štvrtok 12. februára 2015

Together again... After ages... Part 1



Title: Together again... After ages...
BY: Beatrix Pinekely
Part 1 - Troublemaker



<-----pustite si 



"Suzan, toto na stôl tri!" povedala mi šéfka.
"Idem," povedala som a rýchlo to tam niesla. Pri vedľajšom stole sa práve pošťuchovali 3 chalani s troma babami. Musela som dávať veľký pozor, aby som tie drinky nerozliala. Už to vyzeralo, že prejdem bez ujmy, ale to by som nebola ja. Jeden z nich sa prudko postavil a odsunul stoličku. Pritom do mňa narazil a ja som zletela aj zo všetkým na ten stôl, kam som to mala dať a obliala jedného z chalanov tam sediacich. Rýchlo som sa postavila.
"Prepáčte, ja, nechcela som," hneď som sa ospravedlnila.
"To je v pohode. To ten debil by sa mal ospravedlniť," sykol ten chalan čo som ho oliala na toho čo ma sotil. Ten sa na mňa len díval a spolu so svojou partiou sa rehotal, akoby mu celý čas o to išlo.
"Suzan! Máš padáka!" skríkla na mňa šéfka.
"To nemôžete! To nebola jej vina!" obraňoval ma ten chalan.
"Už som povedala! Padaj!" skríkla na mňa. Ukázala som jej pekné znamenie a vypadla som z kaviarne. Každopádne, otázkou teraz je, ako získať peniaze. Stále splácam byt a tiež musím z niečoho žiť. Musím si rýchlo nájsť prácu. Sadla som si na lavičku a premýšľala.
"Keby ta mrcha vedela, kto je môj otec, veru by sa takto nesprávala," pomyslela som si. Hneď som ale tú myšlienku zahnala. Otecko ma vyhodil z domu kvôli mojim námietkam na to, že zas chce spájať nejakých úbožiakov do skupiny a urobiť z nich hviezdy. Ale tu už sú pomaly tri roky. Teraz na neho nebudem myslieť. Radšej by som šla robiť šľapku, ako ísť za ocinkom a žiadať od neho pomoc! Ale asi som sa ešte nepredstavila. Volám sa Susan Pevensie Cowell. Áno, Cowell. Môj ocinko je TEN slávny Simon Cowell, bohužiaľ.
Niekedy by som na to najradšej zabudla. Neznášam ten fakt! Ako by ste sa cítili, keby že sa váš vlastný otec radšej bude venovať nejakým iným ľuďom ako vám, vlastnému dieťaťu? Nie dobre, to vám môžem zaručiť! A tak sa zachoval môj otec. Viac mu záležalo na tých deckách v X-factore, ako na vlastnej dcére...
Niekto si ku mne prisadol, čím ma vytrhol z premýšľania.
"Viem, čo sa stalo v tej kaviarni. Mám pre teba prácu," povedal. Zdvihla som pohľad.
"Kto ste?" spýtala som sa.
"Volám sa Paul. Viac vedieť nepotrebuješ," povedal mi.
"Čo potrebujete?" spýtala som sa.
"Ten chalan, na ktorého si omylom vyliala tie drinky. Vieš, kto to bol?" spýtal sa ten muž.
"Nie... Mala by som?" spýtala som sa.
"Mala by si. Bol to Harry Styles, zo skupiny One Direction," povedal mi. Sykla som od zlosti. Že som ho hneď nespoznala. Zmrda, čo mi ukradol otca.
"To bol jeden z tých gayov?" spýtala som sa. Ten Paul sa na mňa šokovane pozrel.
"Ehmmm... no každopádne, potrebujem, aby si ho uniesla," povedal ten Paul. Vypúlila som na neho oči. To nemôže myslieť vážne!
"Ste normálny? Ja? Nikdy som nič také nerobila! A nechcem skončiť v base!" povedala som, "na druhej strane, Harry je jeden z otcových miláčikov. Na 1D mu záleží viac, ako na vlastnej dcére. Takto by som sa oteckovi ľahko pomstila..." pomyslela som si, ale nahlas to nevyslovila.
"Počúvaj ma. Nemusíš sa ničoho báť. Vieš kto som? Som Paul Higins. Manažér tých gayov, ako si ich nazvala. Pozri Harry začína byť nezvládnuteľný. Bezhlavo sa hádže do davu medzi fanúšikov a neuvedomuje si, aké nebezpečenstvo mu hrozí. Toto bude len malé ponaučenie pre neho. Ja ostatných chalanov zmanipulujem tak, že políciu nikto volať nebude. Všetko prebehne v tichosti a ty dostaneš všetky peniaze, čo sa budú žiadať ako výkupné," hovoril.
"Ale... môže sa to zvrtnúť! Čo ak...?" začala som.
"Tak donútim Harryho povedať, že si ho neuniesla, že bol s tebou dobrovoľne. Každý vie, aký je Hazza sukničkár, takže..." hovoril Paul.
"Chcete povedať, že ten Hazza nie je gay?" spýtala som sa.
"Tak pokiaľ ja viem, nie. A ak áno, tak by bol prvý gay, ktorý má každú noc v posteli inú babu," zasmial sa Paul, "pozri, stačí, aby si ho večer v klube zbalila a odviedla k sebe. Dám ti prášky na spanie, ktoré mu primiešaš do pitia. Potom vás oboch preveziem na bezpečné miesto. Vlastne, budete v mojom starom byte. Tak berieš?" spýtal sa ma.
"Ale ako mám vedieť, v ktorom klube bude? A ako mám vedieť, že to nie je nejaká pasca?" pýtala som sa. Predsa len dôveruj, ale preveruj!
"Pozri, budeš mi musieť dôverovať. Potrebuješ peniaze, ja niekoho, kto Stylesovi dodá trošku rozumu. Obaja spolu môžeme dosiahnuť čo chceme, ale samy nedosiahneme nič," povedal. V niečom mal pravdu. Bol to skvelý plán. A ak mi naozaj môže zabezpečiť, že sa mi nič nestane, bude to úžasná pomsta môjmu oteckovi.
"Beriem," povedala som po krátkom váhaní.
"Dobre. Poď so mnou. Musíme ťa na večer pripraviť," povedal.



Poznámka autorky: Hoya!!! Prvá časť je tu... Dúfam, že sa bude páčiť... :D Teraz bude pár časti z prítomnosti, 4 časť bude opäť z minulosti :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára