streda 28. mája 2014

You killed my inspiration [Story of our parents] Part 12

 
Title: You killed my inspiration [Story of our parents]
By: Beatrix & ♀Alex♀
Part 12 | "THAT" talk...


V minulej časti:
"Ďakujem, mami. Mám ťa rada," šepla som a objala ju.
"Aj ja teba, zlatko," usmiala sa mama a pobozkala ma na čelo.
"Mami?" spýtala som sa.
"Áno, zlatko?"
"To prvýkrát... Bolí to veľmi?" spýtala som sa.



Pohľad Sophia

"To prvýkrát... Bolí to veľmi?" spýtala sa.
"Ak si na to počkáš a venuješ to tomu správnemu človeku, tak skoro vôbec," povedala som jej. Čo som jej mala povedať? Že to je bolesť jak sviňa? Nie... Nebudem jej brať ilúzie...
"Čo ak to bude Cam chcieť a ja ešte nie?" spýtala sa.
"Och zlatko... Máš príliš veľa otázok. Pozri, s Camom si začala chodiť ešte len dnes. On je dobrý chlapec. Nebude ťa do ničoho tlačiť. Ak áno, tak ma potom vážne sklame. Počkaj si, kým budete spolu dva-tri mesiace a ak ťa dovtedy on do ničoho nebude tlačiť, vytiahni tu tému na povrch. Porozprávajte sa o tom pokojne, medzi štyrmi očami. Neplašte sa však. Na všetko máte čas, dobre?" povedala som jej.
"Áno, mami," prikývla.
"Pozri, viem, že toto nie je veľmi rodičovský prístup, ale hocikedy sa budeš na to cítiť, len mi povedz a ja s tebou pôjdem k lekárke. Dám ti predpísať tabletky, aby si bola... Veď vieš... Nechcem, aby si skončila rovnako, ako ja. Teenmama v sedemnástich," povedala som jej.
"Možno si bola teenmama, ale si tá najlepšia mama, akú som si mohla priať," usmiala sa Lottie.
"Pretože ty, Lucas a Darcy ste to najlepšie, čo ma mohlo v živote stretnúť," usmiala som sa na ňu.
"Ták... Keď už sme von, nezájdeme na zmrzlinu?" spýtala sa Lottie.
"Žiadna zmrzlina pred večerou, mladá dáma!" prísne som na ňu pozrela.
"Za pokus to stálo," mykla plecami Lottie. Obe sme sa rozosmiali.
"Tak poď, ty zamilovaná hlava, ideme domov," zasmiala som sa. Otočili sme sa späť smerom k domu a celú cestu sa nenútene rozprávali...


Pohľad Cam
"Cam!" zvrieskol otec, až som nadskočil na stoličke. Mama s Annie sa začali smiať a otec sa na mňa díval s nadvihnutým obočím.
"Áno, oci?" spýtal som sa nervózne.
"Asi trikrát som sa ťa spýtal, ako bolo dnes v škole," povedal otec naoko nahnevane.
"No... dobre... celkom," odpovedal som rýchlo a vložil si do úst ďalšie sústo výborných cestovín.
"No ták, Cam! Čo si vyviedol?" spýtal sa otec.
"Nič som nevyviedol! Prečo by som mal niečo vyviesť?" spýtal som sa.
"Sedíš tu so zasnívaným pohľadom a absolútne nás ignoruješ," povedal otec.
"Cam je zaľúbený! Milenci sa milujú!" vypískla Annie a mame v tej chvíli zabehli cestoviny.
"Sklapni, An!" sykol som.
"Nesklapnem! Je to pravda!" povedala Annie.
"Sklapni!" sykol som.
"Cam, nebuď zlý na svoju sestru!" ozvala sa mama.
"Keď ona vždy všetko zničí," zamrmlal som.
"Takže, ktoré dievča ti ukradlo srdce?" spýtala sa mama.
"Lottie," zašomral som takmer nečujne.
"Lottie aká?" spýtal sa otec.
"Styles," šepol som a čakal, že začne búrka.
"Harry ťa zabije, ak jej ublížiš, je ti to jasné?" povedal otec pokojne.
"Ja... Neublížim jej," šepol som.
"Fajn, myslím, že my dvaja musíme hodiť reč. Netúžim byť tak skoro starý otec," povedal otec a vstal od stola.
"Oci, to nie..." vydýchol som.
"Ale áno, tak poďme!" povedal otec a ťahal ma preč zo stoličky. Mama s Annie sa na nás dobre zabávali. Panebože pomáhaj! Čaká ma rozhovor o "včeličkách a kvetinkách". Annie si to vypije! Bonzáčka jedna!


Poznámka autorky: Hoy! Ospravedlňujeme sa, že nám to tak trvá, naozaj by sme chceli uverejňovať častejšie, bohužiaľ, nestíhame... Aj teraz som tu len ja (Beatrix), minulú časť zas písala len ♀Alex♀, ktorá tu momentálne nie je z jedného krásneho dôvodu.Obe sa tešíme na vaše komentáriky a hviezdičky a dúfame, že sa nám bude dariť cez leto posielať častejšie....
Dúfam, že sa nenahneváte ak táto časť bude venovaná len jednej osobe...
Venovanie: Malej Dianke, narodenej 28.5.2014 o 8:42 ráno... (áno, ♀Alex♀ sa dnes narodilo dlho očakávané dievčatko...) #CONGRATS3+ komentáre pre ďalšiu...

LOVE YA! Beatrix & ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára