streda 18. júna 2014

You killed my inspiration [Story of our parents] Part 14 1/2

 
Title: You killed my inspiration [Story of our parents]
By: Beatrix & ♀Alex♀
Part 14 1/2 | First kiss?


 


V minulej časti
Rozlúčili sme sa a Cam sa vybral smerom k ich domu. Ešte chvíľku som stála vo dverách a sledovala, ako odchádza. Aj on sa párkrát otočil a vždy mi zamával. Vošla som späť do domu, až keď sa mi stratil z dohľadu.
Mám úžasný život! Moji rodičia sa už vyše mesiaca ani raz nepohádali a mám toho najúžasnejšieho priateľa na svete! Proste skvelý život!




Vošla som do svojej izby a hodila sa na posteľ s debilným úsmevom na tvári. Niečo buchlo, tak som sa rýchlo posadila. vedľa postele ležal mamin denník. Musel vypadnúť z pod vankúša. Zdvihla som a chcela ho zavrieť a znova odložiť, lenže ma upútala jedna veta...


25.3.2012
Dnes je super deň. Lucas ma pozval von na večeru a potom pôjdeme k nemu. Nehorázne sa teším, no aj sa obávam. Samozrejme, že dobre viem, čo v skutočnosti znamená "ísť k nemu a pozerať filmy". Ja viem... To čo robím asi nie je správne. Milujem Harryho a chcem sa odovzdať Lucasovi. Lenže ja tak nejako dúfam, že mi Lucas pomôže na neho zabudnúť. Už ma to unavuje. On ma ignoruje a ak náhodou so mnou komunikuje, tak si zo mňa len uťahuje, akoby som bola malé dieťa. Lenže ja už nie som decko. Mám 16, preboha! Chcem sa cítiť milovaná a cítim sa tak v Lucasovej prítomnosti. Ja viem, že nie je správne takto Lucasa využívať, ale ja sa ho naučím milovať. Naučím sa, lebo on si to zaslúži. Je ku mne vždy milý a ohľaduplný a je oveľa správnejší pre mňa, ako Harry...
Lenže... Zakázané ovocie chutí najlepšie...
NIE! Prestaň. Naučíš sa opätovať Lucasovi jeho city, lebo on je dobrý chlapec a zaslúži si tvoju lásku. Harry nie! Musíš na neho zabudnúť. Odteraz už v tomto denníku nechcem vidieť napísané to meno na H! Proste musím zabudnúť a sústrediť sa na lásku k Lucasovi.


Čítala som tie riadky a nechápala už absolútne nič. Ten dátum, to bol predsa dátum ich prvého bozku. Prvého bozku môjho otca a mojej mami. Nie dátum, keď mala mať sex s Lucasom. Aspoň tak nám to vždy s otcom rozprávali a nikdy nezabudli na presná dátum. Prečo sa teda vytešuje z toho, že ide na rande s Lucasom?
A tu je ďalšia divná vec. Prečo vlastne dala bratovi meno po svojom prvom frajerovi? Nič som nechápala. Čím viac som čítala, tým viac som sa v tom strácala a tým menej som veci chápala...


(Nechajme Lottie čítať ďalej denník a my sa poďme pozrieť, čo sa v ten večer udialo z pohľadu rozprávača)


Eleanor bola z Sophiinho rande nadšená ešte viac, ako sama Sophia. Zaumienila si, že Sophia musí vyzerať dokonalo. Nie však len preto, aby jej pomohla užiť si dokonalé rande, ale aj preto, aby Harrymu padla sánka, keď ju zbadá a ona sa hodlala postarať o to, aby ju zbadal, kým odíde s Lucasom.
Vybrala jej jemne ružové šaty s vrchom zdobeným trošku do čierna. K tomu doladila všetky doplnky a Sophia vyzerala ako bábika, ktorú práve vybrali z krabice. (polyvore.com/date-with-lucas)
"Ja neviem," šepla, keď sa dívala do zrkadla, "nie je to priveľa?"
"Nie, ani náhodou," povedala Eleanor, ktorá so svojou prácou bola nadmieru spokojná, "uvidíš. Ostaň tu, keď ťa zavolám, zídeš dole."
Eleanor zbehla schody dole a ocitla sa v spoločnosti piatich chalanov sústredených absolútne na futbal bežiaci v telke. Eleanor sa usmiala a vybehla po Sophiu hore. Spolu s ňou zišla dolu do obývačky.
"Chalani?" spýtala sa El.
"Áno, zlatko?" spýtal sa Louis bez toho, aby čo i len na chvíľu odtrhol oči od telky.
"Sophia potrebuje váš úprimný názor na to, ako vyzerá..." povedala El. Všetci zdvihli hlavy smerom k Sophii. V tom momente im padli sánky. Harry otvoril ústa, že niečo povie, no hneď ich aj zaklapol vnemom úžase. Ostatní na ňu len hľadeli s očami doširoka otvorenými, akoby videli anjela. Prvý sa spamätal Louis.
"Si prekrásna, sesternička," usmial sa. Niall s Liamom a Zaynom prikývli a vrátili svoj pohľad späť k televízoru. Len Harry akosi nedokázal svoj pohľad odtrhnúť od Sophie. Tá si to všimla a začala sa jemne červenať.
Harry si v duchu nadával za to, že nevedel nájsť slová pochvaly. Faktom ale bolo, že ho totálne odzbrojila. Vyzerala dokonale. Ba aj to sa Harrymu zdalo byť slabé slovo.
"Lucasovi z teba padne sánka. Prídem po teba k nemu zajtra ráno. Ale pamätaj, nedovoľ mu nič, čo ty nechceš. Ak by si čokoľvek potrebovala, volaj mi, prídem po teba," povedal jej Louis.
Tie slová boli pre Harryho ako facka. Samozrejme,  že sa takto vyparádila pre Lucasa. Má s nim rande a prespí u neho. Tento akt ho vnútri trhal na kúsky. Harry vnútri cítil obrovský hnev, ktorý ale nemohol dať najavo. Louis by ho zabil, keby zistil, že k Sophii prechováva nejaké city. A tak mu neostávalo nič iné, len v tichosti žiarliť a závidieť Lucasovi. Sophia žiarila ako slniečko. Bola nadšená z toho, že ju Lucas berie von. Harry rozmýšľal, či by sa rovnako tešila aj na ich spoločne rande. Či by sa obliekla rovnako krásne, ako sa obliekla kvôli Lucasovi. Kdesi v duši dúfal, že raz bude jeho, aj keď mal zakázané čo i len pokúsiť sa vziať ju von.
Sophia zaregistrovala Harryho uprený pohľad, no snažila sa ho ignorovať. Povedala si predsa, že sa bude sústrediť na Lucasa, aj keď ju tešilo, že Harryho konečne prinútila všimnúť si ju. Značne sa jej uľavilo, keď sa ozval zvonček od dverí. Usmiala sa na Lucasa, ktorý práve vošiel do obývačky a došli mu slová.
"Páni..." dostal zo seba na koniec a Sophia sa znova červenala, "vyzeráš báječne."
"Ďakujem," usmiala sa na neho Sophia.
"Ideme?" spýtal sa jej Lucas. Sophia len jemne prikývla. Spolu odišli a Harry mal v tej chvíli chuť niečo rozmlátiť...



Poznámka autoriek: tak pomaly sa nám to zamotáva... :D Lottie odhaľuje niečo, čo nesedí s tým, čo im rodičia narozprávali... Mal to byť deň ich prvého bozku... Lenže... Čo ak ním naozaj bude??? Nechajte sa prekvapiť...PS: Bude to kruté... :D
Sona sa pýtala, prečo Cam vykal Harrymu, keď Lottie a Lucas Louisovi tykajú... Bolo to z jedného veľmi jednoduchého dôvodu. Cam chcel Harrymu ukázať, že má k nemu úctu a tiež sa mu mierne snažil liesť do zadku a urobiť si u neho dobrý obraz. Zvyknite si, že Cam bude odteraz Harrymu ako svojmu budúcemu svokrovi vykať častejšie...
Venujeme: Carol-SteCarol, Miss Noboy, Bonnie, Sona ,#StylesKonda, Stylesonka001
PS: nezabudnite, že tento príbeh si môžete hocikedy prečítať aj offline, ak si ho pridáte do svojej knižnice na wattpade a máte túto aplikáciu v mobile, či tablete ;)
http://www.wattpad.com/story/15774693-you-killed-my-inspiration-story-of-our-parents-sk
LOVE YA! Beatrix & ♀Alex♀

1 komentár:

  1. Kruté?? Ani nesrandujte... Ďakujem za venovanie a teším sa na druhú časť... :)

    #StylesKonda

    OdpovedaťOdstrániť