streda 18. júna 2014

They ARE kids! Prológ


Title: They ARE kids!
By: Beatrix & ♀Alex♀

Prológ

 


"Aha čo som našiel!" dovliekol sa do obývačky poloopitý Louis z divnou fľaštičkou v ruke.
"Ukáž, čo to je?" zasmial sa Harry a vytrhol mu to z ruky. Harrymu to z ruky vytrhol Zayn.
"Elixír mladosti," prečítal Zayn z fľaštičky a potom sa začal strašne smiať.
"Daj si Louis, ty chceš byť forever young, ne?" zasmial sa Niall.
"Odložte to niekam. Netušíte čo to je a aké je to staré! Môže to byť otrávené!" povedal som. Zas mám mať ja chladnú hlavu.
"Ale no ták, nekaz nám zábavu. Aj tak to zrejme nefunguje," zasmial sa Harry.
"Robte čo chcete, ale nechoďte za mnou, keď vám bude zle. Ja idem spať. Pite si ďalej, pre mňa za mňa," pokrčil som ramenami a vstal.
"Bručún!" zamrmlal Louis. Šiel som do svojej izby a umyl sa. Potom som si šiel ľahnúť.
Ráno som sa zobudil okolo deviatej. V dome bolo ešte ticho. Chalani zrejme dospávajú opicu. Ktovie, koľko toho popili. Zišiel som dolu do obývačky a ostal šokovane stáť. Kde sa tu preboha vzali deti? Dve spali na gauči, jedno na kresle a jedno pod stolom. Mohli mať tak tri až štyri roky. Povzdychol som si. Toto už chalani prehnali. Odkiaľ sem tie decká dovliekli. Vyšiel som po schodoch a zamieril najprv do Louisovej izby. Nebol tam. Obišiel som každú izby, ale ani jeden z nich nebol vo svojej izbe. Vrátil som sa dolu do obývačky a zobudil som dieťa, čo vyzeralo najstaršie z nich. Hnedovlasý chlapec si rukami rozotrel oči a pozrel sa na mňa.
"Ako sa voláš, chlapček?" spýtal som sa ho.
"Louis William Tomlinson," odpovedal a mne padla sánka. Nie, to nemôže byť pravda... Ja snáď snívam!



Poznámka autoriek: Toto bude ešte zaujímavé, to vám sľubujeme... Zásadne to píšeme len o polnoci a neskôr, lebo vtedy nám najviac drbe ;)
Love YA! Beatrix & ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára