štvrtok 16. apríla 2015

Som tvoj anjel strážny! 67

Title: Som tvoj anjel strážny!
by: Beatrix Pinekely
Part 67 -Just look at Her!



Pohľad Harry.

Ten čas ale beží. Už len mesiac a z Tay bude pani Stylesová. Pousmial som sa. Tay ležala na posteli a hrala sa s Edom. Sedel som pri nich, no dokázal som sa sústrediť len na ňu. Chalani boli znova nasáčkovaní u nás, lebo dievčatá doriešovali posledné detaily svadby.
„Tay? Je tu nejaká žena. Chce ťa vidieť. Tvrdí, že ste rodina," prišla do spálne Dan.
„Povedala, ako sa volá?" spýtala sa Tay.
„Nie, ale podľa mňa ste rodina. Veľmi sa podobáte," povedala Dan.
„Tak sa ideme pozrieť, kto nás to prišiel navštíviť. Čo ty na to, ty moje roztomilé zlatíčko?" prihovorila sa k nášmu osem mesačnému synčekovi. Postavila sa a zdvihla si Eda do náručia. Nasledoval som ju. Nechápal som, kto z jej rodiny ju mohol prísť navštíviť tak krátko pred svadbou? Celá jej rodina je predsa pozvaná na obrad a všetci majú prísť až najskôr dva dni pred obradom.
Len čo sme vošli do obývačky, Tay stuhla. Vycítil som, že sa niečo deje.
„Nie. Túto ženu nepoznám. Nemienim sa s ňou rozprávať," povedala a otočila sa na opätku.
„Tay, dcérka! Prosím!" zvolala za ňou tá žena. Dcérka? Čo sa to tu deje? Veď Tay predsa vravela, že jej matka zomrela, keď sa narodila Tracey.
„Dcérka? Tak ma právo oslavovať svoje dieťa matka, nie cudzí človek! Nepoznám vás," zopakovala Tay tento krát tvrdšie.
„Taylor, prosím. Len ma vypočuj, dcérka. Len o to jediné ťa prosím. Viem, že nie som najlepšia matka, ale prosím ťa. Aspoň si ma vypočuj," povedala tá žena.
„Akým právom sa ty opovažuješ nazývať sa matkou? Akým, ha?" zvrieskla na ňu Tay. Malý Ed sa jej v náručí rozplakal. Tay si ho ochranársky privinula na hruď a začala ho tíšiť. Zároveň však ženu stojacu pred ňou prepichovala nenávistnými pohľadmi. Myslím, že všetci v obývačke boli šokovaní tým, čo sa tu deje. Nik netušil o čo ide, snáď len tie dve, čo viedli rozhovor. Prvá sa spamätala Samantha. Vzala Eda od Tay a vzala ho hore. Tay neprotestovala. Pokojne jej ho predala.
„Taylor, ja viem, že som sa nezachovala najlepšie, ale ľutujem to. Nebol deň, kedy som tu obrovskú chybu neľutovala! Ale to ty vieš, povedala som ti to už niekoľkokrát," povedala tá žena. Ešte stále nik z nás nepoznal jej meno.
„ Ľútosť? Čo mám ja z tej ľútosti? Vráti mi to azda tie roky, keď som sa sama seba pýtala, čo som spravila zle, že ma opustila vlastná matka? Vráti mi to tie roky, čo som si myslela, že som pre teba nebola dosť dobrá? Vráti mi to tie preplakané noci, keď som potrebovala matkinu náruč, no musela som sa uspokojiť len s otcovou? Nepotrebujem tvoju ľútosť, ani tvoju pomoc! Už teraz som 100krát lepšia matka, ako si kedy bola ty. A vieš prečo? Lebo ja som svoje dieťa NEOPUSTILA!" zvrieskla Tay.
„Tay? Táto žena je tvoja matka?" spýtal som sa.
„Nie, nie je. Moja matka sa volala Anne Marry Moregan a zomrela, keď sa narodila Tracey," povedala Taylor.
„Len som ti prišla popriať všetko dobré do manželstva. Dúfam, že budeš šťastná a že mi jedného dňa budeš schopná odpustiť. Len chcem, aby si vedela, že tvojho otca som naozaj milovala. Nechcela som od vás odísť, donútili ma. Zbohom, dcérka. Neboj sa, už ma nikdy znova neuvidíš. Nebudem ťa už viac otravovať,"
„Konečne!" zvolala Taylor.
„Zbohom, dcérka," šepla tá žena. Pokúsila sa Tay pohladiť, no tá sa rýchlo odtiahla. Tej žene sa v očiach zračila nevýslovná bolesť a smútok. Potom sklopila pohľad k zemi a opustila dom.
Len čo Tay začula buchnúť vchodové dvere, to silné dievča, ktoré tu doteraz stálo sa zmenilo na uzlíček nervov. Z očí jej vytryskli slzy. Rýchlo som si ju k sebe pritúlil, hoci som ešte stále poriadne nechápal situáciu.

Pohľad Taylor
Harryho objatie mi dodalo silu. Viem, že som mu o tomto nikdy nemala klamať, no nejako som na to nikdy nemyslela. S otcom sme sa už pred rokmi dohodli, že na tú ženu nebudeme myslieť. Kto mal tušiť, že sa tu objaví mesiac pred mojou svadbou?
„Prepáč. Nechcela som ti klamať," šepla som mu.
„To je v poriadku, zlatko. Všetko je v poriadku," povedal Harry pokojne.
„Nič nie je v poriadku, Harry. Dúfala som, že tá žena sa v mojom živote nikdy znova neobjaví," povzdychla som si.
„Tay... Tá žena je tvoja matka," ozvala sa Sam, „nemyslíš, že by si zaslúžila byť na tvojej svadbe?"
„Nie," zakrútila som hlavou, „nech si ide na svadbu Trishi."
„Tay..."
„Nebudem o tom diskutovať, Sam. Prosto nie..." povedala som a rýchlo sa vyparila z miestnosti. Nie... tej žene nedokážem odpustiť, že ma opustila. Ak mohla zo sebou vziať len Trishu, prečo nie aj mňa? Čo ma Trisha, čo ja nie? V čom je lepšia?

Poznámka autorky: Vravela som už, že viem byť aj krutá?? :D Asi áno... Každopádne dúfam, že sa bude časť páčiť, foto Taylorinej mamy najdete dolu :)
Beatrix Pinekely :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára