti. Harry strnie a zhlboka dýcha na môj krk. Priťahujem si jeho tvár k svojej a bozkávam ho.
"Už dávno sme to tu nerobili," zasmejem sa.
"Hm... Celkom mi to chýbalo," pousmial sa Harry.
"Čo? Sex na kuchynskej linke?" zasmiala som sa.
"Nie, tá tvoja hravosť," odpovedal mi Harry. Zasmiala som sa a rýchlo ho pobozkala.
"Mali by sme tu upratať," poznamenala som.
"Nie, nie, nie..." zvolal zhrozene, "ako ti mám vysvetliť, že dnes leňošíme?"
"Keby si tu nenarobil bordel, nemuseli by sme upratovať," odula som spodnú peru. Harry pretočil oči a odišiel do obývačky. Rýchlo som upratala kuchyňu a šla za ním. Hral sa na urazeného. Urazenosť ho ale rýchlo prešla, keď som si obkročmo sadla na jeho stehná a vyzývavo sa na neho usmiala...


Poznámka autoriek: SIÁÁÁÁ! Konečne sme tu aj s novou časťou. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Zas trošku perverznejšia...
Anketa ohľadom potomka Tomlinonsonovcov skončila 22.3.2014. Tu máte výsledok! Snáď budete spokojní, koniec koncov, samy ste si to zvolili. :)
Venujeme: Carol-SteCarol; Bonnie; Sona; evka; Miss Nobody
3+ komentáre pre ďalšiu...
LOVE YA! Beatrix & ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára