piatok 16. mája 2014

You killed my inspiration [Story of our parents] Part 11

Title: You killed my inspiration [Story of our parents]
By: Beatrix & ♀Alex♀
Part 11 | I am in love with...




V minulej časti
"Ja... nemôžeme ísť niekam... Ja neviem. Nechcem, aby nás počul otec," šepla som.
"O čo ide?" spýtala sa.
"O chlapca," šepla som. Mama chápavo prikývla.
"Čo keby sme sa šli prejsť?" spýtala sa.



Hodnú chvíľu sme kráčali vedľa seba. Mama čakala čo poviem a ja som nevedela ako začať.
"Ja,... Zaľúbila som sa do jedného chlapca," šepla som.
"To som si všimla už dávnejšie," usmiala sa mama.
"Ako všimla?" spýtala som sa nechápavo.
"Matka vidí, keď je jej dcéra zamilovaná po prvý raz," usmiala sa, "aj moja matka to videla. Preto mi nechcela najprv dovoliť, aby som bývala s chalanmi v Londýne."
"Odkedy si bola zamilovaná do otca?" spýtala som sa.
"Odkedy mi ho Louis predstavil," povedala mama s jemným úsmevom na perách.
"A otec do teba?" spýtala som sa.
"To už sa musíš spýtať jeho," pokrútila hlavou a rýchlo zmenila tému, "tak kto je ten, čo ti po prvýkrát ukradol srdce?"
"On... Dnes sa ma spýtal, či budem jeho dievča," povedala som.
"To je krásne, ale ja chcem vedieť meno," zasmiala sa mama.
"Ehm... Cameron," zamrmlala som rýchlo.
"Cameron aký?" spýtala sa mama. Bože, to je trápne. Ako bude asi reagovať, keď sa to dozvie?
"Cameron Tomlinson," šepla som. Mama chvíľu tú informáciu spracovávala.
"Aha," vydala zo seba na koniec.
"Ja viem, že je to divné, ale my vlastne rodina nie sme. On by mal byť bratranec z druhého kolena ale on vlastne nie je Loui..."
"Ja viem, zlatko," usmiala sa, "veď ti ani nič nevravím. Ja to chápem. Horšie to bude vysvetliť otcovi."
"Dnes mi povedal, že na priateľa som ešte mladá," posťažovala som sa.
"No, zrejme zabudol, kedy sme začínali my," zasmiala sa mama.
"Prečo je na mňa taký prísny?" spýtala som sa.
"On nechce byť na teba prísny. Má ťa veľmi rád. Si jeho prvorodená a on sa nevie zmieriť s tým, že si mu už vyrástla," povedala mama.
"Radšej má ale Darcy," povzdychla som si.
"To nie je pravda zlatko. Len, Darcy je ešte dieťa. Keď si mala toľko čo ona, tiež sa tak k tebe správal. Vieš, s Darcy sa vie rozprávať, zatiaľ čo ty... Pomaly s tebou začína trieskať puberta a on by bol najradšej, keby si ešte stále bola to malé dievčatko čo behalo po dome s Puffim v náručí a nechcela ho pustiť ani na chvíľku. A to nie je len o Harrym. Môj otec bol rovnaký. Mala si vidieť ako vystrájal, keď mi začali rásť prsia. To bolo niečo hrozné. Tvoj otec to berie ešte celkom rozumne," rozprávala mama.
"Ale prečo nechce, aby som s niekým chodila? Veď nejdem hneď otehotnieť, alebo čo," spýtala som sa.
"On sa o teba len bojí, vieš. Dobre si pamätá, čím všetkým sme si prešli my. Všetky tie karhavé a pohoršené pohľady, keď sme kráčali po ulici a bolo to o to horšie, že Harry bol slávny. Ešte stále je. Bolo to niečo neslýchané. 18ročný spevák Harry Styles a jeho 16ročná priateľka Sophia Tomlinson čakajú dieťa. Každý jeden človek nás mal v hube a nebolo to príjemné. Ale nikdy by som nemenila. Nemať vás dvoch, neviem, čo by som robila, ale nechcem, aby si si prežila to isté čo ja. A otec tiež nie," povedala mama.
"Ja to chápem, mami," šepla som.
"Ak budeš mať pochybnosti o čomkoľvek, príď za mnou," usmiala sa.
"Ďakujem, mami. Mám ťa rada," šepla som a objala ju.
"Aj ja teba, zlatko," usmiala sa mama a pobozkala ma na čelo.
"Mami?" spýtala som sa.
"Áno, zlatko?"
"To prvýkrát... Bolí to veľmi?" spýtala som sa.

Poznámka autoriek: Nech sa páči, ďalšia časť... :) Ja viem, pridávame časti strašne pomaly, no bohužiaľ ani jedna z nás v poslednej dobe nemá čas, čo nás obe nesmierne mrzí. Beatrix sa musí pripravovať na maturitu a ja... Proste je čím ďalej obtiažnejšie niečo robiť s tým obrovským "mechom" pred sebou, navyše mi ešte do pôrodu treba zariadiť kopu vecí. Snáď už čoskoro budeme môcť pridávať pravidelnejšie...
POZOR: táto poviedka aj na wattpade!!!!  http://www.wattpad.com/story/15774693-you-killed-my-inspiration-story-of-our-parents-sk
Venujeme: Carol-SteCarol; Miss Nobody, Sona, terkasty16
3+ komentáre pre ďalšiu...
LOVE YA! Beatrix & ♀Alex♀

1 komentár:

  1. Super to je... rýchlo ďalšiu, prosím :) je to skvelý príbeh ale chcem už vedieť, ako sa vlaatne Soph a Hazz dali dokopy... :)
    #styleskonda

    OdpovedaťOdstrániť