utorok 6. januára 2015

You killed my inspiration [Story of our parents] Epilóg



Title: You killed my inspiration [Story of our parents]
By:  ♫BeaLex♀ 
Epilóg

 
 

V minulej časti:
S hrôzou v očiach som prečítala poslednú vetu v denníku...
„Moja milovaná Temža. Pri tebe som začala písať a v tebe dopíšem posledný riadok môjho života.“




Pohľad Harry:

Už z diaľky som videl, ako sa chalani snažili dostať Sophiu naspäť za zábradlie. Vedel som, že len čo by som sa k nej priblížil, pravdepodobne by sa hodila do vody. Zbehol som dolu, po schodoch, čo viedli k malému prístavu, pri ktorom boli priviazané štyri člny. V jednom bol nejaký pán a niečo si na svojom člne opravoval.
„Ak mi požičiate čln, zaplatím vám poriadnu sumu,“ povedal som mu. Prekvapene na mňa pozrel, no keď som mu pred očami zamával kôpkou bankoviek, hneď prikývol. Vyplával som na vodu a zastal s loďou pod mostom. Nevedel som, čo urobím, no vedel som, že jej nesmiem dovoliť zomrieť. Ona nesmie zomrieť. Musím mať čas napraviť svoju chybu. Musím jej dokázať, že ju milujem tak, ako si to zaslúži. Musím ju zachrániť.
Vidieť jej pád bolo, akoby mi niekto vystrieľal do srdca plný zásobník. Len čo jej telo zmizlo pod hladinou, skočil som do vody za ňou. Bolo dosť ťažké vidieť v tej špinavej vode, no našiel som ju. Vtiahol som si ju do náruče a snažil sa vyplávať von.
Po kratšom boji s prúdom sa mi podarilo dostať späť na loď. Hneď som začal dávať Sophii prvú pomoc.
Zachránim ju. Nie, moja láska mi nesmie odísť...
„Milujem ťa,“ šepol som a pobozkal ju jemne na pery.



Poznámka autorky: Bum čaka čaka bum čaka bum!!!! :D Sme zlé, my vieme no toto ešte NIE JE KONIEC príbehu! S koncom prvého denníka Sophie končí aj prvá séria tohto príbehu... Druhá séria bude uverejnená čoskoro snáď v tej iste rubrike, keďže nejak radikálne neplánujeme meniť názov... Dúfame, že sa uvidíme aj pri druhej sérii tohto príbehu...
S láskou vaše bláznivky ♫BeaLex♀ :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára