nedeľa 10. augusta 2014

They ARE kids! Part 2

 
 
Title: They ARE kids!
By: ♫BeaLex♀  (Beatrix & ♀Alex♀)
Part 2 | Nezvládnuteľní



Čo som to vravel, že o tých prckov sa bude ľahšie starať? Už som s tým tvrdením padol na hubu.
"Louis, daj Zaynovi pokoj! Harry, nik z nás nie je zvedaví na tvojho pipíka, tak ho hneď pekne schovaj! Niall, okamžite zavri tu chladničku, teraz si jedol!" vrieskal som po celom dome a lietal kade tade... Nie... potrebujem pomoc!
Vybral som mobil a zavolal Sophii.
"Soph, láska, že máš teraz čas?" spýtal som sa.
"Áno, akurát sme na ceste k vám aj z Pezz a El. Čo sa deje?" spýtala sa.
"To sa dosť ťažko vysvetľuje," dostal som zo seba, "Niall polož tu vázu!" zvrieskol som, no už bolo neskoro. Váza zletela na zem a roztrieštila sa.
"Čo sa tam deje?" spýtala sa Soph.
"Vysvetlím potom, len sem urýchlene dorazte!" povedal som a zložil.
"Louis, gitara nie je na hranie! No ták, Niall ťa zabije, ak mu ju zničíš!" snažil som sa Louisa donútiť aby ju pustil. Až potom mi došlo, že Niall je tiež dieťa, takže to je vlastne jedno, ale aj tak. Bol som ju kupovať s ním a bola dosť drahá.
Z kúpeľne sa ozval buchot a potom plač. Rozbehol som sa tam. Zayn sedel na zemi a plakať. Vedľa neho bola spadnutá stolička.
"Čo si vystrájal, ha?" spýtal som sa.
"Som sa chcel vidieť," pošepol so slzičkami v očiach a ukázal na zrkadlo. Pretočil som očami.
"Tak poď," vzal som ho na ruky a položil ho na gauč. Pustil som mu rozprávky. Prestal plakať a aspoň chvíľu bol pokojný.
"Harry, kde máš oblečenie?!" zvrieskol som, keď som sa otočil.
"Holí som krajší," odpovedal mi.
"Okamžite sa obleč!" povedal som.
"Ne-e!" zakričal a začal utekať nahý po dome. Rozbehol som sa za ním v snahe ho chytiť. Podarilo sa mi ho chytiť a nasilu som ho obliekol. Vyronil pár sĺz, ale keď videl, že to je zbytočné, prestal. Vzápätí už bol niekde s Louisom. Prišiel som do obývačky, kde som si bol istý, že nájdem Zayna. Telka síce bežala, ale Zayna nebolo. Vzápätí som ich oboch zbadal v kuchyni, kde sa snažili vyštverať  k poličke so sušienkami.  Okolo nich vzápätí prebehli Larry a Zayn s Niallom skončili na zemi.
Ja sa z nich zbláznim! To nie je možné! Veď predsa to nemôže byť také ťažké, starať sa o pár deciek.  Ako to robia ostatní? Byť rodičom je extrémne ťažké. Myslím, že odteraz si budem svojich rodičov vážiť oveľa viac. Ako ich prinútiť, aby ma počúvali?
"A dosť!" zvrieskol som na celý dom, "ak okamžite nebudete všetci sedieť v obývačke na gauči bez pohnutia, tak máte týždeň bez telky, mobilov a hier!"
Do minúty boli všetci dolu. To ste mi mali povedať skôr, že na nich platia tie isté vyhrážky ako na tých dospelých. Pri dverách sa ozval zvonček.
"Ak sa odtiaľto pohnete čo i len o milimeter, dostanete takú na zadok, že si naň týždeň nesadnete," upozornil som ich a vybral sa k dverám.
"Tak čo je také vážne?" spýtala sa Sophia, keď som otvoril dvere.
"To sa ťažko vysvetľuje. Mali by ste to vidieť," povedal som a ukázal im, nech nás nech ma nasledujú. Vošli sme do obývačky.
"Čo tu robia tie deti?" spýtala sa Soph.
"Sú zlaté. Ten napravo sa trošku podobá na Zayna z fotiek, kde bol malý," zasmiala sa Pezz, "ako sa voláš, drobec?"
"Zain Javadd Malik," odpovedal jej Zayn a Pezz zarazene ustúpila o pár krokov vzad.
"Čo je to za vtip?" spýtala sa El.
"Práveže to nie je vtip. Toto sú oni. Louis, Harry, Niall a Zayn," ukazoval som na nich, ako sedeli zaradom, "včera večer Louis našiel toto niekde.  Zjavne to ochutnali a toto je výsledok."
"Čo to je?" spýtala sa Pezz skúmajúc fľaštičku.
"Takže môj Louis je... toto decko?" spýtala sa El.
"Áno," odpovedal som jej.
"Ja... Myslím, že..." vydala zo seba El, vzápätí sa zložila k zemi...


Poznámka autoriek: ♫BeaLex♀ vás opäť spolu zdravia (a majú novú prezývku). Konečne sa obom podarilo nájsť si čas a pustiť sa do písania. Keďže sme sa potrebovali nejako dostať do nálady, najprv sme písali toto, no čoskoro môžete čakať aj YKMI :) Love YA! ♫BeaLex♀ (Beatrix & ♀Alex♀)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára