sobota 7. marca 2015

Som tvoj anjel strážny 65




Title: Som tvoj anjel strážny!
by: Beatrix Pinekely
Part 65 - I don´t want to see her...

 


Pohľad Tay
„Povedala som, že chcem byť v nemocnici rýchlo, ale zabiť nás nemusíš,“ zvrieskla Dan. Rútili sme ma ulicou s výstrožným majákom na streche. Vďaka bohu za to, že som si od Paula vyžiadala do auta takúto výbavu.
„Neboj sa, všetko mám pod kontrolou,“ zasmiala sa Tay.
„Tak si pohni!“ zvrieskla Dan znova. Zasmiala som sa. Presne som vedela čím prechádza a aj to že nekričí preto, že by sa hnevala, ale to všetko je len bolesť a vyvrcholenie hormónov. Za sebou som začula druhú sirénu, tak som pozrela sa do spätného zrkadla. Zasmiala som sa. Harry sa rýchlo učí.
„Harry s Liamom sú hneď za nami,“ zasmiala som sa a hneď som priala hovor na mobile.
„Rychlo sa učíš, Harry,“ zasmiala som sa
„Ďakujem zlatko,“ zasmial sa.
„LIAM! Zabijem ťa! To všetko je tvoja vina!“ zvrieskla do telefónu Danielle.
„Ale zlatko,“ ozval sa Liam.
„Nepočúvaj ju Liam, to nehovorí ona, to je kontrakcia,“ povedala som rýchlo a bolo počuť, ako si Liam vydýchol.
„S kým ostal Ed?“ spýtala som sa Harryho.
„Niall a Sam ho neskôr privezú,“  odpovedal mi.
„A čo moja taška! Liam, máš moju tašku?“ spýtala sa Dan.
„Samozrejme zlatko. Neboj sa, všetko bude v poriadku,“ snažil sa ju upokojiť Liam.
„Harry nasleduj ma. Použijeme nejaké skratky, drž sa tesne za mnou,“ povedala som mu.
„Samozrejme zlatko. Som ti v pätách. Alebo skôr v nárazniku,“ zasmial sa.
„Nie Harry, ten nebol vôbec dobrý,“ pokrútila som hlavou.

Pohľad Liam
Sedel som vedľa Harryho a začínal sa báť, či je dobré, že práve Tay šoféruje auto, v ktoro sedí moja Dan. Rútili sme sa uličkami mesta rýchlosťou, ktorá bola rozhodne vyššia ako tá povolená. Tak rýchlo striedala uličky a jazdné pruhy, až sa mi z toho zahmlievalo pred očami. Jediné na čo som sa však sústredil bolo to, aby som ako tak upokojil Dan. Donútil som ju, aby so mnou robila dychové cvičenia. Poslúchla ma, hoci mi pomedzi to pri každej voľnej chvíli nadávala, že ja som za to zodpovedný a že ma neznáša. Dal som na Harryho rady a nebral to príliš vážne.
Lekári povedali, že ešte nie je dostatočne otvorená a musím čakať. Vďaka tomu mi Dan svoju nenávisť spôsobenú hormónmi prednášala po kúskoch s každou kontrakciou ešte dve hodiny.

Pohľad Tay
„To bolí,“ vzlykla Dan.
„Vydrž zlatko. Už sa to čoskoro skončí,“ snažil sa ju upokojiť Liam.
„Buď ticho, ty nevieš, aká je to bolesť!“ zvrieskla.
„Mamička, posledný krát potlačte,“ zvolal doktor. Hneď na to sa miestnosťou ozval plač.
„Dievčatko,“ usmiala sa sestrička.
„Môžem ju vidieť?“ spýtal sa Liam.
„Musíme jej spraviť ešte nejaké vyšetrenia, keďže sa narodila predčasne, no čoskoro ju uvidíte,“ povedala sestrička.
„Zvládla si to, miláčik,“ usmial sa Liam a pobozkal Dan na čelo.
„Vravela som ti, že to zvládneš,“ usmiala som sa na ňu.
„Čoskoro uvidíme našu dcérku,“ usmial sa Liam.
„Ja ju nechcem vidieť. Nechcem ju,“ povedala Dan.
„Ale zlatko. Ako to môžeš povedať? Je to naše bábätko. Naša dcérka,“ šepol Liam.
„Nechcem ju a nechcem ani teba! Obaja ste mi ukradnutí,“ dostala zo seba.
„Zlatko...“
„Liam...“ umlčala som ho, „Dan, zlatko, odpočiň si,“ povedala som jej a odtiahla Liama zo sebou.


Poznámka autorky: Som to ja ale zlé kruté dievčatko... 3:) Myslíte si, že toto bolo kruté? Počkajte si... Cmuq...
Kisses & Hugs, Beatrix Pinekely ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára